/ Forside / Interesser / Fritid / Musik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Musik
#NavnPoint
Nordsted1 29914
ans 21076
dova 20615
Klaudi 18463
Kazistuta 18027
3773 17729
boibbo 13999
o.v.n. 13226
refi 11088
10  tedd 8824
MC's fight night
Fra : NS-Genie©


Dato : 23-05-02 22:59

Er der nogen der ved hvor man kan finde video- og eller lydoptagelser fra
mc's fight night i cirkusbygningen???

NS-Genie©



 
 
B. Dam (23-05-2002)
Kommentar
Fra : B. Dam


Dato : 23-05-02 23:10

> Er der nogen der ved hvor man kan finde video- og eller lydoptagelser
> fra mc's fight night i cirkusbygningen???

Boogie netop nu på DR1.



NS-Genie© (23-05-2002)
Kommentar
Fra : NS-Genie©


Dato : 23-05-02 23:34

Ja, men gerne noget mere, helst uredigeret...
"B. Dam" <mob51641@orangenet.dk> skrev i en meddelelse
news:acjpbn$kqe$1@sunsite.dk...
> > Er der nogen der ved hvor man kan finde video- og eller lydoptagelser
> > fra mc's fight night i cirkusbygningen???
>
> Boogie netop nu på DR1.
>
>



Karsten S. Jørgensen (24-05-2002)
Kommentar
Fra : Karsten S. Jørgensen


Dato : 24-05-02 11:22

"NS-Genie©" wrote:
>
> > > Er der nogen der ved hvor man kan finde video- og eller lydoptagelser
> > > fra mc's fight night i cirkusbygningen???
> >
> > Boogie netop nu på DR1.
>
> Ja, men gerne noget mere, helst uredigeret...

http://www.fightnight.dk står:
"MP3'ere vil dukke op inden for nogle dage - stay tuned!"
Så check den side jævnligt.

--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen
http://www.hammerich.cjb.net
"Quit trying to act like I'm a steamboat operator"

AJC (25-05-2002)
Kommentar
Fra : AJC


Dato : 25-05-02 00:09

OT




nikolaj borg (25-05-2002)
Kommentar
Fra : nikolaj borg


Dato : 25-05-02 00:35

AJC wrote:
> OT

Hvis dit indlæg er off-topic, hvorfor poster du det så ikke i
dk.snak.off-topic hvor den slags hører hjemme?

Resten af tråden er ihvertfald mere end almindelig off-topic, selvom den
ikke handler om dansktop, som ellers ser ud til at være den mest populære
genre herinde for tiden .

/Nikolaj



AJC (25-05-2002)
Kommentar
Fra : AJC


Dato : 25-05-02 01:53

"nikolaj borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse
news:H4AH8.22907$4f4.802629@news000.worldonline.dk...
>
> Resten af tråden er ihvertfald mere end almindelig off-topic, selvom den
> ikke handler om dansktop, som ellers ser ud til at være den mest populære
> genre herinde for tiden .
>

LOL, nice one

Mvh
AJC.




Karsten S. Jørgensen (25-05-2002)
Kommentar
Fra : Karsten S. Jørgensen


Dato : 25-05-02 10:59

> OT

Nej

AJC (26-05-2002)
Kommentar
Fra : AJC


Dato : 26-05-02 00:44

"Karsten S. Jørgensen" <karsten@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse
news:3CEF6060.D3779713@daimi.au.dk...
> > OT
>
> Nej
>

Jo da, det har intet med musik at gøre!




Troels (26-05-2002)
Kommentar
Fra : Troels


Dato : 26-05-02 00:53


> > Nej
> >
>
> Jo da, det har intet med musik at gøre!

Du har ikke overvejet og starte nogle tråde om det musik du selv kan li' i
stedet for at komme med fuldstændig urimelige OT-beskyldning hver gang det
drejer sig om noget du ikke kan li'? (det kan også være det er et forsøg på
at være sjov, men det du er i så fald ikke skideskæg). Desuden nærmer det
sig vel misbrug at kalde noget for OT uden det egentligt er det, lige som
man heller ikke futter rundt med folk uden grund.

Jeg synes du skulle starte nogle diskussioner om noget musik som
interesserer dig, eller i det mindste blande dig uden om de tråde som ikke
gør...


