Profil-tekster og reaktioner herpå!
Fra : Sott

Dato : 23-05-02 15:31

Okay - så oprettede jeg en profil på netdate.dk, for nu
ville jeg se.

Profil-tekst:

"TTTT
Jeg værdsætter det langvarige parforhold, hvor man ser
efter de uendeligt mange muligheder man giver hinanden..
Forholdet der rummer det hele, også modsætninger....
Jeg vil gerne beskrive mig selv, men det bliver ikke her.
Mange hilsner
frøkenen
TTTT"

Så får jeg et svar, sikkert fordi der er billed på, fra profil
"Gift mand":

"Hej
Er du lidt tændt på sex i dag?"

Hvortil jeg svarer:

"Kære Gift mand.
Nej, det er jeg ikke.
Som jeg har skrevet, og som jeg derfor mener, drejer
det sig om parforholdet, hvor man giver til hinanden.
Sagt med andre ord, jeg bliver lettere stødt over din hen-
vendelse.
Fordi jeg allerede har vist min seriøsitet og den tager du
lemfældigt, og udviser mangel på respekt for. Og fordi selve
dit forslag, idet du er gift, går imod mine intentioner og prin-
cipper og moralske værdier.
Stryg i stedet din kone over håret, hvisk søde ord i hendes
ører og giv hende en blomst og et kys ganske uopfordret.
Mange hilsner
frøkenen "

Jeg mener - gutter... hvad sker der i sådan en mands hoved?

Mange hilsner
Søs

--
Næser vokser, så ingen ka' se
at der er galskab i, aldrig at le

Fra : John Sahl

Dato : 23-05-02 15:42

"Sott" <sott_s@hotmail.com> wrote in message news:3cecfd90$0$18647$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg mener - gutter... hvad sker der i sådan en mands hoved?

Han er horny, vil have sex, hjernen slaar fra

Bortset fra det er han da en dum skid.

--
John Sahl, Webmaster http://www.websetter.dk
Skribenter søges på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Sott

Dato : 23-05-02 16:05

Hej John :0)

> "Sott" <sott_s@hotmail.com> wrote in message
>
> Han er horny, vil have sex, hjernen slaar fra
>
> Bortset fra det er han da en dum skid.

Ja, det er vi helt enige i - meeeen....
Hvordan kan et menneske få den forestilling at jeg ville
reagere med at sige - ja?

Mange hilsner
Søs

Fra : Gudrun

Dato : 23-05-02 17:01

"Sott" <sott_s@hotmail.com> ulejligede sig med at skrive:

>Ja, det er vi helt enige i - meeeen....
>Hvordan kan et menneske få den forestilling at jeg ville
>reagere med at sige - ja?

Nå ja, er man liderlig og dum, tager man vel chancen og tror måske at
det helt usandsynlige, at du siger ja, måske sker...

Bortset fra det, så ved jeg ikke så meget om dating.dk, men
frekventerer jo selv scor.dk, hvor antallet af hjernetomme analfabeter
også trives i bedste velgående. På Scor handler det bare om sex, men
ikke desto mindre er der jo mulighed for at oprette profiler, som
således gerne skulle være med til at beskrive hvad det er man ønsker
af en evt. kontakt.

Jeg tror der sker en kortslutning, når nogle "drenge" bliver
liderlige... Det kan i hvert fald forklare at størstedelen af de mænd
som frekventerer scor.dk tilsyneladende er analfabeter *G*

Knus Gudrun

Fra : Sott

Dato : 23-05-02 17:47

"Gudrun" <great_gudrun@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Gudrun :0)

> Nå ja, er man liderlig og dum, tager man vel chancen og tror måske at
> det helt usandsynlige, at du siger ja, måske sker...

Sikkert - syntes bare, at jeg havde "lagt op" til noget
ganske andet i profilen, skønt den er kort.

> [...]
> ikke desto mindre er der jo mulighed for at oprette profiler, som
> således gerne skulle være med til at beskrive hvad det er man ønsker

Nu var det netdate.dk - men det er nok hip som hap.
Scor kan jeg slet ikke forholde mig til, jeg finder den
lettere aftændende, frastødende er måske et bedre
ord.

> Jeg tror der sker en kortslutning, når nogle "drenge" bliver
> liderlige... Det kan i hvert fald forklare at størstedelen af de mænd
> som frekventerer scor.dk tilsyneladende er analfabeter *G*

Ja, ja - som Tomas og/eller Puk også andet steds har skrevet,
så er det nok ikke lige på nettet, at en evt. kommende partner
skal findes. Det er bare så pokkers svært i mit ellers temmelig
hektiske liv at "møde" potentielle partnere på anden vis. Og
eftersom jeg er helt afklaret med, at jeg vil "forholdet", ser jeg
ingen grund til at skulle vente på mr. right. Kan lige så godt
foretage lidt opsøgende arbejde indimellem

Mange hilsner
Søs

Fra : Gudrun

Dato : 23-05-02 18:33

"Sott" <sott_s@hotmail.com> ulejligede sig med at skrive:

>Hej Gudrun :0)

>Sikkert - syntes bare, at jeg havde "lagt op" til noget
>ganske andet i profilen, skønt den er kort.

Det gør altså ikke manden mindre dum

[KLIP]

>Scor kan jeg slet ikke forholde mig til, jeg finder den
>lettere aftændende, frastødende er måske et bedre
>ord.

Hmmm, nu blev jeg lige nysgerrig...

Hvorfor finder du den frastødende?

