Ekstraudstyr monteret ved bilhandel
Fra : Henning

Dato : 23-05-02 19:55

Da jeg købte min bil for lidt over et år siden, fik jeg eftermonteret
flere ting, valgt fra Mazdas tilbehørsliste, bl.a. en fartpilot.
Den er nu gået i stykker - og så frygter jeg et større slagsmål med
værkstedet i morgen...
Der er tre års/100.000km garanti på bilen. Kan jeg gå ud fra, det også
gælder ekstraudstyr, monteret af forhandleren inden udlevering af
bilen?

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Claus MC

Dato : 25-05-02 23:15

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Der er tre års/100.000km garanti på bilen. Kan jeg gå ud fra, det også
> gælder ekstraudstyr, monteret af forhandleren inden udlevering af
> bilen?

I så fald frengår det sandsynligvis af din service-bog. (Det gør det hos
Nissan)

/Claus