DSS fest TAK til Ghita & Famille
Fra : Chokmah

Dato : 26-05-02 04:41

for at ligge hjem til en formidabel fest
ja man kan godt hygge sig selv om Peder IKKE GIDER KOMMER OG ER FULD A
DÅRLIGE UNDSKYLDNINGER, hmmm.....!!!!
vi kan jo lige så godt vende os til det - nok om Peder V M
FOR NU !!!!!

Der var jo nye ansigter den her gang .... selve værtinden Jens Brun &
samleverske sidts men ikke mindst Bo warming der nok til manges
ærgelse - må sige at IMO er meget underholdene selskab

Jens Brun er ikke bare en mand ved sine meningers mod - de lader sig
ikke trolmle ned af at folk begynder at råbe højt for Jens Brun kan
nemligt råbe lige så højt men altid med et smil på læben !

undertegne var en smule forsinket - da han havde misted begyndelses
tidspunktet og lå af alle ting og drømte om en samtale med - landets
dronning der netop havde lejet amelin borg ud ???

men dte blev nu standset af at - jeg troede der var nogen der var ved
at rive egendommen ned det var såmænd bare John Sabina og Christine
der havde fåed den ide at jeg måte være udvilet kl 16:45.. hvorefter
de trådte ind i rædselskabinetet og drog af med min hund

men kl 1930 var alle sammlede ... af dem der havde meldt derres
ankomst til umådelige mængder af pizza kage snacks mjød osv
Christine klarede kagen og den var skide go Mic Det meste af mjøden -
der var jo en gang HVOR DET var en anden skribent som vi ikke skal
nævne mere i nærværende der plejede at være stor i slaget - men han
var jo Hmmm.... forhindret !!!!
men Mic bære pænt hans store sko og stakeles Ghita der havde ståed for
alt det praktiske - der PÅSTOD hun ikke var træt ....men det var hø
feber og 1 kontakt linse jeg ved snart ikke ....hun postod
ihvertilfælled at det ikke havde taget på hende (?)

Da Hanne L & Nye kærste troppede op var vi faktisk 21 - et godt opbud
- selv om ja der var en enkelt der var forhindret - ja søs var faktisk
skide syg og burde i.flg læge ha plejete sin seng - men er åbenbart
gjort at en noget hårder stof en en hvis Herre der bor i det største
by I jylland hvor vi om ikke andet har billeder og de gode minder

der skulle og være godt med billeder til den her fest jeg tror John
havde knaldet 60 af og jeg tog i hvertilfælled lige så mange med hans
kamera sååå.....+ Hanne M også tog nogen såååå ja ja

jeg bilder mig ind at se Tomas O s nye samlverske - har gjort
et_eller_andet ved ham , der er kommet en ro balance og overblik der
er tæt på foruroligene

alle skal være wellkomne til at moppe Bente med hendes nye husmor
fresure så det ARLDIRG sker igen - jeg vil ikke sige at det ikke
klær hende - det klær en hver der er færdig med seminariet og står på
første år og underviser i katofeltryg for en første klasse en lella
ble og et freds tegn og2cw i 1972.... så vil jeg sværge på at vi kan
finde Carsten riis I bar røw og Jesus sandaler I Goa om et ½ år -
fordybet i en religion som ingen i denne del af verden kan udtale
navnet på !

Melodi Grandprixet er jo åbenbart noget der høre historien til og
afgøres nu af hvad for en del af den øst europæiske mafia der har
bedst råd ...jeg har arldirg været fanatisk begejstret for eu men jeg
er nu endnu mindre begejstret for GRÆKENLANDS grrr... medlem skab af
EU med derres geder og derres lort og ikke mindst derres måde at
stemme på i år 2001

men om ikke andet beviser det jo klart , hvad der blev slåed fast i
går aftes de er blevet bestukket af en eller anden forpulde baltisk
mafia organisation og nu når vi SKAL have venstre ved roret ku vi så
for helved ikke ha Uffe til liegsom at skære tingen ud i pap....han så
det komme og han havde faktisk rat
At venstre indså hvad de fleste havde været klar over længe at de
fleste vælger er idoter og satte en smillende tåbe i front og brian
fætter BR ved tinge som kultur minister - lagde strategien bare hold
kæft lad for guds skyld være med at sige noget vigtigt og frem for alt
SMIL så skal det nok gå og det gjorede jo -man tog Lars von triers
idioterne satte et smil på og bruget det i en valg kampange !!!!

ogSÅ svenskerne og den forbanede bro lad os tage konsikvensen og se
hvad det var fra starten : en dårlig ide og ikke lad os slå til tåls
med at tåbligheden sikkert stod os i en 80 - 100 milliader kroner for
at svenskerne ku køre derres tændstikker ud i EU - lad os få pillet
den del ned som høre til under dansk farvand NED IGEN så kan de jo se
hvad de vil med derres del - men den skal fanme ikke her til !!!!
ikke med derres måde at stemme på !

klokken knap 0400 AM tog hr&fru Henning Hanne L & Kærste jeg og knold
Vannen tro de sidste til at gå.... afsked med vor hårdt prøvede værts
folk!