Hvis udgangspunktet er, at man på scor finder sexpartnere og ikke
livsledsagersker - finder du den så stadig frastødende?

> [...]
>ingen grund til at skulle vente på mr. right. Kan lige så godt
>foretage lidt opsøgende arbejde indimellem

Jamen, selvfølgelig er det ikke umuligt at finde en partner på nettet.
Der skal bare sorteres grundigt i de mange svar...

Jeg har lige læst et par artikler omkring det at date på nettet og der
er da en rimelig succesrate på de steder, som var mest brugt til det
at søge livspartner - jeg kan ikke huske hvilke steder det var, men
det var netop ikke Scor. Scor var kategoriseret som et sted, hvor man
kan søge sexpartner(e) og ikke velegnet til at finde kæreste i ifølge
artiklerne, som jeg desværre ikke kan huske hvor jeg fandt

Off you go... Der er masser af spændende og seriøse mænd derude også,
men der er altså også "båt-horn" som ham du beskriver *GGG*

Knus Gudrun

Fra : Sott

Dato : 23-05-02 18:47

"Gudrun" <great_gudrun@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej igen Gudrun :0)

> Hmmm, nu blev jeg lige nysgerrig...

Dejligt, dejligt *S*

> Hvorfor finder du den frastødende?

Åh, nu har jeg ikke set på den i sikkert noget der ligner
mere end et år. Men altså, jeg kan huske noget om
nøgenbilleder også af pikke osv. Og ikke et ondt ord
om pikke osv., det er bare ikke lige mig, medmindre
jeg ser pornofilm, eller leder efter små-pervers billeder
på nettet. Det er simpelthen bare ikke noget jeg forbinder
med at søge efter en kæreste.

Jeg søger jo så heller ikke sexpartnere på nettet, der
finder jeg det lettere og sjovere at gå en tur i byen, og
se hvem jeg lige tænder på - og så se om det bliver
til noget (nu ligger det så også noget tid tilbage *G*).

> Hvis udgangspunktet er, at man på scor finder sexpartnere og ikke
> livsledsagersker - finder du den så stadig frastødende?

Altså ikke objektivt set - der er jeg vel nærmest ligegyldig.
Men fra mit eget personlige synspunkt, så tror jeg ikke, at
jeg kunne finde en sexpartner gennem scor.

> Jamen, selvfølgelig er det ikke umuligt at finde en partner på nettet.
> Der skal bare sorteres grundigt i de mange svar...

Jeg har da også fundet en partner, hvor forholdet varede
i 2½ år på det der dengang hed *shit* - hvad var det nu...
nu hedder det altså ofir *suk - jeg kan ikke huske det*

Jeg leder så heller ikke på Scor *S*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Anita

Dato : 24-05-02 12:18

"Sott" <sott_s@hotmail.com> skrev

> Jeg har da også fundet en partner, hvor forholdet varede
> i 2½ år på det der dengang hed *shit* - hvad var det nu...
> nu hedder det altså ofir *suk - jeg kan ikke huske det*

Forum.dk ?

Desuden kan jeg tilføje, at jeg har mødt adskilllige venner og potentielle
partnere via internettet. Jeg ser det som et kanont supplement til irl. Jeg
er ikke typen, der styrter i byen for at score, så derfor er det (for mig)
en god måde at komme i kontakt med andre mennesker på. Unge som gamle, både
fyre og tøser. Men jeg må indrømme, at jeg synes alm. chat er mere velegnet
end profilsøgning på dating-sider. Og ja, man render ind i mange fjolser på
nettet, præcis som irl.

Venligst Anita

FUT: dk.snak.snik

Fra : Hanne L

Dato : 24-05-02 07:54

Gudrun skrev i en meddelelse

> [...]

> var mest brugt til det at søge livspartner - jeg kan ikke
> huske hvilke steder det var, men det var netop ikke Scor.

Både jeg og indtil flere andre i dss har da fundet deres kæreste
over Nettet og virker godt tilfredse med det.

Måske skal man ikke gå så målrettet efter en kæreste, men i
stedet for chatte på nogle af de relevante "score"-portalers
forskellige chats, der ikke har sex som overskrift. Jeg har kun
chattet på Ofir og Scor, men har da haft held med at møde
mænd, der var til at få en fornuftig snak med, uden at det straks
handlede om at få mig med ned under dynen.

Men jeg var også hurtig til at afvise dem, hvis de "trådte forkert".
Jeg har det ligesom Puk mht at blive kaldt "søde". Jeg får røde
knopper og spørger, hvor han ved fra, at jeg er sød? Svarer
han, som de oftest gør, at det er han da sikker på, jeg er, fordi
jeg lyder sådan (selvom vi kun har chattet i 2 min.), fortæller jeg
ham, at jeg nok selv skal bestemme, hvad folk må kalde mig
samt, at det er et af de ord, jeg godt vil have mig frabedt fra
fremmede. De sorterer simpelthen sig selv fra, efter hvordan
de tiltaler mig og efter, hvad de snakker om.

Kærlig hilsen
Hanne L
--
"Det, der sker nu, er livet.
Det, du håber vil ske, er ikke livet."

Fra : Gudrun

Dato : 24-05-02 08:04

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> ulejligede sig med at skrive:

>Hej Gudrun :0)

Hejsa Hanne...

>Både jeg og indtil flere andre i dss har da fundet deres kæreste
>over Nettet og virker godt tilfredse med det.