/Troels



AJC (26-05-2002)
Kommentar
Fra : AJC


Dato : 26-05-02 01:39

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:acp84m$afr$1@sunsite.dk...
>
> Du har ikke overvejet og starte nogle tråde om det musik du selv kan li' i
> stedet for at komme med fuldstændig urimelige OT-beskyldning hver gang det
> drejer sig om noget du ikke kan li'? (det kan også være det er et forsøg

> at være sjov, men det du er i så fald ikke skideskæg).
>

Det kan godt være at jeg har misforstået noget men hvad er det lige MC's
fight night har med musik at gøre?.
Forklaring tak!

> Desuden nærmer det sig vel misbrug at kalde noget for OT uden det
egentligt er det, lige som
> man heller ikke futter rundt med folk uden grund.
>

Strammer skoene?

> Jeg synes du skulle starte nogle diskussioner om noget musik som
> interesserer dig, eller i det mindste blande dig uden om de tråde som ikke
> gør...
>

Point taken!

Mvh
AJC.




Lars B. (26-05-2002)
Kommentar
Fra : Lars B.


Dato : 26-05-02 08:51

In article <3cf02eb0$0$58774$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
samsonjensen@hotmail.com says...

>
> Det kan godt være at jeg har misforstået noget men hvad er det lige MC's
> fight night har med musik at gøre?.
> Forklaring tak!

hmmm... lad os nu se! Fight Night handlede om Freestyle rap - Rap er en
musikgenre, jvf. fx allmusic.com. Ergo havde Fight Night med musik at
gøre.



--


Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,
der ved hvad de taler om"
-K. Schumacher

AJC (26-05-2002)
Kommentar
Fra : AJC


Dato : 26-05-02 12:16

"Lars B." <lbe@mailme.dk> skrev i en meddelelse
news:MPG.175ab23a6bf59e25989849@news.inet.tele.dk...
>
> hmmm... lad os nu se! Fight Night handlede om Freestyle rap - Rap er en
> musikgenre, jvf. fx allmusic.com. Ergo havde Fight Night med musik at
> gøre.
>

LOL, nice try!
Jeg er stadig uenig. For mig at se handler MC's Fight Night og Rap generelt
bare om nogle tabere som prøver at snakke hurtigt. Hvor er det lige musikken
er?
Kom igen!

Mvh
AJC.




Kasper Aae (26-05-2002)
Kommentar
Fra : Kasper Aae


Dato : 26-05-02 13:04

On Sun, 26 May 2002 13:15:40 +0200, "AJC" <samsonjensen@hotmail.com>
wrote:

>LOL, nice try!
>Jeg er stadig uenig. For mig at se handler MC's Fight Night og Rap generelt
>bare om nogle tabere som prøver at snakke hurtigt. Hvor er det lige musikken
>er?

Hvad så med acapella sang? Der er ingen musik, så hører det heller
ikke til herinde?

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Karsten S. Jørgensen (26-05-2002)
Kommentar
Fra : Karsten S. Jørgensen


Dato : 26-05-02 13:51

AJC wrote:
>
> "Lars B." <lbe@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> news:MPG.175ab23a6bf59e25989849@news.inet.tele.dk...
> >
> > hmmm... lad os nu se! Fight Night handlede om Freestyle rap - Rap er en
> > musikgenre, jvf. fx allmusic.com. Ergo havde Fight Night med musik at
> > gøre.
>
> LOL, nice try!
> Jeg er stadig uenig. For mig at se handler MC's Fight Night og Rap generelt
> bare om nogle tabere som prøver at snakke hurtigt. Hvor er det lige musikken
> er?

Selvom du (meget barnligt, i øvrigt) ikke vil anerkende at "taberne",
der bare "prøver at snakke hurtigt" er musik, så kan du ikke nægte at de
trommer, strygere, klaverer etc. etc., som danner baggrunden for rappen
er musik.

For at citere en af de "tabere", der "prøver at snakke hurtigt":
"Jeg har ondt af dig, hvis du kun kan lide een slags musik,
kun lytter til een slags lyrik, fuck det, jeg har ondt af dig"

Og nu har jeg allerede spildt for lang tid på dig.
*PLONK*
--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen
http://www.hammerich.cjb.net
"Quit trying to act like I'm a steamboat operator"

AJC (26-05-2002)
Kommentar
Fra : AJC


Dato : 26-05-02 15:23

"Karsten S. Jørgensen" <karsten@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse
news:3CF0DA42.F4D76E99@daimi.au.dk...
>
> For at citere en af de "tabere", der "prøver at snakke hurtigt":
> "Jeg har ondt af dig, hvis du kun kan lide een slags musik,
> kun lytter til een slags lyrik, fuck det, jeg har ondt af dig"
>

LOL, ja det må sgu være en taber som har lukket det lort ud!

