Ved I hvem I skriver med ?
Fra : Denise

Dato : 23-05-02 16:54

Hej gruppe.
Jeg er med i kattegruppen, hvor vi har en pige, Jette, der er ferm til
hjemmesider. Da det jo er rart at kunne sætte ansigter på de folk, som man
skriver med, lavede hun en hjemmeside for gruppen, hvor man opretter sin
profil (skriver lidt om sig selv) og lægger et billede op af sig selv. Vi
lægger så også billeder op af vores katte.
Hvis I har en i gruppen, der er god til at lave noget sådan, så var det
måske en ide for jer også, at lægge billede op af jer selv og jeres MC - ,
vi har virkelig meget glæde af det hos os.
se www.dk-fritid-dyr-kat.dk og se under profiler. Hvis vi ønsker ændringer
i layout, så skriver vi bare til Jette, som så ændrer det, d.v.s. det er
lavet med input fra os alle.
Vi holder så også nogle kattetræf af og til, hvor vi samles til hyggeaftener
og lærer hinanden at kende, men det gør I vel også på jeres ture.
Nå, bare et forslag
Hilsen Denise

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 23-05-02 17:15

"Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse

"klip en mass"..

Øhhh jow .. Jeg har da godtnok hørt om en MC der går under navnet "Grå mis"
, men ellers ikke :)
Tror du ikke du har smidt din mail et forkert sted?

/Thomas

Fra : Niels Morell

Dato : 23-05-02 17:29

Marie kører jo på en Buldermis, men det er vist en anden sag,
jeg tror osse du har ramt den forkerte gruppe......

/Niels

Fra : John Kramme

Dato : 23-05-02 17:41

"Niels Morell" <nemo@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Marie kører jo på en Buldermis, men det er vist en anden sag,
> jeg tror osse du har ramt den forkerte gruppe......
>
> /Niels

Det ser ud til at Denise er / var MC'ist ( har lige chekket deres
kattesite ) så det er vist ikke tilfældigt at hun skriver her i gruppen, hun
foreslår jo det med billederne af os brugere + MC'ere her i gruppen !

PS : Angående katte, så ved jeg at min Aprilia RS 125 oprindeligt er
importeret til tyskland ( mærket med D ) for derefter at ende her i DK, der
har været monteret en KAT i udstødningen på den, men den var afmonteret da
jeg fik den

V.H John uden KAT

Fra : Jon Larsen

Dato : 23-05-02 17:45

"> Marie kører jo på en Buldermis, men det er vist en anden sag,
> jeg tror osse du har ramt den forkerte gruppe......
>
> /Niels
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Er i da bange for at vise hvem i er ????? Sys da det var en god ide..
desværre er jeg multihandicappet hvad angår det at lave hjemmesider

--
Jon Larsen
Gixxer 250

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 23-05-02 17:26

> Øhhh jow .. Jeg har da godtnok hørt om en MC der går under navnet "Grå
mis"
> , men ellers ikke :)
> Tror du ikke du har smidt din mail et forkert sted?

YZF 600 R aka ThunderCat springs to mind

Fra : Denise

Dato : 23-05-02 17:28

Hej Thomas
Hvis du havde læst det færdig jeg havde skrevet, havde du måske forstået, at
det var et spagt forsøg på at give DENNE mc-gruppe en god ide, synes jeg
selv.
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 23-05-02 17:43

Hej Gruppe
Kors, hvor må jeg være dårlig til at formulere mig, Sorry, skal ikke ske
igen .
Hilsen Denise

Fra : John Kramme

Dato : 23-05-02 17:48

"Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> wrote in message

> Kors, hvor må jeg være dårlig til at formulere mig, Sorry, skal ikke ske
> igen .
> Hilsen Denise

Hej Denise

Jeg synes nu ikke at din formulering fejler noget, det er vist mere folk
herinde som har MISforstået dit budskab

PS : forresten en god ide du kom med, men den kræver at der er en som gider
at lave og vedligeholde dit foreslåede site !

V.H John - Priller

Fra : Denise

Dato : 23-05-02 18:29

Hej John
Det er klart, der skal være en der laver starten, men der er ikke
vedligeholdelse, kun hvis Jette får lyst til at forbedre eller hvis andre
har forslag til ændringer. Ellers passer siden sig selv, vi får password og
opretter selv vores profiler og lægger selv billeder op og ændrer vores egne
profiler m.m.
Hilsen Denise

Fra : Casper Hundebøl

Dato : 24-05-02 23:07

"John Kramme" <kramme@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Hej Denise
>
> Jeg synes nu ikke at din formulering fejler noget, det er vist mere folk
> herinde som har MISforstået dit budskab

Nåja, men det er da ingen KATastrofe...