Jeps, det er jo det jeg mener... Selvfølgelig kan det godt lade sig
gøre *S*

> [...]
>mænd, der var til at få en fornuftig snak med, uden at det straks
>handlede om at få mig med ned under dynen.

Jamen det tror jeg også kan lade sig gøre...
Jeg tror bare ikke Scor er det mest oplagte sted at søge efter en
kæreste...

> [...]
>fremmede. De sorterer simpelthen sig selv fra, efter hvordan
>de tiltaler mig og efter, hvad de snakker om.

Uha... Kalder de først mig for søde, kan de glemme det!

Jeg er sgu ikke sød, så jeg har det nøjagtigt som jer *G*

Knus Gudrun

Fra : Hanne L

Dato : 24-05-02 14:31

Gudrun skrev i en meddelelse

Hej Gudrun

> Jeps, det er jo det jeg mener... Selvfølgelig kan det godt
> lade sig gøre *S*

Det viser vores eksempler jo *S*

> Jamen det tror jeg også kan lade sig gøre...
> Jeg tror bare ikke Scor er det mest oplagte sted at søge
> efter en kæreste...

Det ved jeg så ikke noget om.

> Uha... Kalder de først mig for søde, kan de glemme det!

Også her *G*

> Jeg er sgu ikke sød, så jeg har det nøjagtigt som jer *G*

Jeg opfatter heller ikke mig selv som generelt særligt "sød",
men kan da sagtens være det overfor dem, jeg holder af.
Jeg gør bare ikke noget for at tækkes folk, så de synes,
jeg er det.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Tomas O.

Dato : 24-05-02 17:49

Hanne L skrev:

Hej Hanne
SNIP
> Både jeg og indtil flere andre i dss har da fundet deres
> kæreste over Nettet og virker godt tilfredse med det.
SNIP

Min første kæreste, efter min skilsmisse for over 4 år siden,
mødte jeg på en chat på IRC.

Det holdt i næsten 1 år og var en skøn tid

Kærlig hilsen
Tomas

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 23-05-02 18:51

On Thu, 23 May 2002 18:46:57 +0200,
Sott <sott_s@hotmail.com> wrote:
> Ja, ja - som Tomas og/eller Puk også andet steds har skrevet,
> så er det nok ikke lige på nettet, at en evt. kommende partner
> skal findes.

Hvorfor ikke ? Der er også reelle mennesker på nettet. Jeg er
eksempelvis en af dem der søger en kæreste, og ikke bare en
sexpartner. Og så er jeg hverken stofmisbruger, voldelig,
dybt forgældet, dum eller andet farligt.

Jeg får dog ikke mange svar på mine relativt få henvendelser.
Så alle de agressive fyre der kun leder efter sex er nok også
min fjende.

> [...]
> ingen grund til at skulle vente på mr. right. Kan lige så godt
> foretage lidt opsøgende arbejde indimellem

Enig. Jeg er også aktivt søgende. Jeg er dog ikke den type der
ligner en græsk gud (men er i rimelig form), så typisk har jeg
lettere ved at få et forhold til en der kender mig som person end
til tilfældige personer som man evt kan møde dem i byen.

--
Povl H. Pedersen -
Use 2 letters from first+last name to form username@home.terminal.dk

Fra : Sott

Dato : 23-05-02 19:11

"Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> skrev i en meddelelse

Hej Povl (og velkommen, husker ikke at have "set" dig
før).

> Hvorfor ikke ? Der er også reelle mennesker på nettet.

Du har ret - det var et lille surt opstød

> Jeg er
> eksempelvis en af dem der søger en kæreste, og ikke bare en
> sexpartner. Og så er jeg hverken stofmisbruger, voldelig,
> dybt forgældet, dum eller andet farligt.

Ja, "vi" er her jo også *S*

> Jeg får dog ikke mange svar på mine relativt få henvendelser.
> Så alle de agressive fyre der kun leder efter sex er nok også
> min fjende.

Måske - jeg svarer nu engang altid, synes andet er uhøfligt.

> [...]
> lettere ved at få et forhold til en der kender mig som person end
> til tilfældige personer som man evt kan møde dem i byen.

Nu du skriver det - så søger de fleste fyre nu engang en
slank lille sag, og det er jeg f.eks. heller ikke, så deet.
Og en eller anden skrev også om de mange henvendelser
vi kvinder får - hmmm... altså jeg gør ikke. Jeg har fået
2 (jepper - læs: TO). Og jeg har endda lavet en profil på
både netdate.dk og ofir.dk.

Sådan er der så meget.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 23-05-02 20:39

On Thu, 23 May 2002 20:10:57 +0200,
Sott <sott_s@hotmail.com> wrote:
> Nu du skriver det - så søger de fleste fyre nu engang en
> slank lille sag, og det er jeg f.eks. heller ikke, så deet.

Jeg er altså tiltrukker af "Normale" mennesker, og ikke dem
der falder udenfor den store middelmængde. Typisk falder jeg ikke
for modeltyperne, da deres udseende ofte bruges til at kompensere
for andre mangler. Jeg er dog heller ikke til kvinder der er
for store, medmindre det hele er fordelt rigtigt.

Jeg har dog selv det problem at jeg har lidt mave. Det sjove
er dog, at jeg er i langt bedre form end de fleste, og løber
fra flere af de personer på arbejde som er mere velproportionerede
(til deres store fortrydelse :)

> [...]
> vi kvinder får - hmmm... altså jeg gør ikke. Jeg har fået
> 2 (jepper - læs: TO). Og jeg har endda lavet en profil på

Jeg har en veninde der fik relativt mange henvendelser. Men hun har
også ret OK mål. 65 +- 5 kg (det er ikke noget jeg går op i, udover
hun i perioder klager over hun skal tabe sig :), og ca. samme højde
som mig (jeg er 168cm). Hun anbefalde mig at prøve lykken på nettet,
selvom hun kun selv havde fundet meget korte forhold der.

