ang brugergruppe på lørdag
Fra : [5220] Maciek

Dato : 24-05-02 19:50

Hvor mange fra fyn eller jylland skal derhen? er det muligt at få
kørelejlighed, evt. splejse om turen?
Skal man være medlem af brugergruppen, for at være med?

/maciek

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 24-05-02 13:11

"[5220] Maciek" <macfreak<fjern> wrote:

> Hvor mange fra fyn eller jylland skal derhen? er det muligt at få
> kørelejlighed, evt. splejse om turen?
> Skal man være medlem af brugergruppen, for at være med?

Man skal ikke være medlem af MacBruger for at deltage. Arrangementet er
åbent for alle Mac interesserede og plejer at være meget hyggeligt med
ca. en 75 - 100 deltagere.

Måske du kan alliere dig med Per Madsen fra Odense (husk nogle Albani)
eller nogle andre fra MacFyn ?

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

ftp://80.197.181.14/ - kører ikke altid

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 24-05-02 21:09

jesper@gylling.net writes:

>Man skal ikke være medlem af MacBruger for at deltage. Arrangementet er
>åbent for alle Mac interesserede og plejer at være meget hyggeligt med
>ca. en 75 - 100 deltagere.

De sidet 3 gange har vi været ca. 200 besøgende.

>Måske du kan alliere dig med Per Madsen fra Odense (husk nogle Albani)
>eller nogle andre fra MacFyn ?
Vi har 2 medlemmer i MacFyn,som jeg ved af, men nu er det jo lidt sent at
arrangere noget ad den vej.

Men hvis du kender nogle Macbrugere, kan du jo spørge om de vil med. Du
kan jo også tage noget vedhæng, kone, kæreste, børn med, hvis du har det.
Vi plejer at have lidt spil kørende for børn og andre spillegale

Fra : [5220] Maciek

Dato : 25-05-02 15:39

"Hanne Hertzog" <hanne@enterpol.dk> wrote in message

> [...]
> kan jo også tage noget vedhæng, kone, kæreste, børn med, hvis du har det.
> Vi plejer at have lidt spil kørende for børn og andre spillegale

Æv. Det bliver nemlig for dyrt hvis jeg skal med tog. Jeg ville ellers gerne
have været med...
tænkte ikke lige på det.

/maciek

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 24-05-02 20:59

fjern writes:
>Hvor mange fra fyn eller jylland skal derhen? er det muligt at få
>kørelejlighed, evt. splejse om turen?
>Skal man være medlem af brugergruppen, for at være med?
>
>/maciek

Nej det behøver du ikke at være! Vi holder åbent hus for alle der har lyst
til at besøge os Du kan læse programmet for dagen på vores hjemmeside:
www.macbruger.dk Men der står ikke så meget om, hvor hyggeligt vi har
det, det skal opleves

Og så har vi ellers en ekspert ud i Veteran- mac'er, som deltager hver
enste gang. Nemlig Niels Riis Ebbesen. Så det kan måske også være noget
for ham, der havde fået sig en nuttet Classic Jeg har en masse gl.
sager til en sådan, spil og programmer. Jeg synes det er ret fantastisk,
hvad sådan en lille puter kan

Hilsen Hanne

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 25-05-02 23:00

fjern writes:

> [...]
>at

>det.
>
>Æv. Det bliver nemlig for dyrt hvis jeg skal med tog. Jeg ville ellers

Næste workshop til efteråret kan jeg annoncere tidligt, så kan du få god
tid til at tilrettelægge det.

Vi havde en rigtig god worksshop og der var mange der råhyggede sig og var
der fra vi åbnede til vi lukkede. Selv får jeg sjældent tid til at se og
høre de forskellige foredrag. I dag om iTools og iPhoto og så tilsidst
noget flyspil. Men jeg hørte da, at det havde været rigtig godt

Det er rigtig opløftende at møde så mange positive hyggelige macbrugere

Hilsen Hanne

Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.