WannaSave - Nokia 8310?
Fra : Stefan Lotzkat

Dato : 26-05-02 08:27

Hey!

Har set at WannaSave har et tilbud på en Nokia 8310 til 2399,- med Telia
Conto 100 abonnement! Det er rimelig billigt må man sige!

Nogen som har gode/dårlige erfaringer med henholdsvis Wannasave og Nokia
8310?

På forhånd tak...

--
Med Venlig Hilsen
Stefan Lotzkat, lotzkat@adslhome.dk

Fra : Jonas Smith

Dato : 26-05-02 11:04

Det er der øjensynligt rigtigt mange der har - dårlige erfaringer altså.
Jyllands-Posten kørte forleden en historie, der advarede om meget dårlig
service hos Wanna-Save.

Undertegnede har for et par dage siden været dum nok til at bestille i
butikken. Opdagede først butikkens dårlige rygte bagefter.

Mvh,
Jonas Smith

Fra : STIG MERRILD MADSEN

Dato : 26-05-02 13:30

> Nogen som har gode/dårlige erfaringer med henholdsvis Wannasave og Nokia
> 8310?

Jeg har kun dårlige erfaringer med wana-save!
De lovede 10 dages leveringstid, men det næsten 3 måneder før jeg modtog
telefonen! Imellem tiden har jeg skrevet flere e-mails til wanna-save uden
at få svar. Jeg har også ringet til dem (og efter at have siddet i telefon
kø i halve timer); deres ekspidienter aner ingenting om noget! + at de er
uforskammede - da jeg forklarede en ekspidient at jeg ikke havde modtaget
min telefon så sagde hun lige så frækt at den eneste grund hun kunne finde
på, hvorfor der var gået så lang tid uden jeg havde modtaget min telefon
var, at jeg stod i Ribers!! Og det gør jeg absolut ikke!

WANNA-SAVE KAN ABSOLUT IKKE ANBEFALES fra min side!
Mvh
Frederik