Fra : Sott

Dato : 27-05-02 14:07

"Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> skrev i en meddelelse

Hej Povl :0)
(og velkommen til)

> [...]
> for andre mangler. Jeg er dog heller ikke til kvinder der er
> for store, medmindre det hele er fordelt rigtigt.

Se - der er vi allerede. Jeg er stor, og jeg tror egentlig ikke
at det hele er helt igennem fordelt "rigtigt" og hvad er "rigtigt"
i denne henseende.

Desuden ligger det vist også eksplicit i luften, at hvis man
ikke selv er modeltypen, så kan man ikke tillade sig at
have præferencer - og det har jeg såmænd også. Jeg stiller
ikke "op for bollemælk" *G*

> [...]
> er dog, at jeg er i langt bedre form end de fleste, og løber
> fra flere af de personer på arbejde som er mere velproportionerede

Det lyder da godt.

> [...]
> som mig (jeg er 168cm). Hun anbefalde mig at prøve lykken på nettet,
> selvom hun kun selv havde fundet meget korte forhold der.

Ja, det er utroligt så vigtig den vægt er *S*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Puk

Dato : 27-05-02 17:39

"Sott" <sott_s@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Søs

> Se - der er vi allerede. Jeg er stor, og jeg tror egentlig ikke
> at det hele er helt igennem fordelt "rigtigt" og hvad er
"rigtigt"
> i denne henseende.

Som jeg har ladet mig fortælle, så er det noget med, at det ikke
gør så meget, hvis en kvinde vejer for meget, hvis bare det
sidder på hofter, røv, lår og bryster. Hvis det sidder på maven
så er det ikke rigtig *G*.
Så allerede der falder jeg af i svinget for jeg har sgu ingen
talje (jo altså den er der jo nok *G*) og min røv er faktisk
mindre end begge mine veninders der begge vejer mere end 10 kg
mindre end mig og er ca. lige så høje. Min facon er altså forket
(med mindre man skal have cowboybukser, så er min facon den
rigtige *G*).

> Desuden ligger det vist også eksplicit i luften, at hvis man
> ikke selv er modeltypen, så kan man ikke tillade sig at
> have præferencer - og det har jeg såmænd også. Jeg stiller
> ikke "op for bollemælk" *G*

Sådan har jeg også oplevet det. Man skal være
realistisk.......hvad det så end betyder. Men som jeg har
forstået det, så betyder det noget med, at hvis ikke man selv er
meget flot så kan man ikke tillade sig at kontakte folk som er
det.

> Ja, det er utroligt så vigtig den vægt er *S*

Jep men kun på skrift. I den virkelige verden har den langt
mindre betydning, for der ser 10 kg's overvægt altså ikke nær så
skræmmende ud, som den gør sort på hvidt for langt de fleste.

Mange hilsner
Puk

Fra : Sott

Dato : 05-06-02 09:31

"Puk" <powder"fjernmig"@worldonline"fjernmig".dk> skrev i en meddelelse

God formiddag Puk :0)

> [...]
> forstået det, så betyder det noget med, at hvis ikke man selv er
> meget flot så kan man ikke tillade sig at kontakte folk som er

Set ud fra den betragtning, kan man så tillade sig at melde tilbage
til de meget flotte, som kontakter en *G*
Eller de unge lækre fyre på 18-25 der kontakter én osv. osv.

Never mind... jeg gider ikke bekymre mig om den slags lige pt.,
så jeg har lagt det fra mig, og vil ikke tage det op igen, før jeg
igen har tid og lyst.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 23-05-02 17:52

d. 23/05/02 18:01 skrev Gudrun på great_gudrun@hotmail.com i artiklen
> [...]

> liderlige... Det kan i hvert fald forklare at størstedelen af de mænd
> som frekventerer scor.dk tilsyneladende er analfabeter *G*

Jeg ved såmænd ikke, om de nævnte drenge er liderlige eller blot prøver at
være smarte. Det er jo nemt og uforpligtende at sidde hjemme ved PC'en og
skrive fremfor at møde pigerne og de andre mennesker ude i virkeligheden.
Man kan leve i sin egen verden, hvor man selv bestemmer spillereglerne og
grænsen mellem fantasi og virkelighed udviskes. I værste fald har de ingen
direkte seksuel erfaring, men bygger deres seksuelle fantasier på pornofilm,
blade og pornografiske sider, som findes i rigelige mængder på internettet,
og disse fantasier fortæller også, hvad pigerne forventer at rigtige mænd:
De skal være liderlige. Måske forventer de ligefrem et afslag, således de
kan blive i deres egen verden med deres egne fantasier.

Med venlig hilsen

Børge
som lever meget i sin egen verden

Fra : Chokmah

Dato : 24-05-02 01:09

On Thu, 23 May 2002 18:52:12 +0200, Borge Rahbech Jensen
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

HI Børge godt at se dig igen

> [...]
>De skal være liderlige. Måske forventer de ligefrem et afslag, således de
>kan blive i deres egen verden med deres egne fantasier.

Hmmm jaee meen så galt går det nu sjællendt ..... har du arldrig selv
ovevejet at oprette en sådan profil ?
man kan jo skirve sammen med folk uden at se dem ?

