Roaming: Gratis SMS i australien?!
Fra : Nicolai

Dato : 23-05-02 23:26

Hej...

Ifølge TDC's roamingpriser, sender man gratis SMS i australien. Da jeg skal derned i 2 måneder senere på året, lyder det jo
næsten for godt til at være sandt.

Tør man virkelig "gå amok" i sms down under? :)

--
Mvh.
Nicolai

To reply delete the capital letters...
http://www.cmdanmark.dk

Fra : B. Dam

Dato : 24-05-02 00:05

> Tør man virkelig "gå amok" i sms down under? :)

Ja, i nogle lande er det gratis for roamingkunder er SMS'e. Hvorfor, det
må du så ikke spørge mig om. Men måske for dyrt at fakturere for så lidt
traffik? Skal ikke kunne sige det.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-05-02 00:51

"B. Dam" <mob51641@orangenet.dk> wrote in

> Ja, i nogle lande er det gratis for roamingkunder er SMS'e.
> Hvorfor, det må du så ikke spørge mig om. Men måske for dyrt at
> fakturere for så lidt traffik? Skal ikke kunne sige det.

Formentlig fordi SMS slet ikke faktureres i det pågældene land af den
pågældene operatør. Der er også et par i england og svjh i USA og
Canada hvor SMS er gratis

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Nicolai

Dato : 24-05-02 10:17

> pågældene operatør. Der er også et par i england og svjh i USA og
> Canada hvor SMS er gratis

Skal også til USA - kan du verivicere? :)

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-05-02 13:27

"Nicolai" <nifoNOSPAM@nospam.dk> wrote in

> Skal også til USA - kan du verivicere? :)

Spørg din operatør, har ikke mine prislister fra Orange mere...

Fra : Nicolai

Dato : 24-05-02 10:25

> Ja, i nogle lande er det gratis for roamingkunder er SMS'e. Hvorfor, det
GENIALT!!!

Fra : Allan Olesen

Dato : 24-05-02 17:05

"B. Dam" <mob51641@orangenet.dk> wrote:

>Ja, i nogle lande er det gratis for roamingkunder er SMS'e.

Hm. Man fristes næsten til at sende en dansk mobiltelefon +
datakabel til en eller anden i udlandet, så man kan få lavet en
privat email-sms-gateway...

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Nicolai

Dato : 24-05-02 18:10

> Hm. Man fristes næsten til at sende en dansk mobiltelefon +
> datakabel til en eller anden i udlandet, så man kan få lavet en
> privat email-sms-gateway...

- gå du bare igang ;)