Train simulator på 2000 Pro
Fra : Henrik Andersen

Dato : 25-05-02 21:26

Hvordan får man Train simulator til at køre på Windows 2000 Pro??

Den er installeret, men kommer med denne fejl meddelelse:

'Train Simulator Requires Hardware Acceleration'

Og den HAR kørt på samme hardware med windows 98.....

mvh Henrik Andersen

Fra : keeper

Dato : 26-05-02 08:14

On Sat, 25 May 2002 22:26:24 +0200, "Henrik Andersen"
<dk8008-NOT@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>'Train Simulator Requires Hardware Acceleration'
>
>Og den HAR kørt på samme hardware med windows 98.....

du skal installere servicepack 2 til windows 2000 - den kan hentes
frit på microsofts web, men fylder omkring 100 Mb (så vidt jeg husker
- jeg bruger selv win98 endnu)

Fra : [2650] Henrik Anders~

Dato : 26-05-02 15:35

Den er installeret i forvejen, den gav ikke noget...

Henrik

Fra : Jacob Christiansen

Dato : 26-05-02 18:41

Hvorfor ikke bare skifte til XP? Den kan køre spil og har nogenlunde de
samme funktioner som i 2000.

Fra : Jonathan

Dato : 28-05-02 08:29

Ethvert problem kan ikke bare løses med skift af styresystem.

Har du opdateret til de nyeste drivers?
Har du de seneste patches på til spillet?