dmg
Fra : otn

Dato : 25-05-02 09:38

Hej,
Er det muligt at åbne en dmg fil i Os 9.1 - i bekræftende fald hvordan?

MVH

otn

Fra : Jason

Dato : 25-05-02 14:05

In article <1fcqitc.13plyo21qrvl8wN%otn@stofanet.dk>, otn@stofanet.dk
(otn) wrote:

> Hej,
> Er det muligt at åbne en dmg fil i Os 9.1 - i bekræftende fald hvordan?
>
> MVH
>
> otn

Disk Copy 6.5b11 skall klara av det.

HTH
Jason

Fra : tom dissing

Dato : 25-05-02 16:56

Forbandet jeg har netop installeret X for at åbne et .dmg !!
Tom

On 25/05/02 15:04, in article
j_andersson.nospam-2505021504470001@c-494871d5.044-7-6b736410.cust.bredbands

Fra : Michael Holm

Dato : 25-05-02 17:15

tom dissing <tom@mir.dk> wrote:

> Forbandet jeg har netop installeret X for at åbne et .dmg !!
> Tom
rigtig godt - velkommen til X

--
Michael Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : tom dissing

Dato : 25-05-02 18:11

NU er det altså femte eller sjette gang jeg installerer.. Og snart
af-installerer !!
Jeg har ganske enkelt ikke noget at bruge dette styresystem til..
Multitasking.. Ju hu.. Men med hvad !?
Tom

Fra : Michael Holm

Dato : 25-05-02 19:43

tom dissing <tom@mir.dk> wrote:

> [...]
> af-installerer !!
> Jeg har ganske enkelt ikke noget at bruge dette styresystem til..
nu er jeg også lidt underlig, men jeg bliver lidt høj bare af selve OS
X,
Selv bruger - og multitasker jeg med :
IE, Office X (excel til firma-regnskab, word tilbudsgivnig m.m.,
powerpoint for sjov og Entourage til email, adr.bog og holde styr på
aftaler),
Appleworks til foreningskartotek,
iPhoto til at lave fotoalbums på nettet,iTunes til div musik, iMovie til
at redigere aikidovideo med,DVD player til at se..ja DVD
Toast til at backup og videoklip, Golive 6 til hjemmeside, VPC, med
windows 98 til homebanking,
Remote Desktop til support, ICQ til Chat, en del spil, MacFamilyTree
(som lige er kommet til X) til familiestamtræ, ,div. små OSX programmer
+ selvfølgelig MacSoup i Classic (og 6-7 os 9 spil)

jeg kan næsten ikke holde til OS 9 længere, fordi man ikke kan sætte
særlig mange ting igang samtidig. Men jeg er også heldig at de fleste af
"mine" programmer er kommet til OS X :) Jeg fatter simpelthen ikke at
der ikke er flere scannerdriver klar endnu....

--
Michael Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Morten Reippuert

Dato : 25-05-02 18:29

otn@stofanet.dk (otn) wrote:

> Er det muligt at åbne en dmg fil i Os 9.1 - i bekræftende fald hvordan?

Med disc copy 6.4 (som ikke er frigivet) kan det muligvis lade sig gøre.

Dernæst kommer det an på hvad der ligger i .dmg'en. Hvis der er tale om
et helt billede af en fysisk disk frem blot en partition, eller at
partitionen er i UFS format er det ikke muligt.