Skærme
Fijala 3554
19" CRT skal købes pris: imellem 3k og 4k ~
Fra : Nicolai Pedersen

Dato : 24-05-02 19:40

hej ng
jeg har været inde på tomshardwareguide.com og læst lidt om de 12
skærme de har at vælge imellem derinde. I deres konklusion vælger de 3
gode skærme, en EIZO, en Iiayama (findes ikk i DK) og en ViewSonic. De
2 der kan købes i Danmark er nu rimeligt dyre så ikke lige noget for
mig. Jeg har tænkt ufatteligt meget på at købe en LG 915FT PLUS er den
pengene værd?? eller har I et bedre forslag?? alt positivt og negativt
kritik er velkommen!!
Kom bare med jeres skærm bud

Greetings from Nicolai Pedersen

Fra : Jeppe

Dato : 24-05-02 20:41

Jeg ville måske nok få efter Samtron Professional & Graphics 96P til lidt
over 2200,-, men det er også kun fordi min penge pung ikke er så stor
Jeg har hørt at LG's skærme med fladtbilledrør ikke har de 2 klassiske
"streger" som Sony osv. har, så jeg tror bestemt at LG er et godt valg.

MVH Jeppe

Fra : Blaster

Dato : 25-05-02 11:49

Jeg går også og overvejer LG'en lidt.. men er også noget i tvivl..

Fra : Claus Plougmann

Dato : 26-05-02 11:58

"Blaster" <blaster25@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg går også og overvejer LG'en lidt.. men er også noget i tvivl..

Tjahh jeg har 17" LG 795+ og den er jeg meget glad for. En af mine
kammerater har 19" LG'en og han er også meget tilfreds med den
(han købte den efter at have set min 17").

MVH CP

Fra : Peter Rinder

Dato : 27-05-02 22:43

> Kom bare med jeres skærm bud

Hvad med sådan en her:
http://monitor.samsung.de/detail_crt_syncmaster.asp?modell=959NF&artid=40

står til 3461,- på edbpriser.
Læg mærke til opdateringsfrekvens ved 1280x1024 på 101Hz!!

/Peter