Garmin StreetPilot datapatroner
Fra : Peter Willkan

Dato : 25-05-02 09:56

Hej gruppe.

Jeg har kigget ret meget efter en 128MB datacartridge til min GPS.

I Danmark er prisen p.t. lige omkring kr. 3.000 incl. moms.

Hos https://gps24.xynx.com/index_gps_shop.htm

fandt jeg et NoName modul til ca. 1.600 kroner alt inclusive.

Det virker bare.

Dette til jeres orientering og frie afbenyttelse.

M.v.h.

Peter Willkan
BMW R1100RT

Fra : Foo Bar

Dato : 26-05-02 11:25

> Dette til jeres orientering og frie afbenyttelse.

Endelig var der nogen der fandt noget 'no name' memory til Garmin!
Godt fundet - og tak fordi du "delte med gruppeningen"! Du er nu min helt!

/claus (der straks kaster sig frådende over web-siten...)

Fra : Peter Willkan

Dato : 26-05-02 22:31

Jeg glemte lige at nævne, at det kun tog to dage fra bestillingen og til jeg
havde fået leveret modulet.
Stefan Adams oplyste selv - og frivilligt - om NoName modulerne.

PW