Wanna-save?
Fra : Jonas Smith

Dato : 25-05-02 15:53

Jeg har været naiv nok til at bestille en telefon gennem www.wanna-save.com
Nu ser jeg at de er notorisk useriøse.

Er der nogen, der har haft positive oplevelser med butikken? Kunne jo være
de havde oppet sig...

Mvh,
Jonas Smith

Fra : C@ss

Dato : 25-05-02 18:34

hejsa jonas

Nej det vil være synd at sige.

jeg havde en kunde der havde købt en 3310 ved Wannasave.
hans telefon kom efter 3 uger, simkortet tog 4 uger.
Men den ville ikke læse hans kort, den sagde simkortet ikke accepteret,
han ringede ind til Telia hvor de lovede det ville virke efter 24 timer,
han ventede 2 dage stadig intet der virkede, så ringede han igen
så skulle de klare det på 48 timer.
han ringede 4 gange med samme resultat. Så blev det ham for meget og han gik
ned i en Telia butik der smed han kassen på disken og bad om hjælp, de
spurgte og hvor den var købt, han sagde gennem Wannasave
så smed de den tilbage og ville slet ikke hjælpe ham.
så måtte han gå hjem igen og ringe til Telia nok en gang
han så på kassen at der stod en Debitel telefon
så ringede han til Debitel men de ville heller ikke hjælpe
så enden på den historie blev, at han ringede til mig hvor jeg hjalp ham,
efter Ca 1½ mdr kunne han så bruge hans telefon

Mvh
"C@ss"

Jonas Smith <jsmith@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:GuNH8.26120$4f4.832660@news000.worldonline.dk...

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 29-05-02 18:32

> jeg havde en kunde der havde købt en 3310 ved Wannasave.
> hans telefon kom efter 3 uger, simkortet tog 4 uger.

OK!! Indrømmet - lang ventetid hvis der ikke var gjort opmærksom på det.

> [...]
> så måtte han gå hjem igen og ringe til Telia nok en gang
> han så på kassen at der stod en Debitel telefon

Det må nu engang være Dangaards skyld - pakning af telefonerne har wanna-save
intet med at gøre.

> så ringede han til Debitel men de ville heller ikke hjælpe

Han overvejde på intet tidspunkt at ringe til de flinke folk hos wanna-saves
kundeservice i stedet for sagesløse folk i andre forretninger/firmaer?? Det
kunne jo være at de kunne hjælpe

> så enden på den historie blev, at han ringede til mig hvor jeg hjalp ham,

Flinker fyr

--
Michael
http://www.vitsms.tk - GRATIS, daglige vittigheder på din mobil...!

Fra : Bo Larsen

Dato : 30-05-02 08:12

Notorisk useriøse. Er det ikke lige lovlige hårde ord?

Jeg har selv bestilt 2 telefoner gennem Wanna-save.
1 stk. Nokia 3310, leveringstid; 22 dage. Sim-kort kom efter 21 dage.
1 stk. Ericsson T29s, Leveringstid: 12 dage. Sim-kort kom efter 9 dage.

Efterhånden har familien bestilt 9 telefoner gennem Wanna-save, og der har
ikke være leveringsproblemer med nogle af dem. Dog har 4 af telefonerne
(Nokia) allerede været til rep. Kedeligt!!!!

- Så jeg kan varmt anbefale Wanna-Save, hvis man kan/vil finde sig i lidt
leveringstid!

--
Med Venlig Hilsen

Bo Larsen
Flyvevåbnets Officersskole
E-mail: Larsen_Bsc@hotmail.com

Check: http://www.fsnvaer.dk/Airshow/airshow_frame.htm

Fra : Bo Larsen

Dato : 14-08-02 08:16

Jeg har efterhånden bestilt 4 stk. Nokia 3310 samt 1 stk. ericsson T29s hos
Wanna-save.
Leveringstiden har ligget lige omkring 14 dage til 3 uger. Så hvis man
kan/vil vente så.............!

Jeg har ikke haft problemer med levering af telefoner fra Wanna-save. Og
dog. Den ene gang var der lidt kludder med at få kreditgodkendelse, fordi
min svigermor _ikke_ ville betale Teleia over PBS., men med girokort. Der
"cyklede" bestillingen fra Wanna-save til Telia og omvendt i 5 dage, indtil
jeg skruede bissen på. Så lykkedes det.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Bo Larsen

Fra : Bo Larsen

Dato : 14-08-02 08:20

Doh!!!

- Hvorfor sidderjeg og svarer på mit eget indlæg!!!!

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 15-08-02 14:15

> Doh!!!
>
> - Hvorfor sidderjeg og svarer på mit eget indlæg!!!!

*LOL*
Tjae... den er så gammel at sunsite (og sikkert også andre) ikke har den
til at ligge mere, så hvis du ikke havde skrevet det var der som nok
ingen der havde opdaget det...!

--
Michael
http://www.vitsms.tk

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 15-08-02 14:13

> [...]
> "cyklede" bestillingen fra Wanna-save til Telia og omvendt i 5 dage, indtil

Nu er der jo lige den detalje at betingelsen for at du kan få telefonen til den
pris, netop er at du betaler over PBS, så egentlig er det vel ikke så
underligt??

At Telia så ikke kan finde ud af det, og sender girokort alligevel er jo så
deres problem

--
Michael
http://www.vitsms.tk

Fra : Bachelor®

Dato : 15-08-02 23:38

"Michael Kjærsgård" <webmaster@post10.zzn.com> skrev i en meddelelse news:3D5BA8EC.4FD3B109@post10.zzn.com...
> [...]
> underligt??
>
> At Telia så ikke kan finde ud af det, og sender girokort alligevel er jo så

Ja, det undrede også mig, at den kom som giro?
Har i i øvrigt tjekket, at i ikke betaler for oprettelse. Det
var der på min første regning fra Telia og de siger, at det
er WannaSave der har kludret i det og jeg skal have refunderet
pengene der fra, så det skal nok blive "sjov".

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 16-08-02 16:00

> [...]
> er WannaSave der har kludret i det og jeg skal have refunderet
> pengene der fra, så det skal nok blive "sjov".

Heh... ja, sikkert.
Ved Telia Conto skal du ikke betale oprettelse, det skal du derimod hvis det er et Telia Choise.
Jeg købte min med Conto, og betalte ikke oprettelse.

--
Michael
http://www.vitsms.tk