Ang:Dæk
Fra : Junk

Dato : 24-05-02 22:02

Hej alle sammen

Jeg står og skal sætte ny dæk på min motorcykel. Det er en Kawasaki Kz900
LTD fra 76. Ved ikke helt hvad jeg skal have på. Søger nogen der har
erfaringer, gerne med den samme maskine....Jeg køre nok lidt stærkt, så jeg
gider ikke have nogen klasiker dæk på

M.V.H
Per.....Der snart skal ud og ræse igen, når det bliver godt vejr

Fra : Søren Jim

Dato : 25-05-02 02:10

"Junk" <per.j@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gider ikke have nogen klasiker dæk på
>
> M.V.H
> Per.....Der snart skal ud og ræse igen, når det bliver godt

Jeg tror jeg ville vælge Macadam de er rigtige goe
eller også et bt10 eller bt 20

Tjep
Søren CBR1000F 93'

Fra : Allan Bojesen

Dato : 25-05-02 10:01

> [...]
> LTD fra 76. Ved ikke helt hvad jeg skal have på. Søger nogen der har
> erfaringer, gerne med den samme maskine....Jeg køre nok lidt stærkt, så

Den kører vel på diagonaldæk og 18" bag og 19" for. udvalget er ikke så
vanvittigt stort, men på min ex. CB 7½ har jeg god erfaring med AVON AM21
Roadrunner 120/90 H18 i bag og VENOM X 100/90 -19 57H foran, også til frisk
kørsel.

Allan Bojesen