Interessant fænomen.
Fra : Martin Petersen

Dato : 08-02-01 09:21

Efter opgradering til 9.1 (eller har det hele tiden været sådan?) har
jeg lagt mærke til at hvis man quitter Internet Explorer 5 og derpå
åbner den igen, åbner den uden at vise splashscreen'en.
Kun hvis mac'en har været genstartet, er denne åbenbart "nødvendig".
Men hvorfor er det mon lige sådan?

v.h.

Martin

Fra : Finn Poulsen

Dato : 08-02-01 14:25

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Efter opgradering til 9.1 (eller har det hele tiden været sådan?) har
> jeg lagt mærke til at hvis man quitter Internet Explorer 5 og derpå
> åbner den igen, åbner den uden at vise splashscreen'en.

Samme her,-mon det har noget at gøre med opstart af MRJ ?
vh

Fra : Martin Petersen

Dato : 08-02-01 15:17

Finn Poulsen <finnpoulsen@cool.dk> wrote:

> Samme her,-mon det har noget at gøre med opstart af MRJ ?
> vh

Tror det ikke. Jeg har den normalt slået fra hele tiden.
Martin

Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 10-02-01 20:35

> [...]

> åbner den igen, åbner den uden at vise splashscreen'en.
> Kun hvis mac'en har været genstartet, er denne åbenbart "nødvendig".

Måske at det går for hurtigt til at i kan se den!

--
- Peter

http://www.titancity.com/lib/
- et friere, billigere og BEDRE Danmark!

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-02-01 20:41

DJ Supreme / Peter Perlsø <root@NOSPAM.com> wrote:

> Måske at det går for hurtigt til at i kan se den!

Nej, nej

Jeg kan jo glimrende se den (splash-screenen) når jeg starter IE første
gang efter en start/genstart.

Og jeg ser alt!
Martin

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-02-01 21:05

In article <1eoms0d.1iwnosnadob4eN%martinmarius@petersen.mail.dk>,
martinmarius@petersen.mail.dk (Martin Petersen) wrote:

> Jeg kan jo glimrende se den (splash-screenen) når jeg starter IE første
> gang efter en start/genstart.

Programmet åbner også hurtigere når det først har været åbent en gang.

--
MVH
Martin Edlich