OmniWeb og services
Fra : Jonas Voss

Dato : 25-05-02 11:48

Det var på et tidspunkt muligt at åbne URL's i OmniWeb ved at trykke
æble+shift+u, men efter at have opdateret OmniWeb et par gange er det
ikke længere muligt. Nogle idéer til hvad der kan have afstedkommet
dette, og evt. hvad jeg kan gøre for at få funktionen tilbage?

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Morten Reippuert

Dato : 27-05-02 20:28

In article <250520021248094499%spamthis@verture.net>,
Jonas Voss <spamthis@verture.net> wrote:

> [...]
> ikke længere muligt. Nogle idéer til hvad der kan have afstedkommet
> dette, og evt. hvad jeg kan gøre for at få funktionen tilbage?

du har uinstalleret en service eller et program der tilbyder en service
med samme genvej - kald det en konflikt

Hvilke services har du instaleret? har du instaleret TextWelder?

Fra : Jonas Voss

Dato : 27-05-02 20:40

In article <cb1uca.c14.ln@g4.reippuert.dk>, Morten Reippuert
<spam@reippuert.dk> wrote:

> du har uinstalleret en service eller et program der tilbyder en service
> med samme genvej - kald det en konflikt
>
> Hvilke services har du instaleret? har du instaleret TextWelder?

Skyldig! Og jeg fjernede den igen da den ikke rigtig ville som jeg
ville, og når den endelig gjorde som jeg ville, så gik det ned kort
efter ):

Beta schmeta siger jeg bare (;

Nogen idé til hvordan jeg genskaber min ævle+skift+u genvej?

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-05-02 20:46

Jonas Voss wrote:

> [...]
> efter ):
>
> Beta schmeta siger jeg bare (;
>
> Nogen idé til hvordan jeg genskaber min ævle+skift+u genvej?

logger ud og ind - det plejer at virke.

Har du installeret andre services?

Fra : Jonas Voss

Dato : 27-05-02 20:51

In article <acu2dq$f94$1@sunsite.dk>, Morten Reippuert Knudsen
<rome@reippuert.dk> wrote:

> logger ud og ind - det plejer at virke.

Har jeg gjort et par gange siden, og det gjorde ingen forskel.

> Har du installeret andre services?

Ja, men jeg kan ikke huske hvad den hedder. Det er en lille fætter der
lægger 'Services' emnet ind i de kontekstuelle menuer, i stedet for at
det kun er tilgængeligt via menubar'en.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Jonas Voss

Dato : 27-05-02 21:08

In article <270520022150521872%spamthis@verture.net>, Jonas Voss
<spamthis@verture.net> wrote:

> Ja, men jeg kan ikke huske hvad den hedder. Det er en lille fætter der
> lægger 'Services' emnet ind i de kontekstuelle menuer, i stedet for at
> det kun er tilgængeligt via menubar'en.

Synderen hed IceCoffe, og den har jeg nu fjernet, logget ud og ind, men
OmniWeb servicen er stadig ikke tilgængelig.

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Morten Reippuert

Dato : 27-05-02 21:50

> [...]

> Ja, men jeg kan ikke huske hvad den hedder. Det er en lille fætter der
> lægger 'Services' emnet ind i de kontekstuelle menuer, i stedet for at

prøv at pille den ud -

Ellers er der nok ingen vej uden om at fjerne dine programmer fra
(~)/Applications et efter et, med mindre andre har erfaring med
programmer & services, der benytter ævle+skift+U

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 27-05-02 22:01

In article <t46uca.tc.ln@g4.reippuert.dk>,
> [...]

> (~)/Applications et efter et, med mindre andre har erfaring med
> programmer & services, der benytter ævle+skift+U

Det var evt. en mulighed at fjerne OmniWeb (slette den helt), log'e ud
og ind og så installere OmniWeb igen. Herefter log'es ud og ind igen.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Jonas Voss

Dato : 27-05-02 22:30

In article <rfn-E56037.23003527052002@dtext.news.tele.dk>, René Frej
Nielsen <rfn@mac.com> wrote:

> Det var evt. en mulighed at fjerne OmniWeb (slette den helt), log'e ud
> og ind og så installere OmniWeb igen. Herefter log'es ud og ind igen.

Er netop forsøgt, men det virkede ikke rigtigt, til gengæld fik jeg da
logget ind og ud et par gange, det er lang tid siden efterhånden. Tak
for forslaget.

(;

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |

Fra : Jonas Voss

Dato : 27-05-02 22:29

In article <t46uca.tc.ln@g4.reippuert.dk>, Morten Reippuert
<spam@reippuert.dk> wrote:

> prøv at pille den ud -

Er gjort, men det gjorde ingen forskel - desværre.

> Ellers er der nok ingen vej uden om at fjerne dine programmer fra
> (~)/Applications et efter et, med mindre andre har erfaring med
> programmer & services, der benytter ævle+skift+U

Oh, bollocks -- hvorfor skulle jeg absolut pille ved noget der virkede?
(;

--
| Jonas @ 55.7,12.5 | <http://verture.net/> |