Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Problem medion kamera
Fra : Mich@el

Dato : 23-05-02 21:52

Hejsa.

Jeg skal ud og hjælpe en god ven med sit nye Medion Digi. kamera.

Han har problemer med at downloade fra kameraet.

Har nogen haft samme problem med kameraet ???

Ligger kameraet sig ind som ekstra drev på computeren ???

Mvh.
Michael

Olympus 2100UZ

Fra : up

Dato : 24-05-02 01:02

"Mich@el" skrev:

Jeg skal ud og hjælpe en god ven med sit nye Medion Digi. kamera.

> Han har problemer med at downloade fra kameraet.
>
> Har nogen haft samme problem med kameraet ???

Nej, det virker _som regel_ fint NÅR man husker først at tænde for kameraet
og sætte det på PC. Når det så skifter til at vise USB på det lillebitte
display, er det tid at starte programmet MD9700-Danish, som det hedder for
mit vedkommende. Sørg for at standbytiden er sat til fx 30 min. så kameraet
ikke slukkes under download, i så fald er du nok nødt til at reboote og
starte forfra.

> Ligger kameraet sig ind som ekstra drev på computeren ???

Nej. Der følger to programmer med, det ene til download (det ovenfor
nævnte), det andet til at gemme billederne i og evt. behandle dem.

Mvh up

Fra : up

Dato : 24-05-02 01:42

"up" skrev: >

> Nej, det virker _som regel_ fint NÅR man husker først at tænde for
kameraet
> og sætte det på PC. Når det så skifter til at vise USB på det lillebitte
> display, er det tid at...

BM: Tilføjelse sættes ind her: ... koble kameraet til via USB stikket....

mvh up