Balatonfured (Balatonsøen)
Fra : Lone

Dato : 25-05-02 13:43

Kan nogen fortælle lidt om stedet? Kan man drikke deres vand, eller skal vi
købe? Hvad skal vi se der omkring. På forhånd tak.

Fra : Anja

Dato : 28-05-02 08:43

"Lone" <lonev@4700.dk> skrev i en meddelelse
> Kan nogen fortælle lidt om stedet? Kan man drikke deres vand, eller skal
vi
> købe? Hvad skal vi se der omkring. På forhånd tak.

Jeg mener at vi drak deres vand - men jeg er ikke helt sikker.
Der findes flere markeder men de sælger alle det samme. Derudover er der
nogle steder de laver vin og ikke mere end ca 60 km ligger en by som hedder
Westprem (stavning er kun vejledende)
Det er ikke fordi der er specielt meget i Fured men der er gode bus og tog
forbindelser.
Anja