Smid et billede af din mc her!
Fra : Kim...streetfigther@~

Dato : 25-05-02 04:47

Til alle i nyhedsgruppen!

Som følge af et tidliger indlæg, vistnok af Rune, har jeg lavet en
kategori på min hjemmeside, hvor i kan få jeres kværn udstillet med
navn!

Ja ja, jeg ved det godt, der er 117 andre sider der har det samme, MEN
nu er der altså en mere på nettet!

http://www.sitecenter.dk/motorcykel

Mvh Kim Lundgaard, Skjern

Ps: Banditten er nu mit eneste transportmiddel, da jeg total smadrede
kadetten igår! plus en rs turbo!!! Hmmm...Det var så bil nr?????? Har
opgivet at tælle!!! Det er vist sikre på mc!!!

Fra : Ksa

Dato : 25-05-02 07:19

Det virker ikke så godt din side
http://www.sitecenter.dk/motorcykel/pages/view/index.nhtml

Ksa Duc.900SL

Fra : Kim...streetfigther@~

Dato : 25-05-02 07:35

Ksa <ksa@adslhome.dk> skrev:
> Det virker ikke så godt din side
> http://www.sitecenter.dk/motorcykel/pages/view/index.nhtml
>
> Ksa Duc.900SL

Ja det var en forkert adresse jeg gav jer, dette er den rigtige:

http://www.sitecenter.dk/motorcykler

Det var vist en tadgstefajl

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 25-05-02 17:03

Hejsa

Det ser jo nydeligt ud. -Dejligt overskueligt.

Så var det jeg tænkte. Når man nu klikker på et mærke og en model så kommer
billedet fint nok i stort, men kunne man så ikke smide enten mc-revysiden
eller tourinnyt's mcbog-siden ind så man kunne sidde og bladre lidt i det.

Mvh
Kristoffer

Fra : Lasse Leegaard

Dato : 25-05-02 12:16

<streetfigther@mail.dk> wrote in message
> [...]
> navn!
>
> Ja ja, jeg ved det godt, der er 117 andre sider der har det samme, MEN

Hmm - kan vi ikke prøve at få det samlet på www.dmcn.dk ?? Det er trods alt
gruppens side..

--
CB 500 '96 med fuldkåbe - sort
Der *bare* skal ud og køre i dag...

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 25-05-02 16:35

> [...]
>
> Som følge af et tidliger indlæg, vistnok af Rune, har jeg lavet en
> kategori på min hjemmeside, hvor i kan få jeres kværn udstillet med

snip

Jeg har da også leget lidt med hjemmesider og drømt om at mange ville bruge
den

Dit initiativ er da også prisværdigt, vil dog lige kommentere at billederne
ikke bliver bedre af at klikke på tumbnailen, man får nærmest kun en ny
tumbnail op? Ikke meget at hente der.

Kunne da også godt tænke mig at se hvem folk er, og hvad de kører på,
hvorhenne, i hvilken klub, og der synes jeg da Jette fra kattegruppens
tilbud lyder temmeligt seriøst, særligt om man integrerede den i dmcn.dk.
Har til dato ikke set noget på nettet der er kan det samme.

Bare lige det jeg ville sige

--
Arne