Index over ukrudt med billeder
Fra : solsort_dk

Dato : 25-05-02 22:56

Hej alle,

Er der nogen som ved om der findes et index på nettet med billeder af
ukrudt, og gerne danske navne?
På forhånd tak.

Mvh,
Hanne

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 26-05-02 00:36

solsort_dk <solsort_dk@hotmail.com> skrev i en
> Hej alle,
>
> Er der nogen som ved om der findes et index på nettet med billeder af
> [...]

Da samtlige planter kan optræde som ukrudt, må det være en liste over
samtlige planter du skal have fat i. Men jeg kan da også sende et billede af
noget af den forsømte del af haven, jeg ikke har fået hakket endnu. Det
skulle nok give et indtryk af en stor del af sortimentet

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Jens Petersen

Dato : 26-05-02 12:13

On Sat, 25 May 2002 23:55:34 +0200, "solsort_dk"
<solsort_dk@hotmail.com> wrote:

>Er der nogen som ved om der findes et index på nettet med billeder af
>ukrudt, og gerne danske navne?

Du kan da få et billed fra min have, der er det meste

--
Jens

Has a photographic memory; too bad there's no film in the camera.

Fra : Soren Halkier

Dato : 26-05-02 13:10

Jeg vil anbefale dig en bog i stedet. "Lademanns naturfører, Farve flora".
Dels er den fænomenal god og fagligt oplysende og så er den nemmere at slæbe
med ud i haven!

Mvh
Søren

Fra : Per A. Hansen

Dato : 26-05-02 15:29

solsort_dk <solsort_dk@hotmail.com> skrev i en
> Hej alle,
>
> Er der nogen som ved om der findes et index på nettet med billeder af
> ukrudt, og gerne danske navne?

Under punkt 9 - ukrudt i haven - er der et link til
Bayers hjemmeside, hvor der er lidt billeder:

http://hjem.get2net.dk/per.hansen/faq.htm

- eller evt. poste et billede af planterne, hvis du har mulighed
for det.

Per A. Hansen