Dyrt at køre på arbejde på mc
Fra : Mads Lund

Dato : 24-05-02 10:43

Min seneste erfaringer med mc økonomi er at det kan være temmeligt dyrt at
bruge mc'en til at køre på arbejde med. F.eks idag kostede det 1000 kr at
køre 10 km.

Men så ved jeg til gengæld også at man skal huske at rette nummerpladen ud
når den er blevet bøjet af lidt cross, og at man skal huske at finde den
stump bagskærm der faldt af under samme omgang cross.

Men til gengæl betyder det ikke noget at køre på crossdæk og køre unden
speedometer

Mads Lund
WR200, strømer magnet

Fra : Luffe

Dato : 24-05-02 10:51

Sur røv - man kan være heldig at møde et par flinke betjente, som selv kan
huske hvor sjovt livet kan være, eller også møder man dem som du har mødt i
dag. Jo-vel gør de bare deres job, men for fanden, man kan da også gå i for
små (ecco)sko. Man syntes tit er de er alle de forkerte steder, og aldrig
der hvor der virkelig sker noget kriminelt.

Nå - go´ weekend til alle mcísterpølser.

Mvh Søren

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 24-05-02 11:02

Mads Lund <Mads.L@Martin.dk> wrote in article
> [...]
den
> stump bagskærm der faldt af under samme omgang cross.

*fnis*

1.000 kroner for en bøjet nummerplade og en manglende bagskærm?
De havde da vist ikke fået deres morgenkaffe...

--
Mikkel

Fra : Mads Lund

Dato : 24-05-02 11:32

> 1.000 kroner for en bøjet nummerplade og en manglende bagskærm?
> De havde da vist ikke fået deres morgenkaffe...

Det var en mc panser, som heldigvis ikke gik så højt op i manglende
speedometer og crossdæk. Og det hjalp ikke at jeg fortalte at det var sket
under noget cross kørsel. Han svarede tørt, at man skulle udbedre skaderne
før man kørte på gaden igen.

Mads Lund
Der mangler en XS500 i garagen

Fra : Peder

Dato : 24-05-02 12:55

On Fri, 24 May 2002 12:32:04 +0200, "Mads Lund" <Mads.L@Martin.dk>
wrote:

>Det var en mc panser, som heldigvis ikke gik så højt op i manglende
>speedometer og crossdæk.

Snakker de egentlig københavnsk hos jer (betjentene)?
Jeg har tit tænkt på om det er ligesom med udvekslingsstuderende...

--
Peder - m/Suzi
"Inside every old person is a young person wondering what happened"

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 24-05-02 13:57

"Peder" <eskildsen@FJERNDETTEemail.dk> skrev i en meddelelse

> Snakker de egentlig københavnsk hos jer (betjentene)?
> Jeg har tit tænkt på om det er ligesom med udvekslingsstuderende...

Ja for på sjælland siger de jo alle sammen, 1-2-3 du kørte a lige lidt frisk
til der waaa, med en tyk accent og et cykkel styr af et overskæg ;-| ) længe
leve fordommene

MVH Rune som er rejseklar til det store USA

Fra : Denise

Dato : 24-05-02 15:59

Hej Rune
<klip>
"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> skrev i en meddelelse

> MVH Rune som er rejseklar til det store USA

Misundelig, misundelig .Må man vide hvor du skal hen og hvordan ? Du skal
vel ikke til Sturgis SD.
(er vild med USA og har kørt det tyndt - i bil altså).
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, og så RØD

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 24-05-02 18:19

> [...]
> vel ikke til Sturgis SD.
> (er vild med USA og har kørt det tyndt - i bil altså).

Hehe, ja fortæller gerne om det Jeg tager en måneds ferie fra arbejdet
og sammen med kæreste flyver vi til LA, og har da lejet en bil hvor vi kører
rundt, vi skal nå omkring 6000km. Las Vegas, San Diego, Grand Canyon,
Monument Valley, San Fran, Death Valley, en smut til Mexico og en bunke
andre steder. Skal nok også lige prøve at leje en Harley selvom jeg egentlig
synes det er en 2-hjulet fiskekutter men prøves det skal det da, ku være
man blevet grebet af det.