Nå men ikke mere mal urt i bæret - kort fortalt tak til alle for en
hyggelig aften og nat

glæder mig til næste gang

PS

jeg har et godt billed af peder det kan vi jo hænge op og mindes !
det gør jo ikke nogen FORKSKELD at han LOVER at komme!!

hjertligst
Bo M M & Nash StaZia
fut :dk.snak.snik
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 26-05-02 15:44

[jeg har snippet rundt i hele indlægget]

Her gik jeg og troede det var et frit land! Hvad f***** er det for en måde
at forfølge Peder på? - og spilde vi andres tid og båndbredde (hvis du ikke
er klar over det, så er du OT)
Du skriver om Jeres fest - fint. Det er da sjovt at vide hvad I får tiden
til at gå med, men jeg havde gerne været foruden din hetz mod Peder. Jeg ved
ikke om Peder faktisk var forhindret, men når han siger det, kan du da ikke
tillade dig at beskylde ham for at lyve! Jeg ville blive stiktosset, hvis
det var mig! Nu er jeg selv i IT branchen og det er slet ikke så
usædvanligt, men pludseligt overarbejde!

> [...]
> DÅRLIGE UNDSKYLDNINGER, hmmm.....!!!!
> vi kan jo lige så godt vende os til det - nok om Peder V M

Ja, men du ku ikke lade være aliigevel...:

> [...]
> gjort at en noget hårder stof en en hvis Herre der bor i det største
> by I jylland hvor vi om ikke andet har billeder og de gode minder

Det her skulle vist have været sendt i
dk.snak.politik.det.er.samfundets.skyld?
> [...]
>
> jeg har et godt billed af peder det kan vi jo hænge op og mindes !
> det gør jo ikke nogen FORKSKELD at han LOVER at komme!!

Jeg må tilstå Bo, at jeg er fristet til at putte dig i mit filter - ku' du
ikke lægge det på hylden istedet? Når alt kommer til alt, er det jo Peders
(og svenskernes) eget valg, hvad de vil og hvad de ikke vil!

Med venlig hilsen

Tommy

Fra : Mic

Dato : 26-05-02 15:56

> [...]
> Ja, men du ku ikke lade være aliigevel...:
>

> Det her skulle vist have været sendt i
> dk.snak.politik.det.er.samfundets.skyld?

Hold da kæft for en gang brok at lukke ud. Hvis du læser et indlæg der har
DSS fest som overskrift, må du sgu forvente at det netop er det indlægget
handler om, gruppens overordende hieraki uagtet. Og i stedet for at sidde og
lukke galde ud over at Bo bruger din værdifulde båndbredde på at lufte en
opinion over noget der nærmest var aftenens hovedtema, nemlig Peders fravær
(der i øvrigt kostede mig en ramme humle, men den tager jeg og Peder lige på
tomandshånd ved lejlighed. Og ja, Peder. Det ER en trussel.....), så synes
jeg at du skal fedte ned af tastaturet, og deltage i løjerne næste gang.
Ellers er det sgu IMHO DIG der her spilder båndbredde ved at blande dig i en
dig ellers uvedkommende tråd, nemlig takkelisten til Ghita og David, der var
så blåøjede at lægge lokaler til... *G*

> Jeg må tilstå Bo, at jeg er fristet til at putte dig i mit filter - ku' du
> ikke lægge det på hylden istedet? Når alt kommer til alt, er det jo Peders
> (og svenskernes) eget valg, hvad de vil og hvad de ikke vil!

Så GØR det dog. Lad bare være med at lukke din galde over ikke at have fået
noget efter MGP fiaskoen i går aftes ud her. Løb en tur, tag en spiller
eller skift olie på bilen. Og hav elllers en fortsat god Søndag.

Mic

Fra : H.O.T

Dato : 26-05-02 16:41

For os der ikke var der, så er vi faktisk ret ligeglade med, om han var der
eller ikke var der, og hvorfor, er altså ikke mere spændende.......Vi er vel
nogen herinde, der absolut ikke behøver, at deltage i de ting der nu
foregår, men har nok af, at " gemme" os bag skærmen, og følge med i de
indlæg der kommer her.....Hvorfor skal vi nu til at omhandle emner, der ikke
er med øje for gruppen,. men mere for nogle personer i gruppen.......

Henrik

Fra : Mic

Dato : 26-05-02 17:30

"H.O.T" <h.rasmussen@telia.com> wrote in message
> [...]
ikke
> er med øje for gruppen,. men mere for nogle personer i gruppen.......

Så lad dog for helvede være med at læse tråden, ikke, kammerat. Emnelinien
tilkendegiver ret utvetydigt HVAD den pågældende tråd omhandler, og hvis du
ikke vil vide noget om det, så hop hastigt videre til næste emne.....

