Overclocke en Mac??
Fra : Kristoffer Jensen

Dato : 26-05-02 01:04

Hejsa..

Jeg ved fra PC verdenen af der er det meget normalt at man overclocker sin
pc processer for at få nogle ekstra mhz.

Men kan man også gøre det på en mac? Og hvor mange mhz kan man evt vinde. Er
der evt. Også en af jer der kender en manual på nettet til hvordan man gør??

--
Kristoffer

Fra : Morten Reippuert

Dato : 26-05-02 06:53

In article <B915F107.224A%kris@dizz.dk>,
Kristoffer Jensen <kris@dizz.dk> wrote:

> Men kan man også gøre det på en mac? Og hvor mange mhz kan man evt vinde. Er
> der evt. Også en af jer der kender en manual på nettet til hvordan man gør??

hvilken mac har du? beige og B&W G3'ere er ret lette at overclocke -
find en vejledning på <http://www.xlr8yourmac.com>

Fra : Kristoffer Jensen

Dato : 26-05-02 09:21

Hej Morten.

> hvilken mac har du? beige og B&W G3'ere er ret lette at overclocke -
> find en vejledning på <http://www.xlr8yourmac.com>

Jeg sidder med en B&W G3. Jeg kigger på det. Tak for hjælpen..

--
Kristoffer