MVH Rune

Fra : Denise

Dato : 24-05-02 19:08

Hej
Fed tur, Stardust i Las Vegas er mit favorit spillested, giver godt og
serverer gratis drinks hele tiden.
Monument Valley er ikke så langt fra Page, her kan det anbefales at leje
speedbåd og sejle ud til Rainbow bridge. Vi kører altid efter Rand McNally
Road Atlas, har skaffet et fra 2002, da vi planlægger Canada tur, fra
Toronto til Vancouver.
I må have en rigtig god tur, men det kan man næsten ikke undgå derovre (husk
kikkert så i kan spotte policen under broer og i rabatter)
Hilsen Denise

Fra : Niels Drewes

Dato : 27-05-02 07:26

"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> skrev i en meddelelse
news:3cee75f8$0$58753> Hehe, ja fortæller gerne om det Jeg tager en
> [...]
egentlig
> synes det er en 2-hjulet fiskekutter men prøves det skal det da, ku

Men så ses vi jo nok der over, vi rejser på lørdag og har planlagt stort set
den samme rute

vh

Niels

Fra : Denise

Dato : 27-05-02 09:42

Hej Niels
God tur til dig også - fedt land og utrolige landskaber
Hilsen Denise

Fra : Richard Pade

Dato : 27-05-02 19:56

"RuneR (TDM850)" wrote:

> [...]
> rundt, vi skal nå omkring 6000km. Las Vegas, San Diego, Grand Canyon,
> Monument Valley, San Fran, Death Valley, en smut til Mexico og en bunke

Et tip: Turen ad kystvejen - Highway One - langs Big Sur er flottest, hvis du
kører nordfra dvs. fra San F. til LA. Så får du solen i mod dig, og det giver
det bedste farvespil. Kørt sydfra bliver farverne flade IMHO & Experience.

Vedr. Mexico bør du køre et ordentligt stykke ind i landet - grænselandet er
ikke true Mex. Spidsen af Baja California kan jeg varmt anbefale, og området ved
Copper Canyon (Barranco de Cobre eller sådan) mellem Chihuahua og den
californiske golf er rigtig flot. Men pas på landevejsrøverne.

Mht de nævnte US-parker - husk at der er andre spektakulære steder, end de 10-12
de altid reklamerer for. Og i de andre parker er der ingen turister / køer.

Rigtig god tur dit heldige asen.

Richard Pade
'85 VF750S Veffer Dancer

Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 31-05-02 00:57

> [...]
egentlig
> synes det er en 2-hjulet fiskekutter men prøves det skal det da, ku

Hmm L.A. er lige kommet hjem efter 10 dage derovre.
Men trafikken sucks. jeg blev hurtigt træt af den evindleige 12 spors
trafikprop hver dag fra Santa Monica til L.A. Downtown.
Desværre havde jeg ingen kværn derovre, bare et lokum af en firhjulstrækker.

--
Jesper Hvalsøe
GS 750

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 25-05-02 08:43

> Ja for på sjælland siger de jo alle sammen, 1-2-3 du kørte a lige lidt
frisk
> til der waaa...

Det er så der man kommer med kommentaren: "Nåh, brormand fik nok gården,
hva?"

Rasmus
(der ikke tør sige den slags...!)

Fra : RacerNiels

Dato : 24-05-02 11:46

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> wrote in message

> *fnis*
>
> 1.000 kroner for en bøjet nummerplade og en manglende bagskærm?
> De havde da vist ikke fået deres morgenkaffe...

Jeps, og Q8 var løbet tør for citronhalvmåner ;-D

/Niels
XS400-SS - til salg på www.sqzuki.subnet.dk

Fra : Søren Lindholt

Dato : 24-05-02 13:23

> [...]
at
> bruge mc'en til at køre på arbejde med. F.eks idag kostede det 1000 kr at

Føj for ristede løg... du sku nok ha taget stranden...

--
Søren
http://motortosse.dk