Fra : Futte

Dato : 23-05-02 18:03

> Hej Gruppe
> Kors, hvor må jeg være dårlig til at formulere mig, Sorry, skal ikke ske
> igen .
> Hilsen Denise

Hej Denise
Tag dig ikke af alle de sure rips herinde, de har sikkert ikke forstået
meningen med dit indlæg. Kig på tråden fra d. 20. "MC billeder?" ,der er
samme ide formuleret. Det ville måske være en ide at lige nævne din mc i
signaturen, bare sådan fordi

Hilsen
Jørgen, Brøndby
Mc'ist siden 68'
CB550F, den fine lettere anløbne årgang 1976, der vistnok er en 75'er ifølge
stel og motornummer.

---

Fra : Denise

Dato : 23-05-02 18:24

Hej Jørgen
<klip>
> [...]
> meningen med dit indlæg. Kig på tråden fra d. 20. "MC billeder?" ,der er
> samme ide formuleret. Det ville måske være en ide at lige nævne din mc i

Ja, det er klart andre også har lyst til at se hvem de skriver med og deres
MC.
Tak for opbakning, jeg blev ellers så ked af af blive misforstået, snøft

Hilsen Denise, Brøndby
Mc'ist siden 67' (og så med en pause på 25 år - så helt nybegynder igen)
Yamaha XJ600S Rød - årgang 2002.

Hihi, lidt for lang ikke.

Fra : Futte

Dato : 23-05-02 18:43

> [...]
>
> Hilsen Denise, Brøndby
> Mc'ist siden 67' (og så med en pause på 25 år - så helt nybegynder igen)

mjar, måske og måske ikke, men det er jo sandheden, ik' . Jeg mener at
ha' set et sted i en NG at man bruger op til 4 linjer. Det var vist i en
foto gruppe hvor flere halv eller hel proffer havde en 4 linjers reklame for
deres firmaers fortræffeligheder.

Hilsen
Jørgen , Brøndby
Der kører på 8. mc, CB550 F, den fine lettere anløbne årgang 1976, der
mangler højre sidedæksel, i sort , tak!

---

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 23-05-02 21:53

"Futte" <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> writes:

> [...]
> foto gruppe hvor flere halv eller hel proffer havde en 4 linjers reklame for

Siden dengang Ruder Konge's knægt var ikke paatænkt endnu, har
maksimums størrelse for en signatur været 4 linier af 72 tegn,
adskilt af "-- <enter>" (se nedenfor).

Kai (gammel nok til at vide den slags ting)
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> DoD DMCN PMC MCTC d.f.m
oldermand Yamaha YZF-R1 '02 (blå/sort) Polini DB911 6.2hp (hvid)

Fra : Niels Morell

Dato : 23-05-02 18:08

"fotoalbum" har vi allerede http://dfm.molnit.com/

Det har en flink fyr ved navn Lars allerede lavet, selv om det en en smule
useriøst med div. babes on bikes, ikke fordi det generer mig men,
der skal nok være mange som ikke "vil sættes i bås" med så slige sager,
I kan bare se hvad der sker hvis Touring sNyt, sætter et par bare babes
bladet,
men det er jo selvfølgelig en helt anden snak.

/Niels

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 23-05-02 18:14

Denise wrote:

> Hej Gruppe
> Kors, hvor må jeg være dårlig til at formulere mig,

Nej, du er ej. Før i tiden var der noget der hed fidonet. Det havde dog ikke
noget at gøre med hunde. Der var det kotyme at man meldte sig til og
luskelæste en kort tid. Så begyndte man at skrive indlæg. Straks blev der
skudt på en. Så kom man med sine meritter, sin erfaring og sin bagrund for
at kunne udtale sig. Det er vist det du efterlyser. her er det bare muligt
med et billede.

Ib Jakobsen

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 23-05-02 18:40

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@NOSPAMget2net.dk> writes:

> Øhhh jow .. Jeg har da godtnok hørt om en MC der går under navnet
> "Grå mis" , men ellers ikke :)

Jeps, og den mis (GråMissen) var min (ud over de to små grå misser
herhjemme), indtil jeg solgte den i sidste efterår.

Denise' ide er jo ikke dum, vi har jo været inde på noget af det
samme selv, nemlig med d.f.m pladeholder og/eller blå sløjfe i
venstre sidespejl til Malerklemmen.

Kai

Fra : Christian H

Dato : 23-05-02 20:26

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@vitesse.com> wrote in message
> Denise' ide er jo ikke dum, vi har jo været inde på noget af det
> samme selv, nemlig med d.f.m pladeholder og/eller blå sløjfe i
> venstre sidespejl til Malerklemmen.

