kan i klare denne selv om det ikke er helt~
Fra : Henning Lund

Dato : 24-05-02 11:53

I ved som regel alt herinde, jeg ville gerne vide hvor jeg kan få oplyst
lønsatser på nettet for f.eks ansatte under HK?
Jeg fik nemlig at vide idag at et firma brugte HK´s lønsats + 30 kr pr
arbejdetime, men vedkommende kendte ikke lønsatsen hos HK og en søgning på
HK´s side fortæller ikke noget.

--
Mvh.
Henning Lund

Fra : Peter D. Jørgensen

Dato : 24-05-02 14:44

> og en søgning på HK´s side fortæller ikke noget.

Så prøv en ordentlig søgemaskine
I 9 ud af 10 tilfælde man søger efter noget er generelle søgemaskiner (fx.
Google.com) bedre.

En simple søgning efter "HK mindsteløn" gav bl.a. følgende:
http://www.hkhandel.dk/HTML/debat/viewmsg.asp?id=294

Mvh
Peter

Fra : Henning Lund

Dato : 24-05-02 16:04

Peter D. Jørgensen skrev:

> [...]
> (fx. Google.com) bedre.
>
> En simple søgning efter "HK mindsteløn" gav bl.a. følgende:

Det hjælper ikke ret meget, da det er forskellige lønsatser de kører med,
hvad enten det er i en butik, et lager eller evt. andet arbejde, det kan en
ordinær søgemaskine ikke hjælpe med, jeg var på kig efter en side hvor man
kunne se alle satser indenfor HK, ikke bare en enkelt

Fra : Torben F@rum

Dato : 24-05-02 19:22

Hvad med at ringe til HK og spørge ??????

Torben Farum, 9300 Sæby

Da jeg er træt af spam, bliver du nødt til at fjerne ** fra min emailadresse
inden svar.

Fra : Henning Lund

Dato : 24-05-02 20:28

Torben F@rum wrote:
> Hvad med at ringe til HK og spørge ??????

Jeg foretrækker internettet.

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 24-05-02 21:33

On 24.05.2002 21:27, in article acm4nm$qrtsq$2@ID-138513.news.dfncis.de,
"Henning Lund" <Fjerndettehla@tdcspace.dk> wrote:

> Jeg foretrækker internettet.

Ja, det er da sikkert meget godt, men hvis du ikke kan finde svar på nettet
uden at bruge uforholdsmæssigt meget tid på det, så er det dumt ikke bare at
ringe til HK og spørge.

Selv om det er en fagforening tror jeg ikke at de bider...

/kristian

Fra : \"Poul Erik Rise /SI~

Dato : 24-05-02 15:40

pdj@hotkillthismail.com writes:

>En simple søgning efter "HK mindsteløn" gav bl.a. følgende:
>http://www.hkhandel.dk/HTML/debat/viewmsg.asp?id=294

Hvilket ikke er sikkert kan bruges til noget. HK organiserer mange
faggrupper med forskellige mindsteløn, så du skal i det mindste sige hvad
fagområde det er.

Hilsen
Poul Erik Rise

Fra : Henning Lund

Dato : 24-05-02 16:46

Poul Erik Rise /SID skrev:

> Hvilket ikke er sikkert kan bruges til noget. HK organiserer mange
> faggrupper med forskellige mindsteløn

Netop.

, så du skal i det mindste sige
> hvad fagområde det er.

Hm ja hvad kalder man det, jobbet består i at passe/køre en maskine på et
laboratorie som laver testudstyr til
fødevareindustrien/levnedsmiddelindustrien/landbrug mm, produkterne kan
f.eks bruges til test af bakterier, sygdomme mm.