dhcp server til os X/os9
Fra : Michael Holm

Dato : 24-05-02 13:45

Nogen der ved om der findes en DHCP server som man kan kører - nemt
fra en OS X eller en OS 9 mac ??

--
Michael Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Jesper

Dato : 24-05-02 14:10

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@mac.com> wrote:

> Nogen der ved om der findes en DHCP server som man kan kører - nemt
> fra en OS X eller en OS 9 mac ??

Til OS 9 findes Vicomsoft DHCP server:

http://www.vicomsoft.com/dhcp/dhcp.main.html

Til OS X er der Sustainable Softworks' IPNetShareX

http://www.sustworks.com/site/prod_gnat_overview.html

Derudover har Apple's MacOS X Server en indbyggetDHCP server.
--
Jesper. EmaiI -> pinebox {a} myreabox (.) com

Fra : Michael Holm

Dato : 24-05-02 16:05

Jesper <in.sig@email.invalid> wrote:

> Til OS 9 findes Vicomsoft DHCP server:
>
> http://www.vicomsoft.com/dhcp/dhcp.main.html

Takker prøvekører demo'en på mandag!

> Til OS X er der Sustainable Softworks' IPNetShareX
>
> http://www.sustworks.com/site/prod_gnat_overview.html
>
> Derudover har Apple's MacOS X Server en indbyggetDHCP server.
hvis de kan finde penge på jobet, så går jeg benhårdt efter den! man er
vel OS X evangelist (jævnfør anden tråd)

--
Michael Holm
http://ki-aikido.homepage.dk