> Og nu har jeg allerede spildt for lang tid på dig.
> *PLONK*
>

Aha, du har fået ondt i fødderne?

Mvh
AJC.





Zed (26-05-2002)
Kommentar
Fra : Zed


Dato : 26-05-02 16:37


"AJC" <samsonjensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3cf0efb1$0$96090$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Karsten S. Jørgensen" <karsten@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse
> news:3CF0DA42.F4D76E99@daimi.au.dk...
> >
> > For at citere en af de "tabere", der "prøver at snakke hurtigt":
> > "Jeg har ondt af dig, hvis du kun kan lide een slags musik,
> > kun lytter til een slags lyrik, fuck det, jeg har ondt af dig"
>
> LOL, ja det må sgu være en taber som har lukket det lort ud!

Nej du har ik skrevet det...

forhelvede...hvad har du imod rap? ..du finder næppe andre musikgenrer der
går så meget op i lyrik som i rap. Prøv at sætte dig ned og lytte teksterne
igennem engang imellem. Eksempeltvis alt fra den nye med Sund Fornuft. Som
består af masser af temaer, finesser og dybe rim.

--
Mvh.
-Zed - www.undergrunden.dk



David Rasmussen (26-05-2002)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 26-05-02 13:57

AJC wrote:
> "Lars B." <lbe@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> news:MPG.175ab23a6bf59e25989849@news.inet.tele.dk...
>
>>hmmm... lad os nu se! Fight Night handlede om Freestyle rap - Rap er en
>>musikgenre, jvf. fx allmusic.com. Ergo havde Fight Night med musik at
>>gøre.
>>
>
>
> LOL, nice try!
> Jeg er stadig uenig. For mig at se handler MC's Fight Night og Rap generelt
> bare om nogle tabere som prøver at snakke hurtigt. Hvor er det lige musikken
> er?
> Kom igen!
>

Mmm. Hvorfor er det ham der skal retfærdiggøre det over for dig? Hvorfor
er det ikke dig der skal retfærdiggøre at det _ikke_ er en musikgenre?

Som regel er der ikke kun "snak" på, men også underliggende "musik".
Desuden er der masser af rytmisk struktur i den "snak" der indgår. Hvem
har sagt at musik er noget hvor der er nogen der synger?

/David


Lars B. (26-05-2002)
Kommentar
Fra : Lars B.


Dato : 26-05-02 18:21

In article <3cf0c3db$0$58746$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
samsonjensen@hotmail.com says...
> "Lars B." <lbe@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> news:MPG.175ab23a6bf59e25989849@news.inet.tele.dk...
> >
> > hmmm... lad os nu se! Fight Night handlede om Freestyle rap - Rap er en
> > musikgenre, jvf. fx allmusic.com. Ergo havde Fight Night med musik at
> > gøre.
> >
>
> LOL, nice try!
> Jeg er stadig uenig. For mig at se handler MC's Fight Night og Rap generelt
> bare om nogle tabere som prøver at snakke hurtigt. Hvor er det lige musikken
> er?
> Kom igen!
>


Det er så din mening - problemet for dig er bare at det meste af resten
af verden ikke er så snævertsynede som du er, og derfor sagtens kan
acceptere at Rap / hip hop karaktiseres som værende musik, og dermed
Fight Night som en musikalsk begivenhed og dermed ikke OT i denne gruppe.

Og hvordan kan du overhovedet have en mening om emnet ?? For du har da
vel ikke set det, har du ???

--


Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,
der ved hvad de taler om"
-K. Schumacher

Troels (26-05-2002)
Kommentar
Fra : Troels


Dato : 26-05-02 11:50


> Det kan godt være at jeg har misforstået noget men hvad er det lige MC's
> fight night har med musik at gøre?.
> Forklaring tak!
>
Jeg går ud fra at Lars B's forklaring kan bruges.

> > Desuden nærmer det sig vel misbrug at kalde noget for OT uden det
> egentligt er det, lige som
> > man heller ikke futter rundt med folk uden grund.
> >
>
> Strammer skoene?
>
Næhh... men det irriterer mig en del at du bliver ved med at kalde noget for
OT når det ikke er OT.
Der var ingen der grinte af din kommentar om at Eminem er OT, og der var
heller ikke denne her gang (der lod jeg mig så til gengæld provokerer af
det, men det gider jeg ikke næste gang)

> > Jeg synes du skulle starte nogle diskussioner om noget musik som
> > interesserer dig, eller i det mindste blande dig uden om de tråde som
ikke
> > gør...
> >
>
> Point taken!
>

Fint, så bliver der jo nok ikke nogen næste gang

/Troels



AJC (26-05-2002)
Kommentar
Fra : AJC


Dato : 26-05-02 12:23

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:acqekq$1b6$1@sunsite.dk...
>
> Jeg går ud fra at Lars B's forklaring kan bruges.
>

Nej, desværre!

