Klematis
Fra : itgrafen

Dato : 23-05-02 18:42

Hej er der nogen af jer der kan anbefale en god bog, et godt website
eller lignende.
Jeg vil gerne lære noget mere om mine Klematis, men kunne ikke finde
noget hos
boghandleren i dag.

http://www.kandu.dk/

Fra : edob

Dato : 23-05-02 19:07

Hej.

Det Danske Haveselskab på tlf. 45936000 sælger bogen "Klematis" som er
anbefalelsesværdig. Sælges også til ikke medlemmer til en lidt forhøjet
pris. Den har iøvrigt ISBN 87-7464-043-7.

Venlig hilsen.
Frank.

Fra : itgrafen

Dato : 23-05-02 23:13

Tak for svaret edob.

rigtigt mange tak for det
venlig hilsen
dorthe

http://www.kandu.dk/

Fra : R.N.

Dato : 24-05-02 10:50

"edob" skrev i en meddelelse
> [...]
> anbefalelsesværdig. Sælges også til ikke medlemmer til en lidt forhøjet
> pris. Den har iøvrigt ISBN 87-7464-043-7.

Det var sandelig da godt at høre. For en 7 - 8 år siden ledte jeg efter en
bog om clematis. Jeg så een annonceret i et ældre blad fra 'Østifternes
haveselskab',
men da jeg ringede derind for at bestille den fik jeg at vide, at den var
helt udsolgt fra deres forlag, og ikke var påtænkt genoptrykt.

Siden har det ikke været mig muligt noget noget sted at opdrive en bog om
clematis. Så det var da dejligt at høre, at der alligevel findes een.

Med venlig hilsen elena@io.dk

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 23-05-02 20:01

itgrafen skriver:

> Hej er der nogen af jer der kan anbefale en god bog, et godt website
> eller lignende. Jeg vil gerne lære noget mere om mine Klematis, men
> kunne ikke finde noget hos boghandleren i dag.

http://home19.inet.tele.dk/clematis/

Hilsen Dorthe