søges hjælp til import af glitter,glimmer,~
Fra : Sn00py

Dato : 24-05-02 22:29

se sub. evt. nogle der har nogle links ?
på forehånd tak...

Hilsen Carsten

Fra : Sune Ravn

Dato : 25-05-02 09:40

"Sn00py" <(fjern)snoopy@pc.dk> wrote
> se sub. evt. nogle der har nogle links ?
> på forehånd tak...
>
> Hilsen Carsten

For at vi kan hjælpe,bliver du nødt til at uddybe hvad du skal have
hjælp til?

Mvh

Sune

Fra : Sn00py

Dato : 25-05-02 22:02

hej kan godt være jeg ikke har uddybet mit spørgsmål..
jeg har en veninde der vil forsøge med at importere kuglepenne med glimmer
og perler men kan ikke lige finde nogle hjemmesider der har med det at
gøre....måske nogen har nogen idér til at finde frem til producenter....i
østen....
på forehånd tak..
carsten

Fra : Sune Ravn

Dato : 26-05-02 00:17

"Sn00py" <(fjern)snoopy@pc.dk> wrote in message

> [...]
> og perler men kan ikke lige finde nogle hjemmesider der har med det at
> gøre....måske nogen har nogen idér til at finde frem til producenter....i

Det bedste er nok at kontakte handelsafdelingen på den kinesiske
ambassade
i københavn http://www.chinaembassy.dk deres opgave er jo at hjælpe
danske firmaer med at finde leverendøre i Kina.

Men du skal nok lige være opmærksom på, at man som regel skal aftage
meget store mængder hos producenterne, som regel min. en 20" container.

Mvh
Sune

Fra : Niels Schionnemann

Dato : 30-05-02 12:02

Gad vide hvor mange kuglepenne der kan vaere i en 20 fods container?
Saa skal man godt nok vaere sikker paa at folk vil koebe dem...mange
folk....rigtig mange folk :)

Fra : Dan Christensen

Dato : 06-08-02 15:18

Hej Carsten.

Uden at vide det præcist om der er den slags tilstede, så vil jeg anbefale
dig at kigge på asiansources.com, hvis du ønsker varer fra asian..

/Dan