Matrox millenium G450 / Medal of Honour
Fra : Don

Dato : 24-05-02 10:55

Er der nogen der har været i stand til at kunne få ovennævnte grafikkort til
at køre Medal of Honour?

Lidt irriterende at købe spillet og ikke være i stand til at spille
det..................

På forhånd tak Don

Fra : Mogens

Dato : 24-05-02 11:11

On Fri, 24 May 2002 11:54:34 +0200, "Don" <tommy_chr@hotmail.com>
wrote:

>Er der nogen der har været i stand til at kunne få ovennævnte grafikkort til
>at køre Medal of Honour?

Det burde da kunne køre.
Hvad er problemet ? Hvad sker der når du prøver
at starte spillet ?

mvh Mogens

Fra : Don

Dato : 24-05-02 11:26

Hmm alle bygninger og træer er "grå" =)
Syntes at jeg har prøvet alle slags ændringer i spillets
grafik.................

Fra : Mythos

Dato : 24-05-02 11:33

"Don" <tommy_chr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hmm alle bygninger og træer er "grå" =)
> Syntes at jeg har prøvet alle slags ændringer i spillets
> grafik.................

Prøv at hent den seneste driver til dit kort, så tror jeg det løser sig.

Kim Larsen

Fra : Peter Schrøder

Dato : 24-05-02 11:15

"Don" skrev...
> Er der nogen der har været i stand til at kunne få ovennævnte grafikkort
til
> at køre Medal of Honour?

I spillets specs. står at det kræver et 3D accelereret grafikkort
med OpenGL understøttelse. Det tror jeg ikke dit Matrox kan
klare...

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply

Fra : JRS

Dato : 24-05-02 12:31

"Peter Schrøder" <nospample@se> skrev i en meddelelse
> I spillets specs. står at det kræver et 3D accelereret grafikkort
> med OpenGL understøttelse. Det tror jeg ikke dit Matrox kan
> klare...
> --

Joo da ...

MVH
JRS

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 24-05-02 12:40

Peter Schrøder wrote:
> [...]
>

> I spillets specs. står at det kræver et 3D accelereret grafikkort
> med OpenGL understøttelse. Det tror jeg ikke dit Matrox kan

hehe.. det var ondt.. hvis OpenGL driveren er god, overtager den de
manglende hardware features eller ignorerer dem.. derfor er dine
bygninger grå.. (i hvert fald en mulig forklaring! :) et G450 er jo ikke
lige sidste års model..

Dennis

Fra : Peter Schrøder

Dato : 24-05-02 13:36

"Dennis Jakobsen" skrev
> [...]
> manglende hardware features eller ignorerer dem.. derfor er dine
> bygninger grå.. (i hvert fald en mulig forklaring! :) et G450 er jo ikke

Jeg fandt en tråd hvor én med et G400 kort havde
samme problemer.
En opdatering af driveren løste tilsyneladende problemet...
Men elleres ville et G400/450 nok ikke være mit
første valg til krævende 3D-spil.

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply

Fra : Peter Schrøder

Dato : 24-05-02 13:45

"Dennis Jakobsen" skrev
hvis OpenGL driveren er god...

Matrox har også en ICD patch i deres support-
sektion. Måske dér var noget?

Peter Schrøder
pschATmail1.stofanet.dk
replace AT with @ to reply