ARGH! Telekæden.... (Happy end)
Fra : Peter D. Jørgensen

Dato : 25-05-02 23:37

Lige for at runde tråd af næsten samme navn af.
Nu har de faktisk overrasket mig positivt!

I går tordags lovede de som bekendt at sende en check fredag.
Fredag ringer jeg så for at høre om jeg hænger på mit Telia abb.
Imens vi snakker siger jeg at vi sådan bare gerne vil have den telefon, så
hvis vi skal hente den for at få den må vi gøre det. Hun tilbød at sende den
"igen", men det havde jeg ikke synderlig lyst til...
Så jeg fik en kollega i Randers til at hente telefonen, og fik den så af ham
idag.

Men om ikke de havde vedlagt en check på 50,- for porto som de havde
trukket!
Jeg havde godt nok tænkt på at jeg egentlig havde krav på det, men jeg havde
ikke nævnt og gad ærlig talt ikke bruge mere tid på det... Men checken kom
altså uopfordret, og telefonen virker upåklageligt. (Mangler bare lige at se
om den egentlig ER operatørlåst, som flere her skriver at den måske ikke er)

Så trods lidt fnidder på linien endte mit bekendtskab med Telekæden ok.

Mvh
Peter

Fra : Andrew

Dato : 27-05-02 17:50

> Så trods lidt fnidder på linien endte mit bekendtskab med Telekæden ok.

nååååååååååååååååååååh

Fra : B. Dam

Dato : 27-05-02 22:11

> nååååååååååååååååååååh

Plonk!

Fra : Andrew

Dato : 28-05-02 15:45

> Plonk!

?????

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 29-05-02 07:51

http://www.usenet.dk/ord/lokal.html

--
Best regards, Niels Kr. Jensen
Please remove the underscore to reply by mail.

Fra : Andrew

Dato : 29-05-02 13:33

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 30-05-02 13:53

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in news:ad2hpp$luu$1@sunsite.dk:

Jeg skrev en adresse til et sted hvor du kan læse hvad "plonk" betyder.