> Næhh... men det irriterer mig en del at du bliver ved med at kalde noget
for
> OT når det ikke er OT.
>

Jeg kan ikke forstå at du har så svært ved at indse at emnet var og er OT!

> Der var ingen der grinte af din kommentar om at Eminem er OT, og der var
> heller ikke denne her gang (der lod jeg mig så til gengæld provokerer af
> det, men det gider jeg ikke næste gang)
>

Hvorfor skulle folk grine af det. Du finder det måske også morsomt at 2+2=4?

EOD.

Mvh
AJC.




David Rasmussen (26-05-2002)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 26-05-02 14:02

AJC wrote:
>
>>OT når det ikke er OT.
>>
>
>
> Jeg kan ikke forstå at du har så svært ved at indse at emnet var og er OT!
>
>

Siger hvem? Hvis nu alle herinde er uenige med dig i hvad der er musik
og hvad der ikke er, så er det nok snarere deres begreb der gør sig
gældende, end dit. Det vil du forstå når du ikke længere er 18 år gammel.

/David


AJC (26-05-2002)
Kommentar
Fra : AJC


Dato : 26-05-02 15:17

"David Rasmussen" <pinkfloydhomer@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:3CF0DCE4.9060609@yahoo.com...
>
> Siger hvem? Hvis nu alle herinde er uenige med dig i hvad der er musik
> og hvad der ikke er, så er det nok snarere deres begreb der gør sig
> gældende, end dit.
>

Dvs at fordi Letland vandt MGP så var det den bedste sang?

>Det vil du forstå når du ikke længere er 18 år gammel.
>

Lam kommentar. Jeg har åbenbart været 18 år i 11 år!

Mvh
AJC.





David Rasmussen (26-05-2002)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 26-05-02 16:05

AJC wrote:
> "David Rasmussen" <pinkfloydhomer@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> news:3CF0DCE4.9060609@yahoo.com...
>
>>Siger hvem? Hvis nu alle herinde er uenige med dig i hvad der er musik
>>og hvad der ikke er, så er det nok snarere deres begreb der gør sig
>>gældende, end dit.
>>
>
>
> Dvs at fordi Letland vandt MGP så var det den bedste sang?
>

Hvorfor tror du det? Din logik er som sædvanligt helt i skoven.

>
>>Det vil du forstå når du ikke længere er 18 år gammel.
>>
>
>
> Lam kommentar. Jeg har åbenbart været 18 år i 11 år!
>

Så meget mere sørgeligt er det da. Jeg håber at du har gode ben med den
intellektuelle habitus du lægger for dagen.

/David


AJC (26-05-2002)
Kommentar
Fra : AJC


Dato : 26-05-02 19:59

"David Rasmussen" <pinkfloydhomer@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:3CF0F9A1.7000906@yahoo.com...
>
> Hvorfor tror du det? Din logik er som sædvanligt helt i skoven.
>

Er den nu også det. Tror du ikke bare er det er dig der ikke kan forstå den


>
> Så meget mere sørgeligt er det da. Jeg håber at du har gode ben med den
> intellektuelle habitus du lægger for dagen.
>

Jeg har godtnok aldrig taget en IQ test men jeg kan da oplyse dig om at jeg
har taget en rimelig god uddannelse.
Men godt ord igen. Kan vi ikke bare blive enige om at vi er uenige og så
stoppe her?

Mvh
AJC.




Jakob Møbjerg Nielse~ (26-05-2002)
Kommentar
Fra : Jakob Møbjerg Nielse~


Dato : 26-05-02 22:09

> Er den nu også det. Tror du ikke bare er det er dig der ikke
> kan forstå den

"bla bla bla bla... Jeg er den eneste normale i hele verden".