>Med venlig hilsen
>
>Børge
>som lever meget i sin egen verden

Hmm.... ja du er jo en stædig ....

hvordan gik det med din dans ?

MvH
BO M M

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 24-05-02 08:05

d. 24/05/02 2:08 skrev Chokmah på chokmah@c.dk i artiklen
d01reusth6bed0d2nqi5e7ngr9m75gu3km@4ax.com:

> Hmmm jaee meen så galt går det nu sjællendt ..... har du arldrig selv
> ovevejet at oprette en sådan profil ?

Ork jo, det har jeg prøvet flere gange - uden resultat.

> man kan jo skirve sammen med folk uden at se dem ?

Chat har jeg aldrig fået til at fungere på min lille iMac, og jeg ved heller
ikke, hvad jeg skal skrive.

> hvordan gik det med din dans ?

Det har jeg opgivet i denne omgang. Da jeg begyndte at gå til personlig
udvikling, fik jeg for meget andet at tænke på, og jeg kunne ikke slappe nok
af i kroppen til, jeg kunne følge med. Konklusionen blev, at jeg skulle
begynde på et begynderhold igen, så jeg besluttede mig til, at det kunne
vente til et senere tidspunkt - måske til efteråret.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : Chokmah

Dato : 24-05-02 16:55

On Fri, 24 May 2002 09:05:14 +0200, Borge Rahbech Jensen
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:
HI Børge

>Ork jo, det har jeg prøvet flere gange - uden resultat.

ja ok jeg kender ikke lige de der dating forums og de afskykninger der
er af dem ...jeg lavede lidt sjov med en der hed under uret for nogen
år siden sgu mange år siden.... men der findes andre steder hvor man
snakker sammen på en stille og rolig måde.....kombination debat med
chat mulighed ... hvor jeg selv er medlem af en : primært for at
arbejde vider med kabbala - sagen under ordnet .... men du har jo
arldrig været bange for at skrive åbent og ærligt altid genemtænkt og
well overvejet .... jeg skriver lige lidt privat til dig om det ....

>Chat har jeg aldrig fået til at fungere på min lille iMac, og jeg ved heller
>ikke, hvad jeg skal skrive.

nej :) men f.eks icq & messenger er jo en form for privat chat som jeg
bruger hele dagen - med dem jeg kender.... mest freYa hvor jeg har en
seperat linje til hende...

> [...]
>begynde på et begynderhold igen, så jeg besluttede mig til, at det kunne
>vente til et senere tidspunkt - måske til efteråret.

ok nå men det var da ellers en god ide !
MvH
Bo M M

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 23-05-02 19:32

> [...]
>
> Bortset fra det, så ved jeg ikke så meget om dating.dk, men
> frekventerer jo selv scor.dk, hvor antallet af hjernetomme analfabeter

Jeg håber da ikke det er allesammen der er både hjernetomme og
analfabeter.

Jeg tror det hænger sammen med SMS-kulturen og det at der er alt for
mange mænd der ikke _gider_ at skrive ordentligt. Det er simpelthen
frygtelig at læse. At man så er rigtig ordblind er en helt anden sag,
men at man ikke _gider_ gøre det man skriver læseligt har kun den
konsekvens at jeg ikke gider bruge tid på dem.

Så hvis det er sådan det er på scoresiderne, så er jeg glad for at jeg
er lykkelig gift.

Mvh Trine

http://usenet.dk

Fra : Gudrun

Dato : 23-05-02 20:28

Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> ulejligede sig med at
skrive:

For god ordens skyld... Det var mig der skrev nedenstående *S*

>Jeg håber da ikke det er allesammen der er både hjernetomme og
>analfabeter.

Nej, men et forbavsende stort antal...

> [...]
>men at man ikke _gider_ gøre det man skriver læseligt har kun den
>konsekvens at jeg ikke gider bruge tid på dem.

Jeps, det samme her - de ryger ud til højre...

>Så hvis det er sådan det er på scoresiderne, så er jeg glad for at jeg
>er lykkelig gift.

He he he... Jeg er nu også lykkeligt gift *S*

Knus Gudrun, som snupper en tur på Scor SAMMEN med manden ind
imellem... Altså ingen hemmeligheder her *S*

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 23-05-02 17:18

Hej Søs.

d. 23/05/02 17:05 skrev Sott på sott_s@hotmail.com i artiklen
3ced05aa$0$70373$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Ja, det er vi helt enige i - meeeen....
> Hvordan kan et menneske få den forestilling at jeg ville
> reagere med at sige - ja?

Det kan der være mange svar på.

Han tænker måske noget af følgende:
1. Det er da et forsøg værd...
2. Du må være desperat, når du søger en partner via et kontaktbureau.
3. Kvinder vil have sex, selvom de ikke altid vil indrømme det.

Jeg tror også, pkt. 3 er en udbredt undskyldning for voldtægtforsøg,
sexchikane og andre seksuelle overgreb.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen

Fra : Sott

Dato : 23-05-02 17:52

"Borge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

Hej Børge :0)

> Han tænker måske noget af følgende:
> 1. Det er da et forsøg værd...

Så må der da være andre profiler der virker mere oplagte.

> 2. Du må være desperat, når du søger en partner via et kontaktbureau.

Men pointen er netop, at det er en partner jeg søger,
ikke en gift mand som dildo.

> 3. Kvinder vil have sex, selvom de ikke altid vil indrømme det.