Jamen kan du så ikke sætte en blå sløjfe på din mc, så jeg kan kende dig på
broen, hvis vi da en dag rammer samtidig!

mvh
Christian H
zx7r

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 23-05-02 21:46

"Christian H" <ch@gimpREMOVETHIS.dk> writes:

> Jamen kan du så ikke sætte en blå sløjfe på din mc, så jeg kan kende dig på
> broen, hvis vi da en dag rammer samtidig!

Hvis du kører fra Malmø mod København, og har en kawa-grøn cykel, så
tror jeg faktisk du har overhalet mig i denne uge på vej over selve
broen. Da kørte jeg bare i bilen (sølvgrå Volvo V40) da det er
billigere (Pendler-dims).

Jeg tog cykelen igår, men jeg passerede kun en RS250 og en-eller-anden
Honda soft-chopper.

Kai

Fra : Christian H

Dato : 24-05-02 18:26

> [...]
> tror jeg faktisk du har overhalet mig i denne uge på vej over selve
> broen. Da kørte jeg bare i bilen (sølvgrå Volvo V40) da det er

Yep, den er kawagrøn :)
Og ligeså er mit læder!

Jeg kører over på mc med min bil pendler. Det kunne jeg ifølge kundeservice
godt.
Kun en gang er "brotossen" studset over det, og spurgte om jeg havde en
speciel ordning.
Så svarede jeg at kundeservice siger ok, da jo bil er dyrere end mc!
Mc'ens regnummer er selvfølgelig tilføjet til bizz'en.

mvh
Christian H

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 25-05-02 01:07

"Christian H" <ch@gimpREMOVETHIS.dk> writes:

> Yep, den er kawagrøn :)
> Og ligeså er mit læder!

OK så _var_ det dig jeg så

> [...]
> spurgte om jeg havde en speciel ordning. Så svarede jeg at
> kundeservice siger ok, da jo bil er dyrere end mc! Mc'ens regnummer

Kanon. Så kan jeg reducere antaller af BroBizz'er fra 3 til 2. Men du
kører fortsat via den manuelle bane, korrekt? Jeg har filosoferet over
at så længe man smiler og betaler så er de fløjtende ligeglade med
nummerpladen, så man burde nok kunne køre igennem BroBizz banen med
MC.

Kai

Fra : Christian H

Dato : 25-05-02 06:05

> [...]
> at så længe man smiler og betaler så er de fløjtende ligeglade med
> nummerpladen, så man burde nok kunne køre igennem BroBizz banen med

Yup! Igennem den manuelle bane!
Man må ikke køre igennem brobizz banen, selvom det sagtens kunne lade sig
gøre.
Jeg har købt en flad tanktaske(kun til landkort), hvor jeg lægger min
brobizz i.
Det sparer mig for en del tid, da jeg nu kan beholde handsker på mens jeg
viser brobizzen.
De har selv skrevet mit mc-reg.nr på min brobizz, og efter de har gjort det
er der aldrig nogen der har kigget bagpå min mc.
Iøvrigt ville jeg ikke droppe den 3 brobizz du har. Den er jo altid god at
have hvis du brugt de 50 ture på pendler'en.
Så derfor har jeg nu 4 brobizz'er.
2 pendlere(en til konen+mig selv) (måske du også har set konen, hun kører på
en 98' zx6r)
1 brobizz privat til bil
1 brobizz privat til mc

Faneme sindssygt system, med alle de brobizzer!

mvh
Christian H

Fra : Denise

Dato : 23-05-02 19:59

Hej Kai
<klip>
>vi har jo været inde på noget af det
> samme selv, nemlig med d.f.m pladeholder og/eller blå sløjfe i
> venstre sidespejl til Malerklemmen.

Jamen, det men sløjfen er da smart, så skal I da lige høre hvad vi gjorde i
kattegruppen, så vi kunne kende hinanden på en udstilling i Roskilde, hvor
der kom folk fra Fyn og Jylland.
Lidt OT, men kunne ikke dy mig.
Alle har katte i vores gruppe, alle katte har legetøj i form af små pelsmus.
Pelsmus lånes af katte der sættes på vores tøj med sikkerhedsnål. På
udstilling holdt man øje med folk med mus på, gik hen og sagde hej, hvem er
du - ja vi er sgu creative alle os piger i kattegruppen .;)). Mega success,
fik hilst på en masse nye mennesker med samme interesse.
Hilsen Denise

Fra : Mureren

Dato : 23-05-02 17:51

> Nå, bare et forslag
> Hilsen Denise

Prisværdigt af dig, men det lader til at vi herinde er for senile til at
kunne læse et indlæg i en NG helt igennem. så det bliver nok svært at få
uploadet billeder m.m. til sådan en side
Iøvrigt er der jo www.dmcn.dk, her mangler kun billedet før vi har en færdig
løsning allerede..