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Five exclamation marks, the
jakob@dataloger.dk | sure sign of an insane mind."
| -- Terry Pratchett, Reaper Man



Troels (24-05-2002)
Kommentar
Fra : Troels


Dato : 24-05-02 13:07


> Er der nogen der ved hvor man kan finde video- og eller lydoptagelser fra
> mc's fight night i cirkusbygningen???
>

Hatten af for Proffesor P forresten... Han var godt nok rimelig vild...
Specielt hans "1-2.. oh I just counting up your braincells" var ret fed

/Troels



nikolaj borg (24-05-2002)
Kommentar
Fra : nikolaj borg


Dato : 24-05-02 13:12

Troels wrote:
>> Er der nogen der ved hvor man kan finde video- og eller
>> lydoptagelser fra mc's fight night i cirkusbygningen???
>>
>
> Hatten af for Proffesor P forresten... Han var godt nok rimelig
> vild... Specielt hans "1-2.. oh I just counting up your braincells"
> var ret fed

Ja, det samme var hans regain-kommentar. Vi var et par stykker, som følte os
truffet, tror jeg. Der var iøvrigt gennemgående nogle ganske fiffige indfald
i løbet af konkurrencerne, men som udenforstående syntes jeg, at der dukkede
mange kliché-agtige ting op. Men så igen, den slags kan vel ikke undgås, når
man skal improvisere og endda forsøge at få det til at rime.

Har vi nogle rap-eksperter (i huser dér) som vil knytte nogle kommentarer
til showet?

/Nikolaj



Troels (24-05-2002)
Kommentar
Fra : Troels


Dato : 24-05-02 13:27


>
> Ja, det samme var hans regain-kommentar.
Hmm... jeg fangede den ikke helt. Det var noget med at hans modstander var
skaldet og han mente han måtte ha' kræft eller sådan noget ik?


>Vi var et par stykker, som følte os
> truffet, tror jeg. Der var iøvrigt gennemgående nogle ganske fiffige
indfald
> i løbet af konkurrencerne, men som udenforstående syntes jeg, at der
dukkede
> mange kliché-agtige ting op. Men så igen, den slags kan vel ikke undgås,
når
> man skal improvisere og endda forsøge at få det til at rime.

Jeg synes generelt de andre var meget hurtige til at gøre opmærksom på når
der var noget de opfattede som klicher og som Chief 1 også sagde så faldt
publikum ikke for lette tricks, men du har da ret i at der var nogle lidt
indlysende rim imellem.

> Har vi nogle rap-eksperter (i huser dér) som vil knytte nogle kommentarer
> til showet?

Rap-ekspert?... hmm... det vil jeg sgu ikke kalde mig, men jeg synes nu
alligevel det er ret imponerende at se hvordan de kan finde på ret fede rim
på stedet....

/Troels



Karsten S. Jørgensen (24-05-2002)
Kommentar
Fra : Karsten S. Jørgensen


Dato : 24-05-02 15:43

nikolaj borg wrote:
>
[KLIP: Professor P til Fight Night]
>
> Har vi nogle rap-eksperter (i huset dér) som vil knytte nogle kommentarer
> til showet?

Modsat vor elskede Åge H vil jeg ikke kalde mig ekspert, men jeg lytter
da vældig meget til hiphop. Og som sådan har det været underholdende at
følge fx hvordan den ene af Fight Night-finalisterne, PTA (Peter Trier
Aagaard), har udviklet sig.

Han er gået fra at skrive små raptekster på nettet til at være en af
Danmarks bedste freestylere. Derimellem har han flere gange stillet op i
DM i rap med svingende held - det udviklede sig et af årene til et meget
omtalt lille håndgemæng med U$O (bedst kendt for radiohittet 'I Går Var
Det En Vild Nat').

Derudover har PTA udviklet sig til at være Danmarks suverænt bedste
hiphop-anmelder. Og så er han sandsynligvis den person i Danmark, der
har den største hiphop-historiske paratviden.

I Fight Nights boksering var han skarpere end man før har set. Men det
var ikke (som Chief "Det er 10 år siden jeg vidste noget om hiphop" One
troede) fordi han havde en heldig dag. PTA har bygget sine
freestyle-evner op gennem lang tid ved diverse små jams rundt omkring i
især Jylland. Derfor var det ikke så overraskende for mig at han nåede
langt.

Hmm, men hvis jeg skriver 20 linier om hver deltager, så bliver jeg jo
aldrig færdig. Derfor vil jeg nøjes med at opsummere Fight Night sådan:
- Super nice arrangement
- Overraskende flot comeback til UFO
- Stor præstation af PTA
- Overbevisende knaldhård sejr til Prof. P.
- Aftenes tåbeligste udtalelse brillerede Clemens som altid med:
"Jeg kunne let have vundet, hvis jeg gad."