Jeg elsker sex, og hvis jeg er i humør til det kan jeg også
have rigtigt svært ved at sige nej tak *G*
Men når nu det ikke lige var det, der var i min profiltekst.

> Jeg tror også, pkt. 3 er en udbredt undskyldning for voldtægtforsøg,
> sexchikane og andre seksuelle overgreb.

Ja, sikkert - jeg har dog ikke tænkt mig at øve mig i
skridt-spark af den grund. Tror stadig mere på den
høflige afvisning *S*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Peter Knutsen

Dato : 26-05-02 05:07

Sott wrote:

> Så må der da være andre profiler der virker mere oplagte.

Jamen søde søs, dem skriver han *også* til. Han har på ingen
måde udvalgt din profil som noget specielt. Han skriver 40-50
breve om dagen, det han skrev til dig var nummer 22.

> Men pointen er netop, at det er en partner jeg søger,
> ikke en gift mand som dildo.

Sludder og vrøvl, det er bare noget du har bildt dig selv ind!
Hvis du først får taget dig sammen til at mødes med ham, så
vil du straks indse at dit inderste og mest dybtfølte behov er
en 3/4 hjernedød sæk kød med et erigerbart lem cirka midtfor.

--
Peter Knutsen

Fra : Sott

Dato : 01-06-02 19:22

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> skrev i en meddelelse

Hej Peter :0)

> Jamen søde søs, dem skriver han *også* til. Han har på ingen
> måde udvalgt din profil som noget specielt. Han skriver 40-50
> breve om dagen, det han skrev til dig var nummer 22.

Åh, sikken lettelse - det må være det samme med de 18-23 årige
fyre, der skriver om ikke jeg kunne tænke mig lidt frækt sammen
med dem *S*

Nå, ja - jeg glemte det rent *G*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : John Sahl

Dato : 23-05-02 17:29

"Sott" <sott_s@hotmail.com> wrote in message news:3ced05aa$0$70373$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej John :0)

Hey Søs, glæder mig til på lørdag..

> Ja, det er vi helt enige i - meeeen....

Tænkte jeg nok

> Hvordan kan et menneske få den forestilling at jeg ville
> reagere med at sige - ja?

Måske fordi nogen rent faktisk gør det? Og den værste
konsekvens af det han gjorde er jo et simpelt nej.

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 23-05-02 17:55

d. 23/05/02 18:29 skrev John Sahl på spamtrap1@mandezonen.dk i artiklen
NN8H8.19154$4f4.731625@news000.worldonline.dk:

> Måske fordi nogen rent faktisk gør det? Og den værste
> konsekvens af det han gjorde er jo et simpelt nej.

Som jeg har skrevet i et andet indlæg: Den værste konsekvens kan faktisk
være et ja.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : John Sahl

Dato : 23-05-02 22:29

"Borge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message news:B912EB8B.3AF1F%brahbech@post8.tele.dk...
> Som jeg har skrevet i et andet indlæg: Den værste konsekvens kan faktisk
> være et ja.

Det kommer jo helt an på hvem man er.

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 24-05-02 08:08

d. 23/05/02 23:28 skrev John Sahl på spamtrap1@mandezonen.dk i artiklen
RadH8.19249$4f4.746189@news000.worldonline.dk:

> "Borge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message
>
> Det kommer jo helt an på hvem man er.

Netop !

Næste spørgsmål er så, om dem, der dybest set frygter et ja, ikke vil være
tilbøjelig til at vælge en kontaktform, hvor risikoen er begrænset.

Med venlig hilsen

Børge

Fra : Lillie Brent

Dato : 24-05-02 00:42

Sott skrev:
>Hej John :0)

>Ja, det er vi helt enige i - meeeen....
>Hvordan kan et menneske få den forestilling at jeg ville
>reagere med at sige - ja?

Ut fra din presentasjon kan det være vanskelig å forstå, men du
ville nok bli overrasket over hvor mange positive svar slike
"drittsekker" kan få på en slik henvendelse.

Jeg leste en undersøkelse som var gjort blant unge mennesker på
IRC, hvor det gikk fram at svært mange fikk sine dates på den
måten, rakt og effektive "one night stand"... husker dessverre
ikke tall nå. Jeg kan vanskelig forstå de kvinner som svarer
positivt på slike personers framstød, men så lenge det er noen
som svarer positivt, vil man nok alltid ha noen som spør også...

Så svaret på ditt spørsmål, - fyren har sikkert gode erfaringer
fra før, så hvorfor skulle ikke du også være positiv? Eller skal
man få positivt svar fra NOEN, må man spørre ALLE...?

Mange hilsner
--
Lillie

Fra : Sott

Dato : 27-05-02 14:52

"Lillie Brent" <brentbarn@msn.com> skrev i en meddelelse

Hej Lillie :0)

> Så svaret på ditt spørsmål, - fyren har sikkert gode erfaringer
> fra før, så hvorfor skulle ikke du også være positiv? Eller skal
> man få positivt svar fra NOEN, må man spørre ALLE...?

Jeg overgiver mig *G*
Du har ret - det er som at skyde med spredehagl, man
sigter dårligt, men rammer sikkert noget.

Frastødende, men acceptabelt - jeg vil holde mig til mine
afvisningsevner, også i fremtiden.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Lillie Brent

Dato : 27-05-02 19:56

Sott skrev til Lillie:

Hej Søs :0)

>Jeg overgiver mig *G*
>Du har ret - det er som at skyde med spredehagl, man
>sigter dårligt, men rammer sikkert noget.

Eksakt!

