Cookier!
Fra : Ebbe H. Hjorth

Dato : 08-02-01 12:07

Jeg har en bestemt cookie jeg skal have slettet på min harddisk, men ikke om
den vil!

Kill funktionen siger bare at filen ikke eksisterer! Og ikke engang en
filelistview kan se den!

Hvad skal jeg gøre???

Mvh Ebbe Hjortj
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ebbe H. Hjorth
www.ehh.person.dk
ICQ: 81640752

Fra : Jens Andersen

Dato : 08-02-01 14:26

Jeg ved ikke om det virker, men her er en anden måde at slette på

Lav en reference til:
Microsoft Scripting Runtime

' I toppen af din form
Dim fso As New FileSystemObject

' Her er en knap
Private Sub Command1_Click()
fso.deletefile "C:\text.jpg", True
End Sub

Roser sendes til

til@infojens.dk

Fra : Ebbe H. Hjorth

Dato : 12-02-01 12:42

Desværre, jeg har ikke Microsoft Scripting Runtime! når jeg trykker Ctrl+t!

Hvad gør jeg så????

Mvh Ebbe H. Hjorth

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 12-02-01 22:49

Ebbe H. Hjorth skrev:
> Desværre, jeg har ikke Microsoft Scripting Runtime! når jeg trykker
Ctrl+t!

Prøv at se efter den under Project, References i stedet for Project,
Components.

-------
Tomas

Fra : Ebbe H. Hjorth

Dato : 19-02-01 11:26

Tak, Jens! Det hjalp!

Men nu siger den "File Not Found" ligesom med Kill kommandoen??????????