Mic

Fra : H.O.T

Dato : 26-05-02 17:43

"Mic" <mico@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mic
>
> Men hvad har det med gruppen at gøre???????
Henrik

Fra : Mic

Dato : 26-05-02 18:10

> Henrik

Alt. omhandler ting der er foregået mellem skribenter fra gruppen,
foranlediget af en invitation postet her i gruppen o.s.v.

Mic

Fra : H.O.T

Dato : 26-05-02 18:15

> [...]
>
> Mic
>
> Det kalder jeg da et klart svar.........som er til at forstå.......
Henrik

Fra : Mic

Dato : 26-05-02 18:23

Velbekomme....

Mic

Fra : Sott

Dato : 26-05-02 18:21

"H.O.T" <h.rasmussen@telia.com> skrev i en meddelelse

Hej Henrik :0)

> [...]

Jamen, Peder er ikke dig, vel?
At du bliver bag skærmen og ikke har lyst til at deltage, er
da helt din egen sag og har intet med andre at gøre.
Peder har tilmeldt sig og vi savnede ham, Bo udtrykker det
på sin egen individuelle måde - end of story.

Hvad er en gruppe, hvis det ikke er de personer der er i den?

> Men hvad har det med gruppen at gøre???????

Det samme som når din kæreste/kone/partner går til Italiensk,
og det rager dig en høstblomst - du kan stadig godt vise hende
det hensyn at lade hende fortælle om det.

Helt ærligt, langt det meste holdes i dk.snak.snik - Tommy valgte
selv at fjerne futten, for at hive tråden tilbage til dss. Og hvis dette
emne ingen interesse har - så ignorer dog tråden, emnelinien for-
tæller jo alt, ikk'`?

/Søs, som er ved at være træt af nogens intolerance, og manglende
vilje til at følge en FUT, for dernæst at brokke sig over indholdet
i en evt. tråd. Verden er så vidunderlig, behøver man så sidde og
pille i navlefnuller!

FUT: news.dk.snak.snik

Fra : Chokmah

Dato : 26-05-02 19:21

On Sun, 26 May 2002 15:40:59 GMT, "H.O.T" <h.rasmussen@telia.com>
wrote:

>For os der ikke var der, så er vi faktisk ret ligeglade med,

at sætte sig ind i tingene
som f.eks at følge fut
fut:dk.snak.mudderkastning

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 27-05-02 14:00

Tommy Bruus-Jensen skrev:

Hej Tommy

> Hvad f***** er det for en måde at forfølge Peder på?

Bo kan ikke glemme vores første dans sammen, jeg tror at han er lidt
forelsket i mig.

> Nu er jeg selv i IT branchen og det er slet ikke så usædvanligt, men
> pludseligt overarbejde!

Jeg er i samme branche, dog indenfor det kommunale.

Opfølgning er sat til dk.snak.snik.
--
Fix Outlook Express 5.*:

Fra : N/A

Dato : 28-05-02 16:10

Fra : N/A

Dato : 28-05-02 16:10

Fra : N/A

Dato : 28-05-02 16:10

Fra : N/A

Dato : 28-05-02 16:10

Fra : N/A

Dato : 28-05-02 16:10

Fra : N/A

Dato : 28-05-02 16:10

Fra : Bo Warming

Dato : 28-05-02 16:10

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> wrote in message

> Tak for dit indlæg, Ghita. Dejligt, der er nogen, der kan se
> tingene i deres rette perspektiv.

Hvis sexualitets-snak skal føre til øget indsigt i fx pædofili og hvor
usmageligt eller skadeligt det er, så ville det være godt hvis man ikke blot
skriver "Jeg mener som Ghita" men man gær i clinch med de fornuftsgrunde der
er givet til at være tolerant
(som de er i Kenya. mm.)

Min minidisputs med Tomas O om orgasme har fra min side det sigte, at blive
klog på smag/tro.

Hvis ikke der sker fysisk skade på det af den pædofile (mis)brugte barn, så
er der den psykiske skade - som jeg anerkender - men har svært ved at vægte.

Vi kan ikke lide ulighed - at en betroet voksen misbruger en svageres
tillid. Men er det så meget værre end når en lyvende Don Juan forfører efter
opskriften "den kloge narrer den mindre kloge"?

Ulighed slipper vi aldrig udenom.
Hennings tråd om handicappedes sexbehov og behandleres hjælp til dem er
interessant. Dumt hvis angst for forskel-i-status betyder at man flygter fra
gode oplevelser.
Det er alt for dyrt at købe escortpiger til alle de patienter der er
sextrængende - men det er ingen pligt at behandlerne skal ofre sig på det
tabubelagte område, men hvis de tør og kan og gider, så lad eksperimenter få
en chance.
Og tilsvarende med børn og voksnes sex - især hvis forældre er indforstået
og pædagogen der er inviteret ind på bollerummet af barnet har oplyst
børnehavelederen og døren ikke låses, så mener jeg - og vistnok Bo M
Chokmah - at det-man-ej-dør-af-blir-man-stærkere-af