>Frastødende, men acceptabelt - jeg vil holde mig til mine
>afvisningsevner, også i fremtiden.

Det er nok et smart trekk *G*
Dessuten er det bare SÅ mye enklere å avvise noen via mail, og
ennå bedre, når de er noen idioter! I RL derimot er ikke alt like
enkelt...

Tusinde hilsner
--
Lillie

Fra : Peter Knutsen

Dato : 26-05-02 05:07

Sott wrote:

> Ja, det er vi helt enige i - meeeen....
> Hvordan kan et menneske få den forestilling at jeg ville
> reagere med at sige - ja?

Det er fuldstændig ligesom det jeg skrev til Puk for snart et
par år siden. Folk (i hvert fald mænd, men mon ikke det også
i lige så høj grad gælder piger?) har den adfærd de har, fordi
den belønnes.

Puk brokkede sig vedvarende over nogle mandlige bekendte
(klassekammerater?), som var decideret dumme svin over for
deres bolleveninder. Såvidt jeg husker, udtrykte Puk flere
gange sit stærke mishag over for disse personer, uden at
det havde nogen effekt på deres adfærd.

Hvorfor? Fordi succeskriteriet for disse mænd er at få
"pels på anacondaen" (såhut jeg visker brugte jeg præcis
samme udtryk dengang). De bruger en strategi der grænser
til psykopat-adfærd, og 99 ud af 100 gange får de ingen-
ting. Men den 100. gang giver pote (eller "pels", om man
vil), og dermed virker strategien. De får hvad de vil ha',
og de mange afvisninger (for slet ikke at tale om det
faktum at Puk ser ned på dem) er flinterende irrelevante.

Tænkt på det som selektiv hukommelse. Den type mand er
dårlig, meget dårlig, til at huske såvel afvisninger som
Puks mishag. Det han er god til at huske, det som fylder
meget i hans "mnemoniske rum", og som han ofte mindes, er
de gange hvor han fik succes. Uagtet at de er få.

Det er ligesom med blondiner. De fleste har en IQ der
svarer fuldstændig til befolkningens gennemsnit. Hvis vi
var dygtige observatører ville vi derfor for længst have
afskaffet myten om de dumme blondiner. Men vi er netop
skidehamrende elendige observatører. Vi husker vidt
forskelligt, nogle oplevelser husker vi meget klart,
mens vi stort set glemmer andre. For slet ikke at tale
om perception, vi lægger ikke i samme grad mærke til
alle hændelser, nogle lægger vi meget mærke til, mens
andre stort set ignoreres. Og netop møder med dumme
blondiner er de fleste meget gode til både at lægge mærke
til og huske, fordi det bekræfter myten. Og derfor lever
den stadig. Samtidig er de fleste dårlige til at lægge
mærke til, såvel som til at huske, de blondiner der
modsiger myten, også noget der holder liv i fjolleriet.

Tilbage til din oplevelse:

Det samme gælder mange (eller måske ligefrem de fleste) af
de mænd der benytter WWW-baserede kontaktsteder. De ser
stort på hvad pigerne skriver i deres profiler, men sender
bare breve ud til højre og til venstre. 99% af brevene får
aldrig svar, men den 1% som gør er nok til at de bliver ved.

Konklusion (samme som jeg skrev til Puk for 2 år siden): Det
eneste der kan få denne store gruppe af mænd til at ændre
adfærd, er hvis samtlige Danmarks piger går samme og bliver
enige om, at nu skal de dumme svin kraft'ed'me ikke ha' noget
som helst, før de lærer at opføre sig ordentligt.

Det er ikke nok hvis 99% af de danske piger går sammen, for
den sidste 1% vil i så fald fungere som "skruebrækkere", og
det resulterer i at der ikke er tilstrækkeligt pres på
mændene til at ændre adfærd.

--
Peter Knutsen

Fra : Sott

Dato : 27-05-02 15:24

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> skrev i en meddelelse

Hej Peter (long time *S*)

> [...]
> par år siden. Folk (i hvert fald mænd, men mon ikke det også
> i lige så høj grad gælder piger?) har den adfærd de har, fordi

Ok - men ikke i det her tilfælde

> [...]
> den sidste 1% vil i så fald fungere som "skruebrækkere", og
> det resulterer i at der ikke er tilstrækkeligt pres på

Damn!

Håber alle snart siger fra overfor sådanne tåbelige henvendelser,
og tror på at de er bedre værd og ikke skal lade sig nøje med
så lidt.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Tomas O.

Dato : 23-05-02 15:47

Sott skrev:

SNIP

> Jeg mener - gutter... hvad sker der i sådan en mands hoved?
SNIP

Let nok, han er et røvhul.

Hilsen
Tomas

Fra : Puk

Dato : 23-05-02 16:47

"Sott" <sott_s@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hejsa Søs

> Jeg mener - gutter... hvad sker der i sådan en mands hoved?

- Ikke særlig meget? *G*

Ja det er min umiddelbare reaktion og jeg ved godt, at jeg ikke
er en gut, men so what, jeg blander mig lige alligevel *S*.

Helt ærligt så tror jeg, han ser på det sådan, at han ikke har
noget at tabe ved at spørge men derimod kunne være heldig, at du
lige var i humør til den slags alligevel. Granted han er da
sikkert godt selv klar over, at chancen er lille men hvis han
ikke prøver det, så finder han ikke ud af om han går glip af
noget.

