Kig i dk.politik...
Fra : Kristian Storgaard

Dato : 24-05-02 20:37

Hvis i ikke har været der, så prøv at læse tråden: "Landsarkiverne skal også
flytte til Odense".

Den handler stort set ikke om landsarkiverne, men om en masse jura vedr.
hævd og statsret.

Det kan være underholdende, og måske lærerigt!

/kristian

Fra : Peter G C

Dato : 24-05-02 21:38

Kristian Storgaard <kristian.storgaard@REMOVE_THIS_mail.dk> skrev:

[klip]

> Det kan være underholdende, og måske lærerigt!

Helst ikke - vi har mere en rigelig snak i denne NG.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 24-05-02 23:42

> [...]

> vedr. hævd og statsret.
>
> Det kan være underholdende, og måske lærerigt!

Som deltager i den pågældende tråd ville jeg da egentligt godt høre
nogle gode argumenter for eller imod mit synspunkt. De bør nok gives i
den pågældende tråd eller alternativt pr. mail.

--
Morten http://miljokemi.dk
Nye rapporter på http://www.miljokemi.dk/opgaver.htm

Fra : mc

Dato : 25-05-02 17:45

"Kristian Storgaard" <kristian.storgaard@REMOVE_THIS_mail.dk> wrote in
message news:B91462E6.47F1%kristian.storgaard@REMOVE_THIS_mail.dk...

Er der nogen der kan forklare mig hvem der vandt diskussionen? Har
Christiania vundet hævd på området?

mvh mc

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 25-05-02 16:56

"mc" <mcn@NOSPAMe-box.dk> skrev:

> Er der nogen der kan forklare mig hvem der vandt diskussionen? Har
> Christiania vundet hævd på området?

Formentligt ikke, da Christianitternes anvendelse af området er
lovliggjort ifølge et par indlæg i tråden.

Mere specifikt: