29.40 Refresh Rate Compatible
Fra : Dingo

Dato : 23-05-02 19:55

Hejsa! Jeg har fundet denne driver på www.nvchips-fr.com/
Men jeg kan bare ikke hente dem :(

Jeg har et Geforce 2 mx400 på WinXP system.

Vil du give mig et link til hvor jeg kan hente de nyeste uofficielle
drivere? Jeg kan bare ikke finde dem :(

Må meget gerne være kompatible med refresh rate fix'en.

Hvis du har 29.40 Compatible Rate Fix mail gerne til; FB@Lite.dk
Modtages med kyshånd.

Mvh
Dingo

Fra : Chipmand

Dato : 23-05-02 21:58

Prøv at kigge forbi http://www.tweak.dk der henter jeg mine nvidia
drivere.

Mvh
Chipmand

Fra : Dingo

Dato : 23-05-02 22:00

"Chipmand" <chipmand@mailme.dk> wrote in message

> Prøv at kigge forbi http://www.tweak.dk der henter jeg mine nvidia
> drivere.

Det er kun 1 ud af 10 der virker. Nogle kommer frem fra en ftp server af,
stort set alle går bare ud til forsiden igen :(
Ellers tak

Dingo

Fra : Klitgaard

Dato : 23-05-02 22:11