E-mail på T39
Fra : Caspar Møller

Dato : 24-05-02 11:44

Skal man oprette dataabonnement for at bruge e-mail på en T39'er, eller kan
man bare bruge en dial-up konto? I så fald, hvilken dial-up kan bruges til
formålet?

Mvh Caspar

Fra : Fischer

Dato : 24-05-02 12:29

> [...]
kan
> man bare bruge en dial-up konto? I så fald, hvilken dial-up kan bruges til

Du burde kunne bruge en dial-up. Det kræver ikke data abbonnement.

Hvis du f.eks. har Opasia Standard (TDC) internet abonnement, så kan det
bruges (men det abb. sælges i øvrigt ikke mere).
Hos Get2net kan du få et internet abonnement uden fast afgift hvor du også
kan ringe op fra mobiltelefonen.
CyberCity har vist også muligheden, men det krævet vist at der "åbnes" for
det.

* Fischer

Fra : Martin Heller

Dato : 24-05-02 18:34

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> CyberCity har vist også muligheden, men det krævet vist at der "åbnes" for
> det.

Jeg bruger et CC friabonnement til e-mail på min T65. Det er rigtigt
at der skal åbnes for et andet opkaldsnummer end standardnummeret,
men det er klaret med et opkald til deres kundeservice.