Euro - omregning fra Euro til DKK hvordan ~
Fra : Annika Leth-Olsen

Dato : 25-05-02 16:08

Hej NG
Jeg har et problem
Jeg kan ikke huske hvordan jeg ved hurtigt udregning, omregner Euro til DKK.

Er der nogen der kan hjælpe ?

På forhånd tak
Annika

Fra : Uffe Holst

Dato : 25-05-02 16:25

In an article of 25 May 2002 Annika Leth-Olsen wrote:

> Jeg har et problem
> Jeg kan ikke huske hvordan jeg ved hurtigt udregning, omregner Euro til DKK.
>
> Er der nogen der kan hjælpe ?

Gang med 8.

Hvis du vil have det lidt mere præcist, gang med 7,5.

--
Uffe Holst

Fra : mobo

Dato : 25-05-02 18:52

> Hej NG
> Jeg har et problem
> Jeg kan ikke huske hvordan jeg ved hurtigt udregning, omregner Euro til
DKK.

Hejsa...
www.xe.com er der en glimrende valutaomregner... Der kan du finde kursen
på de fleste valutaer...
MVH
morten

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 25-05-02 23:19

> Hejsa...
> på www.xe.com er der en glimrende valutaomregner... Der kan du finde
kursen
> på de fleste valutaer...
> MVH
> morten

Eller www.oanda.com. De har et glimrende cheat sheet til rejsebrug.

Kennet

Fra : Carl Munk

Dato : 26-05-02 23:06

"Annika Leth-Olsen" <alo@private.dk> wrote in message

> Hej NG
> Jeg har et problem
> Jeg kan ikke huske hvordan jeg ved hurtigt udregning, omregner Euro til DKK.

Danmark kunne have haft € idag, hvis du havde stemt JA til € = tegnet
for Euro

Fra : Jan

Dato : 27-05-02 01:02

> Danmark kunne have haft ? idag, hvis du havde stemt JA til ? = tegnet
> for Euro

Er der en chance for at du snakker videre ovre i dk.politik.****** ??

/Jan