Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor fås Fuji 2800z til max 3500,-??
Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 24-05-02 17:34

Hvor kan jeg finde Fuji Finepix 2800Z til max 3500 kr??
I tyskland fås det til ca 3000,-, men det er tilsyneladende ikke på lager
nogen steder.
Nogle der kender et sted der har det på lager og til en pris under 3500??
Findes der evt. en engelsk pendant til edbpriser??
På forhånd tak for hjælpen.
Mvh.
Christian

Fra : jørgen

Dato : 24-05-02 19:04

"Christian Skau Pedersen" <christiansp@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> nogen steder.
> Nogle der kender et sted der har det på lager og til en pris under 3500??

Svenske http://www.cyberphoto.se har den til 4350 SEK inkl moms. Det svarer
vist til 3480 kr med en kurs på 0,80. Jeg købte selv mit Olympus der og er
godt tilfreds med service/leveringstid.

jørgen.

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 24-05-02 19:18

Kursen ligger på 0.825, så det løber op i 3700 alt inkl.
Men ellers tak for hjælpen.