8310 og prg's
Fra : Henning G. Pedersen

Dato : 25-05-02 08:36

Hvilket prg skal man bruge hvis man vil tage en ringetone fra en 8310, og få
den ned på computeren.

Fra : Brian Schelde

Dato : 25-05-02 14:54

"Henning G. Pedersen" <hgp@kpbygningsservice.dk> wrote in message
> Hvilket prg skal man bruge hvis man vil tage en ringetone fra en 8310, og

> den ned på computeren.
Nokia PC Composer i Nokia data suite, fulgte det ikke med på en cd-rom da du
købte telefonen?

Fra : Apollo14

Dato : 25-05-02 20:16

"Brian Schelde" <br_sc@hotmail.com> wrote in

> "Henning G. Pedersen" <hgp@kpbygningsservice.dk> wrote in message
> få
> Nokia PC Composer i Nokia data suite, fulgte det ikke med på en
> cd-rom da du købte telefonen?

Det kan ikke hente ringetoner fra ens tlf, det er sådan et prg jeg
skal bruge. Og så fulgte der ingen cd med, man skal hente softwaren
på nettet.

--
Kenneth Pedersen aka apollo14
Flower: 19262549 - apollo14dk@hotmail.com

Fra : Jesper

Dato : 27-05-02 15:46

Du kan bruge NOKIA LOGOMANAGER, som du henter på nettet.

Fra : Henning G. Pedersen

Dato : 27-05-02 20:27

"Jesper" <Snips@e-mail.dk> wrote in message
> Du kan bruge NOKIA LOGOMANAGER, som du henter på nettet.

Læs hvad jeg skriver, og jeg har prøvet LM i sidste nye version, den kan
ikke tage en ringetone fra tlf, og smide den ned på computeren. Så tag lige
og læs inden du svare.
Og LM kan ikke og vil ikke tage en ringetone fra tlf'en og smide den ned på
maskinen. Det er sådan et prg jeg søger.

Fra : BG

Dato : 28-05-02 20:13

> [...]

>maskinen. Det er sådan et prg jeg søger.
>

>Hvilket prg skal man bruge hvis man vil tage en ringetone fra en 8310, og

Det er slet ikke muligt. Nokia har ikke lavet support for disse
kommandoer.

Der er bare en måde;
disassemblere firmwaren i telefonen og pröv at finde hvor de
forskellige melodierne er.
Pröv siden at konvertere melodien til en kode der kan bruges i
Logomanager.

http://home.swipnet.se/OsbyMikro
mailto:bg@home.se.REMOVE_TH.IS