--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen
http://www.hammerich.cjb.net
"Quit trying to act like I'm a steamboat operator"

Zed (26-05-2002)
Kommentar
Fra : Zed


Dato : 26-05-02 16:28


"Karsten S. Jørgensen" <karsten@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse
news:3CEE5177.9376888@daimi.au.dk...
> nikolaj borg wrote:
> >
> [KLIP: Professor P til Fight Night]
> >
> > Har vi nogle rap-eksperter (i huset dér) som vil knytte nogle
kommentarer
> > til showet?
>
> Modsat vor elskede Åge H vil jeg ikke kalde mig ekspert, men jeg lytter
> da vældig meget til hiphop. Og som sådan har det været underholdende at
> følge fx hvordan den ene af Fight Night-finalisterne, PTA (Peter Trier
> Aagaard), har udviklet sig.
>
> Han er gået fra at skrive små raptekster på nettet til at være en af
> Danmarks bedste freestylere. Derimellem har han flere gange stillet op i
> DM i rap med svingende held - det udviklede sig et af årene til et meget
> omtalt lille håndgemæng med U$O (bedst kendt for radiohittet 'I Går Var
> Det En Vild Nat').
>
> Derudover har PTA udviklet sig til at være Danmarks suverænt bedste
> hiphop-anmelder. Og så er han sandsynligvis den person i Danmark, der
> har den største hiphop-historiske paratviden.
>
> I Fight Nights boksering var han skarpere end man før har set. Men det
> var ikke (som Chief "Det er 10 år siden jeg vidste noget om hiphop" One
> troede) fordi han havde en heldig dag. PTA har bygget sine
> freestyle-evner op gennem lang tid ved diverse små jams rundt omkring i
> især Jylland. Derfor var det ikke så overraskende for mig at han nåede
> langt.
>
> Hmm, men hvis jeg skriver 20 linier om hver deltager, så bliver jeg jo
> aldrig færdig. Derfor vil jeg nøjes med at opsummere Fight Night sådan:
> - Super nice arrangement
> - Overraskende flot comeback til UFO
> - Stor præstation af PTA
> - Overbevisende knaldhård sejr til Prof. P.
> - Aftenes tåbeligste udtalelse brillerede Clemens som altid med:
> "Jeg kunne let have vundet, hvis jeg gad."

Jeg skulle lige sige "tak" fra pta af...han syntes det var vildt at du
vidste så meget om ham når han ikke kendte dig :)

..eller kender du ham ..evt under et alias?

--
Mvh.
-Zed - www.undergrunden.dk



Karsten S. Jørgensen (26-05-2002)
Kommentar
Fra : Karsten S. Jørgensen


Dato : 26-05-02 16:51

Zed wrote:
>
[Info om PTA]
> Jeg skulle lige sige "tak" fra pta af...han syntes det var vildt at du
> vidste så meget om ham når han ikke kendte dig :)

Jo-tak, men hvis du ser ham, må du da gerne sige, at vi er nogle
stykker, der også husker hans numre med Funklogen i gamle dage. Fx
Jyllandsringen 500: "Drejer startnøglen, får lortet til at tænd' af/ La'
vær og front' på PTA, personlig ven a' / Ayrton Senna / Det' ham vi'
sendt af" osv. osv.

Og så synes jeg at "Gadekæmper" var et af de bedste tracks på den der
Spraydezign-compilation. PTAs karakteristiske 'broken flow' over en
effektiv Orama-produktion er en vældig fin kombination.


> ..eller kender du ham ..evt under et alias?

Nix. Jeg har vist nok engang snakket med ham til et jam i Århus, men det
er alt.

--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen
http://www.hammerich.cjb.net
"Quit trying to act like I'm a steamboat operator"

Zed (26-05-2002)
Kommentar
Fra : Zed


Dato : 26-05-02 17:42


"Karsten S. Jørgensen" <karsten@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse
news:3CF10450.516E8660@daimi.au.dk...
> Zed wrote:
> >
> [Info om PTA]
> > Jeg skulle lige sige "tak" fra pta af...han syntes det var vildt at du
> > vidste så meget om ham når han ikke kendte dig :)
>
> Jo-tak, men hvis du ser ham, må du da gerne sige, at vi er nogle
> stykker, der også husker hans numre med Funklogen i gamle dage. Fx
> Jyllandsringen 500: "Drejer startnøglen, får lortet til at tænd' af/ La'
> vær og front' på PTA, personlig ven a' / Ayrton Senna / Det' ham vi'
> sendt af" osv. osv.

Skal jeg nok sige videre :)
Det er jo lige før han skal til at oprette en fanklub hehe :)

> Og så synes jeg at "Gadekæmper" var et af de bedste tracks på den der
> Spraydezign-compilation. PTAs karakteristiske 'broken flow' over en
> effektiv Orama-produktion er en vældig fin kombination.