Mureren
Kawasaki ZX 6 R Ninja 2001

Fra : Denise

Dato : 23-05-02 18:01

Hej
Jubiiii, nogle forstod mig .
Kendte ikke dmcn, da jeg er ny i gruppen, men vil kigge lidt i den.
Ville ellers gerne kunne se billeder af de forskellige skribenter og deres
MC,
er jo ret nysgerrig, nå, sådan skulle det ikke være, må så nøjes med dem der
har henvisninger til deres hjemmesider.
Hilsen Denise

Fra : Freddy Lang

Dato : 23-05-02 18:34

Jeg synes nu også, ideen var skidegod. DMCN er da okay, ingen tvivl om det,
men der mangler jo, som allerede pointeret, lige det sidste prik over i'et,
nemlig det grafiske islæt. Billeder er der så til gengæld en herlig røvfuld
af inde på Lars Molnit's side (dfm.molnit.com), men der er så til gengæld
ikke rigtig noget som helst andet, dvs. ingen navne på nogen eller
nogetsomhelst, det er bare et ordentligt læs billeder i een stor forvirring.
Jeg må da indrømme, at jeg indimellem, når jeg sidder og læser de
forskellige indlæg i gruppen, somme tider funderer over, hvad det er for
personer, som befinder sig bagved. Det kunne være sjovt med et billede, både
af piloten og maskinen. Det er lidt ligesom det der med at man aldrig skal
læse bogen, inden man har set filmen (mail mig, hvis I vil have den
forklaret).

Jeg ved godt at der kræves et vist stykke arbejde i at sætte sådan en side
op, men det er dog overkommeligt. Og jeg kunne da godt tænke mig at lave en
sådan side, hvis der virkelig skulle være tilslutning for det. Ikke at jeg
er nogen haj til HTML eller hjemmesider, men det skulle nu ikke være nogen
hindring.

Hmm... tror bare, jeg vil læne mig tilbage og se, hvad der kommer af
reaktioner på dette indlæg...

Mvh
Freddy
SV 650 S (som gerne vil foreviges, hvis blot piloten kunne tage sig sammen
til at tage et par billeder...)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-05-02 09:20

"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk> skrev:

> [...]
> af inde på Lars Molnit's side (dfm.molnit.com), men der er så til gengæld
> ikke rigtig noget som helst andet, dvs. ingen navne på nogen eller

Jojo, navne er der skam Bare se filnavnene i status-baren ved at holde
musen over billedet. Primitivt, men effektivt og derudover er det jo også
_meget_ let at vedligeholde

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Freddy Lang

Dato : 24-05-02 11:28

"Jes Vestervang" <jesvj@mailme.dk.fjernmig> wrote in message

> Jojo, navne er der skam Bare se filnavnene i status-baren ved at holde
> musen over billedet. Primitivt, men effektivt og derudover er det jo også
> [...]

Kanske godt være, men ikke specielt brugervenligt.

Mvh
Freddy
SV 650 S

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-05-02 15:43

Freddy Lang wrote:

> Kanske godt være, men ikke specielt brugervenligt.

Brugervenligt nok efter min mening.

Fra : Richard Pade

Dato : 23-05-02 19:28

Denise wrote:
> Jubiiii, nogle forstod mig .

Jamen vi var mange, bare ikke lige hurtige allesammen.

> Kendte ikke dmcn, da jeg er ny i gruppen, men vil kigge lidt i den.
> Ville ellers gerne kunne se billeder af de forskellige skribenter og deres

Jeg foreslår, vi råber Lars Hyldal fra DMCN op, og foreslår ham at åbne
for billeder på medlemslisten i DMCN. Hvis DMCN lægger så meget væt på
at være service-site for d.f.m. og i forvejen har en frivillig
medlemsliste, burde DMCN kunne udvide medlemslisten med foto af mænd og
mus (undskyld, altså m/k hhv maskiner, nej altså mc'er, nej...).
Forhåbentlig har de diskplads og serverkapacitet til det?

Er du der Lars?

Richard Pade
Sorgenfri
'85 VF750S Veffer Dancer (På SabMag-listen er vi så glade for vores
cykler, at vi giver dem kælenavne. Ikke at jeg tror, at den glæde
nogensinde vil overgå andre end Honda V4-ejere...)

