LW 12/640 og windblows
Fra : [5220] Maciek

Dato : 24-05-02 19:27

IP netværksprintning, hvordan gør man nu lige det....
Min ibook er røget til Holland, så nu er der kommet lidt gang i min gamle
Cyrix 166 windows2000 prof. computer.
Jeg har en dejlig 12/640 printer, som jeg gerne vil have til at virke på
pc'en vha. netværkskablet. Windows kan naturligvis ikke finde den af sig
selv. Jeg har så prøvet at fortælle den ip adressen, men den kan umiddelbart
ikke forstå dette...
Jeg har lavet en hjemmeside over forløbet, så alle kan følge med...
Printeren virker fint, når jeg installerer print via Apple Talk, men jeg vil
ikke bruge Apple Talk, kun IP.
Nogen der har nogle forslag??

/maciek

Fra : Martin Edlich

Dato : 24-05-02 10:31

In article <cGnH8.3825$N46.230755@news010.worldonline.dk>,
"[5220] Maciek" <macfreak<fjern>@worldonline.dk> wrote:

> Nogen der har nogle forslag?

Ja, brug en Windows-gruppe til Windows spørgsmål.

Fra : [5220] Maciek

Dato : 24-05-02 19:49

men det er en apple printer, og jeg er apple bruger og jeg elsker apple og
apple er min ven og og og og.....
hjæææælp, jeg vil ikke windows... jeg vil ikke windows....

/maciek

http://www.edlich.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 24-05-02 10:53

In article <A_nH8.3904$N46.231791@news010.worldonline.dk>,
"[5220] Maciek" <macfreak<fjern>@worldonline.dk> wrote:

> men det er en apple printer, og jeg er apple bruger og jeg elsker apple og
> apple er min ven og og og og.....

Det er ikke opsætning af printeren der er problemet, det er opsætning af
Windows. Du vil have bedre mulighed for kvalificieret hjælp i en
Windows-gruppe.

> hjæææælp, jeg vil ikke windows... jeg vil ikke windows....

Vil du citere korrekt?

Fra : [5220] Maciek

Dato : 24-05-02 20:04

> Vil du citere korrekt?

Sådan her?
/maciek

Fra : Martin Edlich

Dato : 24-05-02 11:17

In article <PcoH8.3945$N46.231945@news010.worldonline.dk>,
"[5220] Maciek" <macfreak<fjern>@worldonline.dk> wrote:

> Sådan her?

Jaaaaaaaaaaaaaaahuuuuuuuuujuuubiiiiii. [Ja, og tak].