Jo tak - den kørte også i rotation i lang tid hjemme hos mig :)

--
Mvh.
-Zed - www.undergrunden.dk



Bjørn G (28-05-2002)
Kommentar
Fra : Bjørn G


Dato : 28-05-02 18:16

En fanklub er vel ikke nogen helt dårlig idé? Jeg sad faktisk så så sewnt
som i formiddags og hørte "Jyllandsringen 500" sammen med min mor...hvor
kikset det så end lyder?

"Zed" <zed@ihatespam.dk> skrev i en meddelelse
news:acr2vk$26hn$1@news.cybercity.dk...
>
> "Karsten S. Jørgensen" <karsten@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse
> news:3CF10450.516E8660@daimi.au.dk...
> > Zed wrote:
> > >
> > [Info om PTA]
> > > Jeg skulle lige sige "tak" fra pta af...han syntes det var vildt at du
> > > vidste så meget om ham når han ikke kendte dig :)
> >
> > Jo-tak, men hvis du ser ham, må du da gerne sige, at vi er nogle
> > stykker, der også husker hans numre med Funklogen i gamle dage. Fx
> > Jyllandsringen 500: "Drejer startnøglen, får lortet til at tænd' af/ La'
> > vær og front' på PTA, personlig ven a' / Ayrton Senna / Det' ham vi'
> > sendt af" osv. osv.
>
> Skal jeg nok sige videre :)
> Det er jo lige før han skal til at oprette en fanklub hehe :)
>
> > Og så synes jeg at "Gadekæmper" var et af de bedste tracks på den der
> > Spraydezign-compilation. PTAs karakteristiske 'broken flow' over en
> > effektiv Orama-produktion er en vældig fin kombination.
>
> Jo tak - den kørte også i rotation i lang tid hjemme hos mig :)
>
> --
> Mvh.
> -Zed - www.undergrunden.dk
>
>



Karsten S. Jørgensen (24-05-2002)
Kommentar
Fra : Karsten S. Jørgensen


Dato : 24-05-02 15:09

Troels wrote:
>
> Hatten af for Proffesor P forresten... Han var godt nok rimelig vild...
> Specielt hans "1-2.. oh I just counting up your braincells" var ret fed

Ja, men som Søren Strøm vist også nævnte, så lød en del af dem hans
punchlines hjemmeskrevne. Men skarp det var han sgu.
--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen
http://www.hammerich.cjb.net
"Quit trying to act like I'm a steamboat operator"

Troels (24-05-2002)
Kommentar
Fra : Troels


Dato : 24-05-02 16:19



> > Hatten af for Proffesor P forresten... Han var godt nok rimelig vild...
> > Specielt hans "1-2.. oh I just counting up your braincells" var ret fed

>
> Ja, men som Søren Strøm vist også nævnte, så lød en del af dem hans
> punchlines hjemmeskrevne. Men skarp det var han sgu.

Den tanke havde jeg også, men de battles hvor han kommenterer f.eks.
modstanderens frisur kan vel næsten ikke være skrevet hjemme fra?

/Troels



Jakob Møbjerg Nielse~ (24-05-2002)
Kommentar
Fra : Jakob Møbjerg Nielse~


Dato : 24-05-02 16:32

> Den tanke havde jeg også, men de battles hvor han
> kommenterer f.eks. modstanderens frisur kan vel
> næsten ikke være skrevet hjemme fra?

Mon ikke de ved hvem de skal battle mod? Ellers har de jo god tid til at
finde på lidt rim på selve fight night'en. Men udover det synes jeg at
professoren var ekstremt skarp. Jeg sad og grinede højlydt sammen med en
af mine kammerater

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Five exclamation marks, the
jakob@dataloger.dk | sure sign of an insane mind."
| -- Terry Pratchett, Reaper Man



Karsten S. Jørgensen (24-05-2002)
Kommentar
Fra : Karsten S. Jørgensen


Dato : 24-05-02 16:30

Troels wrote:
>
> > > Hatten af for Proffesor P forresten... Han var godt nok rimelig vild...
> > > Specielt hans "1-2.. oh I just counting up your braincells" var ret fed
>
> >
> > Ja, men som Søren Strøm vist også nævnte, så lød en del af dem hans
> > punchlines hjemmeskrevne. Men skarp det var han sgu.
>
> Den tanke havde jeg også, men de battles hvor han kommenterer f.eks.
> modstanderens frisur kan vel næsten ikke være skrevet hjemme fra?

