VPC og tastatur til iBook
Fra : Spritt Schapiro

Dato : 08-02-01 11:29

Hej, hvordan lærer man en VPC med Windows 98 at dens tastatur er en
dansk iBook?

Spritt

--
*Kultur: http://www.manifestfetishclub.dk *

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 08-02-01 18:22

Spritt Schapiro <spritt@startrekmail.com> wrote:

> Hej, hvordan lærer man en VPC med Windows 98 at dens tastatur er en
> dansk iBook?
>
> Spritt

Øhhh... har du valgt dansk tastatur i Windows?

--
René

Fra : Spritt Schapiro

Dato : 12-02-01 17:22

> Øhhh... har du valgt dansk tastatur i Windows?

Nej, for det er ikke muligt hvis man ikke har en original Windows 98 CD,
og det har man ikke hvis man har en VPC 3, der ikke har separat Windows
CD...
Derudover må der stadig være forskel på et dansk PC tastatur og et dansk
iBook tastatur...

S.

--
*Kultur: http://www.manifestfetishclub.dk *

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 12-02-01 17:45

> Nej, for det er ikke muligt hvis man ikke har en original Windows 98 CD,
> og det har man ikke hvis man har en VPC 3, der ikke har separat Windows
> CD...

Der er da altid Windows-CD med til VPC, hvis man altså har købt VPC med
Windows. Ellers må du jo slet ikke installere det...

> Derudover må der stadig være forskel på et dansk PC tastatur og et dansk
> iBook tastatur...

Ikke meget...

--
René

Fra : Spritt Schapiro

Dato : 15-02-01 10:27

> Der er da altid Windows-CD med til VPC, hvis man altså har købt VPC med
> Windows. Ellers må du jo slet ikke installere det...

Nej, ikke i VPC 3, der er de gået over til en speciel pakkeløsning hvor
du ikke selvstændigt installerer Windows, men VPC gør det for dig. Nemt
og rart.
Og det ER en originalversion!!!

> Ikke meget...

Fedt!: Hvor sidder function-tasten på et PC tastatur? Hvor ligger @?

S.

--
*Kultur: http://www.manifestfetishclub.dk *

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-02-01 11:13

> Nej, ikke i VPC 3, der er de gået over til en speciel pakkeløsning hvor
> du ikke selvstændigt installerer Windows, men VPC gør det for dig. Nemt
> og rart.
> Og det ER en originalversion!!!

Led efter en mappe med ".cab" filer på din windows disk. Der ligger
drivere mm. i .cab filerne. (kan læses af windows's installations
program)

> Fedt!: Hvor sidder function-tasten på et PC tastatur? Hvor ligger @?

iBook'en og de nye TiBook's kan via Fn tasterne emulere alle PC og
windowstastene, Kig i "developer tech notes" for flere informationer,
hvis ikke du kan finde dem hos Apple kan jeg sende dig dem.

@ ligger på "alt gr"+"2" (i al fald når der bruges dansk layout)

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Rigtige mænd tager ikke backup!

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 15-02-01 18:20

> Nej, ikke i VPC 3, der er de gået over til en speciel pakkeløsning hvor
> du ikke selvstændigt installerer Windows, men VPC gør det for dig. Nemt
> og rart.
> Og det ER en originalversion!!!

Sådan var det også i VPC 1.0, men der fik man også en Windows 95 OSR2 CD
med.

--
René