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 23-05-02 20:11

Det jo lige det jeg har gang i med
http://communities.msn.dk/FritidMotorcykler men der er åbentbart mange der
ikke vil bruge MSN? Anyway vi er da et par stykker der har lagt billeder/
profiler ud, så kig ind!

Venlig hilsen Rune (StreetBandit600)
http://www.geocities.com/rromdal/

Fra : Denise

Dato : 23-05-02 20:41

Hej
Kan godt se MC, men kan ikke komme videre til jeres profiler. Så vil den
have email og adgangsskode ???
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S - 2002, og så RØD

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 23-05-02 22:32

Forslaget er godt og det vil være bedst hvis det kunne foregå under DMCN
regi, da det er smartest at samle aktiviteterne. Desuden, så har jeg for
lang tid siden forsøgt at etablere noget ligende blot gennem www.igroup.dk
Hvis den ikke er slettet p.g.a. manglende aktivitet, så kan I finde et af de
første forsøg på at samle DFM på http://www.dfm.igroups.dk

Jeg håber der findes en PHP eller ASP haj derude, som gider lave en DFM
website, hvor vi brugere selv kunne oprette og tilrette vores egen profil.
Rent administrativt er det for tungt, at skulle indsende billeder til en
administrator (a´la http://dfm.molnit.com) ... det bør brugerne selv have
adgang til.

Det kunne være fedt kun at have en signatur der hed
http://www.dfm.dk/toshido, men det ville nok kræve at Det Fynske
Musikkonservatorium først skulle flytte fra dfm.dk domænet

--
Med venlig hilsen/Yours sincerely
Henrik Nedergaard, Århus

Suzuki SV 650 SX - Yellow (AKA Frk. Solvej)
AROS MotorCykel Klub - http://www.amck.dk
AROS# 07, DMCN# 121, MCTC# 134504, DMC# 05779
IGroup for dk.fritid.motorcykel - http://www.dfm.igroups.dk

-------------------------------------

Fra : Lasse Leegaard

Dato : 24-05-02 00:41

"Rune (Bandit600)" <Rune.Romdal@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> ikke vil bruge MSN? Anyway vi er da et par stykker der har lagt billeder/

Et eller andet sted på nettet til profiler af medlemmerm billeder af MC'ere,
generel info til gruppens medlemmer er en riiigtig god ide...

Der skal bare være enighed om hvilket sted man benytter....

Jeg stemmer personligt på at få opgraderet www.dmcn.dk - evt. med lidt
PHP/ASP så vi ikke er afhængige af enkeltpersoner der skal oprette end osv.
(jeg venter på 2. uge på at komme på listen). Det kræver dog at vi finder en
der kan/vil lave sådan noget dynamik på siden
Desuden vil jeg mene at der skal være en eller anden form for kontrol med
hvilke profiler der kommer på siden (en godkendelse af folk fra gruppen -
evt et par udvalgte personer der gider) - ellers risikerer man meeeget nemt
at der kommer useriøse profiler på (har jeg før set andre steder....)

MSN har den ulempe at man skal være logget ind for at se profiler og andre
ting (ikke godt)

--
-Lasse-
Sort CB500 '96 med fuldkåbe...

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 23-05-02 20:37

Denise <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> wrote in article
> [...]
,
> vi har virkelig meget glæde af det hos os.

Jeg har forbud mod at posere på billeder der skal vises offentligt. Efter
en del uheldige episoder - senest
http://www.mc-chaufforerne.dk/galleri2002/p-dag/ (nederste højre hjørne
hvis nogen skulle være i tvivl) har SWMBO nedlagt forbud.

Men I må gerne få et billede af min MZ.

--
Mikkel

Fra : Allan Bojesen

Dato : 23-05-02 20:56

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.mc-chaufforerne.dk/galleri2002/p-dag/ (nederste højre hjørne
> hvis nogen skulle være i tvivl) har SWMBO nedlagt forbud.

Hej Mikkel

Er det din rygbeskytter der har smittet af ) Det er måske en af de
dersens berømte UFO'er.

Allan Bojesen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 23-05-02 21:14

Allan Bojesen <aboje@post9.tele.dk> wrote in article
<3ced4919$0$17502$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> Er det din rygbeskytter der har smittet af ) Det er måske en
> af de dersens berømte UFO'er.

Hæ! Næh, jeg synes bare den var så besværlig at tage på hele tiden, så jeg
fik den fastmonteret

--
Mikkel

Fra : Denise

Dato : 23-05-02 20:57

Hej Mikkel
Det forbud kan jeg da overhovedet ikke forstå, hihi.
Hilsen Denise
XJ600S, 2002, og så RØD