Nej, den var nok improviseret - han var jo dygtig! Men der er næppe
nogen tvivl, om at de fleste har et hjemmebrygget arsenal af
fornærmelser klar, når de møder op.
--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen
http://www.hammerich.cjb.net
"Quit trying to act like I'm a steamboat operator"

NS-Genie© (26-05-2002)
Kommentar
Fra : NS-Genie©


Dato : 26-05-02 14:45

Den her gruppe er nok den der er skrevet flest indslag til, hvilket er fedt,
hvis det havde været folk der havde ligget inde med oplysninger om hvor man
kunne finde optagelserne henne, den eneste der har kommet med det er
Karsten, derefter er det udviklet sig til en diskution om hvorvidt det er OT
eller ej. Det skuffer mig at se, at der stadig render folk rundt som er så
stædige at de ikke vil acceptere at andre mennesker ikke nødvendigvis kan
li' den samme slags musik, som dem selv. Desuden hedder denne nyhedsgruppe
dk.kultur.musik, jeg tolker det som en nyhedsgrupper der omhandler kulturelt
musik og netop hip-hop/rap-kulturen er jo en af de største musik-kulturer
efterhånden, derfor postede jeg emnet MC's Fight Night herinde...
"NS-Genie©" <genie@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3ced66a9$0$70400$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Er der nogen der ved hvor man kan finde video- og eller lydoptagelser fra
> mc's fight night i cirkusbygningen???
>
> NS-Genie©
>
>



AJC (26-05-2002)
Kommentar
Fra : AJC


Dato : 26-05-02 15:18

"NS-Genie©" <genie@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3cf0e6d4$0$78762$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Den her gruppe er nok den der er skrevet flest indslag til, hvilket er
fedt,
> hvis det havde været folk der havde ligget inde med oplysninger om hvor
man
> kunne finde optagelserne henne, den eneste der har kommet med det er
> Karsten, derefter er det udviklet sig til en diskution om hvorvidt det er
OT
> eller ej. Det skuffer mig at se, at der stadig render folk rundt som er så
> stædige at de ikke vil acceptere at andre mennesker ikke nødvendigvis kan
> li' den samme slags musik, som dem selv. Desuden hedder denne nyhedsgruppe
> dk.kultur.musik, jeg tolker det som en nyhedsgrupper der omhandler
kulturelt
> musik og netop hip-hop/rap-kulturen er jo en af de største musik-kulturer
> efterhånden, derfor postede jeg emnet MC's Fight Night herinde...
>
>

Brug dk.medier.tv næste gang!

Mvh
AJC.




NS-Genie© (26-05-2002)
Kommentar
Fra : NS-Genie©


Dato : 26-05-02 16:51

Hvor meget musik, er det nu lige man finder under tv???
Søger du også under tv, når du leder efter mp3-filer???
Nej, regnede jeg heller ikke med, så dum er der da ingen der er...

NS-Genie©
"AJC" <samsonjensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3cf0eea3$0$76343$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "NS-Genie©" <genie@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> news:3cf0e6d4$0$78762$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Den her gruppe er nok den der er skrevet flest indslag til, hvilket er
> fedt,
> > hvis det havde været folk der havde ligget inde med oplysninger om hvor
> man
> > kunne finde optagelserne henne, den eneste der har kommet med det er
> > Karsten, derefter er det udviklet sig til en diskution om hvorvidt det
er
> OT
> > eller ej. Det skuffer mig at se, at der stadig render folk rundt som er

> > stædige at de ikke vil acceptere at andre mennesker ikke nødvendigvis
kan
> > li' den samme slags musik, som dem selv. Desuden hedder denne
nyhedsgruppe
> > dk.kultur.musik, jeg tolker det som en nyhedsgrupper der omhandler
> kulturelt
> > musik og netop hip-hop/rap-kulturen er jo en af de største
musik-kulturer
> > efterhånden, derfor postede jeg emnet MC's Fight Night herinde...
> >
> >
>
> Brug dk.medier.tv næste gang!
>
> Mvh
> AJC.
>
>
>



Peter G. (26-05-2002)
Kommentar
Fra : Peter G.


Dato : 26-05-02 18:15

In article <3cf0eea3$0$76343$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, AJC
<samsonjensen@hotmail.com> wrote...

>
> Brug dk.medier.tv næste gang!

Ikke nødvendigt. Han er nemlig yderst On-Topic. Denne diskussion er til
gengæld Off-Topic og bør futtes til dk.admin.netikette. Hvad jeg (sikkert
nyttesløst) hermed gør:

FUT: dk.admin.netikette


--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Address is not munged.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177579
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409073
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste