Jydsk Vindueskompagni
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 24-05-02 07:09

Halløjsa

Er her nogen som har erfaringer med Jydsk Vindueskompagni ?
Hvordan er kvaliteten på deres produkter ?
Og hvordan med holdbarheden ?

Jesper

Fra : Poul Jacobsen

Dato : 24-05-02 14:12

Jeg har købt døre og vinduer til mit hus og er godt tilfreds med prisen.
Vedrørende kvaliteten kan jeg ikke sige noget nu men jeg kan svare dig igen
om 20 år.
Dørene jeg købte var dannebrodøre og kvaliteten af træmaterialet samt
bredden af midter og side stykker er kraftigere og i bedre kvalitet end det
der ligner og kan købes på tilbud i byggemarkederne.
Poul

Fra : Jensen

Dato : 24-05-02 22:49

> [...]
> Halløjsa
>
> Er her nogen som har erfaringer med Jydsk Vindueskompagni ?
> Hvordan er kvaliteten på deres produkter ?

Dem jeg har kendskab til er godt tilfredse med kompagniet,
de skulle sågar være villig til helt af sig selv at rette en fejlleverence

Jensen

Fra : Ninett Green

Dato : 26-05-02 09:15

Vi er også meget tilfredse med varerne. Vi har både yder- og inderdøre samt
bondehusvinduer m, buet glas. Selvom prisen næsten rundede den kvarte
million, er kvaliteten derefter.

--
Ninett

www.GreensHus.dk & www.Qvinderne.dk