Kåbeglas Lexan hvor ?
Fra : Poul B-H

Dato : 25-05-02 17:01

Jeg har ikke kunnet følge tråden om kåbeglas, dukkede der en leverandør af
Lexan op?

Poul B-H

Fra : oxford

Dato : 25-05-02 22:17

> Jeg har ikke kunnet følge tråden om kåbeglas, dukkede der en leverandør af
> Lexan op?

Hvor bor du? Jeg kan godt skaffe polycarbonat. (lexan)
Hvad tykkelse skal det være? Skal det være røgfarvet/tonet eller bare klart.
Hvis der er andre ville det være fint, da det er ret dyrt. Jeg skal evt.
købe en 1000x2000 plade, hvis der ønskes anden tykkelse end den jeg har.

Mvh. Flemming

Fra : Freddy Lang

Dato : 25-05-02 23:09

"oxford" <oxford.1954@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> Hvis der er andre ville det være fint, da det er ret dyrt. Jeg skal evt.
> købe en 1000x2000 plade, hvis der ønskes anden tykkelse end den jeg har.

Jeg ville måske, alt afhængig af prisen, være interesseret i 1000x1000x3
(måske 4).

Mvh
Freddy
SV 650 S

Fra : oxford

Dato : 26-05-02 08:07

"
> af

> klart.

> Jeg ville måske, alt afhængig af prisen, være interesseret i 1000x1000x3
> (måske 4).

Skal det være tonet?
Jeg skal prøve at snakke med indkøbsafd. på mandag, og få priser 3 og 4 mm i
forskellige farver.

Mvh. Flemming

Fra : Freddy Lang

Dato : 26-05-02 08:35

> Skal det være tonet?
> Jeg skal prøve at snakke med indkøbsafd. på mandag, og få priser 3 og 4 mm
> forskellige farver.
>
> Mvh. Flemming

Det skal være tonet. Jeg har allerede klart acryl til at stå, det behøver
jeg ikke mere af.
Jeg er mest interesseret i 3mm, men hvis andre hellere vil have 4mm, skal
jeg ikke gøre mig vanskelig. 3mm vil blot passe bedst til mine formål.

Mvh
Freddy
SV 650 S

Fra : Poul B-H

Dato : 26-05-02 10:05

Jeg bor i odense og ønsker 3mm, klart eller tonet er uden betydning.
Hvad koster det ?
Poul B-H

Fra : Henrik

Dato : 26-05-02 10:14

> Hvis der er andre ville det være fint, da det er ret dyrt. Jeg skal evt.
> købe en 1000x2000 plade, hvis der ønskes anden tykkelse end den jeg har.
>
> Mvh. Flemming

Jeg kunne godt bruge 500x500x3 tonet.

Mvh
Henrik

Fra : oxford

Dato : 26-05-02 21:42

Jeg undersøger sagen i morgen mandag.
"Henrik" <autophone@c.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kunne godt bruge 500x500x3 tonet.
>
> Mvh
> Henrik

Jeg undersøger sagen i morgen mandag. (hvis jeg når det. Har lidt travlt med
svendeprojekt de næste par uger).

Mvh. Flemming

Fra : oxford

Dato : 27-05-02 20:56

> Jeg undersøger sagen i morgen mandag. (hvis jeg når det. Har lidt travlt
med
> svendeprojekt de næste par uger).

Æv.. Jeg fik ikke snakket med indkøbsafdelingen i dag.
Prøver i morgen.

Mvh. Flemming

Fra : oxford

Dato : 28-05-02 16:08

3mm røgfarvet lexan koster 350-400 kr for en kvadratmeter.
Pladen jeg kan bestille måler 1500 x 3000, og der skal helst være købere til
alle 4,5 kvdrm.

Mvh. Flemming

Fra : Poul B-H

Dato : 28-05-02 18:23

Jeg tager én m2. hvor bor du !

Poul B-H

Fra : oxford

Dato : 28-05-02 20:31

"Poul B-H" <pbekkerh@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tager én m2. hvor bor du !
>
> Poul B-H

Jeg bor ved Slagelse. Men jeg skal lige have bestilt den først, og så skal
jeg lige være sikker på at der er afsætning på det sidste af pladen. Vi skal
lige have fundet ud af hvordan pladen deles, for hvis jeg bare tager to
stykker af 1000x1000, så er der 1 stk. af 1000x500 og 1 stk. af 1500x1000
tilbage.
Det bedste for mig ville være hvis man tog hele breden (1500) og så det
højde man skal bruge.

Flemming

Fra : Henrik

Dato : 29-05-02 22:02

> Det bedste for mig ville være hvis man tog hele breden (1500) og så det
> højde man skal bruge.
>
> Flemming

Hej Flemming...

Jeg ønsker et stykke på 1500 x 500.

Mvh
Henrik

Fra : oxford

Dato : 29-05-02 23:04

> Hej Flemming...
>
> Jeg ønsker et stykke på 1500 x 500.

Fint, så begynder det snart at gå op.

Mvh. Flemming

Fra : oxford

Dato : 02-06-02 22:22

Bestillingsliste for lexanplade 3mm røgfarvet. Pris 350-400 kr pr.
kvadratmeter.

1.) 1500 x 500. til Henrik.
2.) én m2 til Poul B-H.

Min newsreader har slettet nogle af medelelserne, så andre der skal være med
skal lige komme med et indlæg.

Mvh. Flemming

Fra : Poul B-H

Dato : 02-06-02 23:41

> Bestillingsliste for lexanplade 3mm røgfarvet. Pris 350-400 kr pr.
> kvadratmeter.
>
> 1.) 1500 x 500. til Henrik.
> 2.) én m2 til Poul B-H.

Jeg springer desværre fra, har fået tilbudt noget på fastlandet, som er
billigere at hente

Poul B-H