I stedet for A38 ?
Fra : Jesper Winding

Dato : 25-05-02 09:41

Hejsa - har denne her ting jeg gerne vil prøve:
http://www.dk-kogebogen.dk/visopskrift.php?id=633

Hvor man skal bruge A38. Er der et fedtfattigt produkt jeg kan bruge i
stedet for - som i kan se skal det koge.

--
-=JESPER=-
www.jespersunivers.dk/pulterkammer/

Fra : Millie

Dato : 25-05-02 10:32

"Jesper Winding" <jesperw@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa - har denne her ting jeg gerne vil prøve:
> http://www.dk-kogebogen.dk/visopskrift.php?id=633
>
> Hvor man skal bruge A38. Er der et fedtfattigt produkt jeg kan bruge i
> stedet for - som i kan se skal det koge.

http://www.arlafoods.dk/C1256A11003233CD/alldocs/Q3A57A82E083DF117C1256AB200
3CC84B!Open&HJ100D01Cat10&002&002

1,5 % A38

Hilsen Millie

Fra : Jesper Winding

Dato : 25-05-02 10:56

Tak skal du ha' - den var ny for mig. Men de havde det i den lokale Fakta,
håber det virker

Fra : Bettina Madsen

Dato : 25-05-02 12:38

> Tak skal du ha' - den var ny for mig. Men de havde det i den lokale Fakta,
> håber det virker

Jeg tror du skal røre lidt maizena i A38, da det ellers vil skille (uanset
og det er 3,5% eller 1,5 % fedt) Hvis du rører 1 tsk maizena til 1 dl A38
vil det ikke skille.

bettina