Skærme
Fijala 3554
lilla skærm billede?!
Fra : Ukendt

Dato : 25-05-02 15:52

Jeg har lige siddet og surfet, også lige pludeselig bliver mit skræm billede
MEGET lillat. Hvad kan det være? Jeg har ikke rodet ved kablet eller noget.
Skærmen er en LG Flatron 795FT plus

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-02 16:13

ok, den virker nu... Måske man skulle spare op til en ny.. Da det er ikke
var kablet der var noget ivejen med...

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-02 16:16

ok.. den flasher lidt frem og tilbage nu :(((

Fra : Jeppe

Dato : 25-05-02 21:14

Jeg har også en gammel skærm , den begyndte at vise et "gullit" skærmbillede
engang i mellem. Til sidst var det "gullit" hele tiden. Jeg fik en fagmand
til at kigge på den og han fik den til at virke perfekt igen. Han sagde at
han havde efter-loddet den.
Måske det var noget Held og lykke

MVH Jeppe

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-02 23:10

kan du huske hvor meget du gav for det? Grunden er at jeg sikkert kan få
dækket det, da der stadig er nogle måneders garenti på den.. Men.. Så skal
den sendes ind, så venter man en uge, også kommer kommer den igen. Og det
koster sikkert kassen at sende sådan en skærm.. Også er det jo ved at være
lettere at smide den op til den lokale fagmand.

Fra : Jeppe

Dato : 25-05-02 23:59

Det var en på mit tidligere arbejde jeg fik til det så det var gratis.... he
he hjælper jo ikke dig så meget desværre.
Der står på www.shg.dk ' s hjemmeside at der er 36 Mdr. SwapOut Service på
din skærm så måske du skulle prøve at følge anvisningen som er: " Ved defekt
produkt kontaktes INFOCARE på tlf. 45760110" (klippet fra shg). Men hvis du
ikke gider det, er det nok rigtigt at det er lettest at få den lokale
fagmand til det.
MVH Jeppe

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-02 00:03

jeg har købt den hos zitech, har fået samme tlf. nr der inde fra. Jeg prøver
at ringe på mandag og siger om jeg ikke kan få lavet den som zitech, hvor
garentien stadig dækker det...

Fra : Peter T.

Dato : 26-05-02 11:19

"peet_dk" <nope> wrote in

[snip en masse symptomer]

Det lyder som en løs forbindelse i et stik. Jeg har selv oplevet noget
lignende (flimmer, sjove farver, billedet krymper...), indtil jeg fik
loddet stikket på min monitor.

--
Mvh. Peter T.

Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>
Gør dig selv en tjeneste; spil Sudden Strike