Mange hilsner
Puk

Fra : Sott

Dato : 23-05-02 17:56

"Puk" <powder"fjernmig"@worldonline"fjernmig".dk> skrev i en meddelelse

Hej Puk :0)

> [...]
> sikkert godt selv klar over, at chancen er lille men hvis han
> ikke prøver det, så finder han ikke ud af om han går glip af

Jamen, christ - hvis det var mig, ville jeg nok vælge de
profiler der søger sex/sexpartnere og ikke en profil som
mig.

Doohhh!! *G*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Kat

Dato : 23-05-02 17:16

"Sott" skrev:

> Okay - så oprettede jeg en profil på netdate.dk, for nu
> ville jeg se.

Spændende!
Er det din første profil?

> Så får jeg et svar, sikkert fordi der er billed på, fra profil
> "Gift mand":
>
> "Hej
> Er du lidt tændt på sex i dag?"

FJOLS!

> Jeg mener - gutter... hvad sker der i sådan en mands hoved?

Nu er jeg gutinde, men spørger lige igen: Er det din første profil?
For så må jeg forberede dig på, at den slags responser er daglige
pestilenser i netdatingens verden.
Det er i alle tilfælde min erfaring
Så lær at lade være med at læse indlæggene, for mændene fatter jo
ingenting tilsyneladende!
--

/kat
---

Fra : Sott

Dato : 23-05-02 17:41

"Kat" <katras@REMOVETHISofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej Kat :0)

> Spændende!
> Er det din første profil?

Nej, det er det ikke.

> FJOLS!

*G* - ja, ikk'?

> Nu er jeg gutinde, men spørger lige igen: Er det din første profil?
> For så må jeg forberede dig på, at den slags responser er daglige
> pestilenser i netdatingens verden.

Jeg synes ikke, at jeg kan erindre andet end, at der for en
del mænds vedkommende er en tendens til at være
overfladiske og intetsigende - men jeg synes ikke, at jeg
kan nikke genkendende til direkte dumhed, som jeg synes
dette eksempel viser. Men det er måske bare mig.

> Det er i alle tilfælde min erfaring
> Så lær at lade være med at læse indlæggene, for mændene fatter jo
> ingenting tilsyneladende!

Der er andre mænd end ham.
Jeg har også fået en kort og meget direkte mail, om hvorvidt
jeg ville have lyst til en dag at drikke en kop te med en gut.
Se... det er da ok. Så kunne man se hinanden lidt an :0)

Mange hilsner
Søs

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 23-05-02 18:03

[SNip]
Kat skrev:

> [...]
> pestilenser i netdatingens verden.
> Det er i alle tilfælde min erfaring
> Så lær at lade være med at læse indlæggene, for mændene fatter jo

Hvor er det trist! jeg kan ikke helt gennemskue hvorfor det er sådan? Jeg
kan blot bemærke at kvinderne drukner i tilbud, hvorfor man (fx. på en chat)
ikke finder en (pige) at snakke med, medmindre man gør (højlydt) opmærksom
på sig selv...
Det er da skide irriterende - hvorfor er der ingen kvinder der er _ivrige_
for at chatte med mig? De må vel være intereserede i en chat-sludder, siden
de er der! Gutter, vi tænker for meget med pikken (!) - vi sælger os selv
for billigt

Mvh Tommy

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 23-05-02 17:58

[Snip]

hej

Jeg tillod mig at snippe hele dit indlæg, fordi min kommentar er generel.

Jeg kan godt forstå at du bliver stødt over hans mail (eller indlæg eller
hvad det nu er)
Jeg sidder og kigger på din profil som udstråler en dybde og seriøsitet (jeg
håber du får _den_ rigtige henvendelse også)
hvis jeg havde skrevet noget "dybtfølt" og modtaget sådan en amail, så var
jeg blevet stiktosset og havde ikke svaret så pænt som du gør - jeg blev
helt rørt over at du fandt overskud til at opfordre ham til at "se" sin egen
hustru..
Jeg håber han ALDRIG får succes med den stil - og han faktisk finder en pige
der falder for det ved jeg ikke - for hende og hans hustrus skyld håber jeg
det ikke.
Jeg ved selvfølgelig ikke om han lever i et ægteskab der tillader den slags,
men det harmonerer ikke med mit billede af ægteskab.

Nu kom jeg til at lyde som en hellig fyr, hvilket jeg absolut ikke er: jeg
har (for) tit lyst til andre kvinder - uden at det dog bliver til mere end
fantasien.

Mvh Tommy

Fra : Sott

Dato : 23-05-02 18:10

"Tommy Bruus-Jensen" <tommy@bruus.fjern.dk> skrev i en meddelelse

Hej Tommy :0)

> Jeg kan godt forstå at du bliver stødt over hans mail (eller indlæg eller
> hvad det nu er)
> Jeg sidder og kigger på din profil som udstråler en dybde og seriøsitet

Se, det var jo det jeg sådan håbede at den gjorde, selvom
jeg holdt den kort. Så jeg er vældig glad for, at du har
oplevet den sådan - jeg kom nemlig helt i tvivl om, om
den nu også oplevedes sådan af "en anden", efter denne
i mine øjne mindre heldige henvendelse.

> (jeg
> håber du får _den_ rigtige henvendelse også)

Ellers kan det være, at jeg pludselig sidder ved siden
af en underskøn mand i bussen, som jeg ender med
at spørge, om ikke vi en dag skal drikke en kop
cacao på en café sammen *S*

> [...]
> jeg blevet stiktosset og havde ikke svaret så pænt som du gør - jeg blev
> helt rørt over at du fandt overskud til at opfordre ham til at "se" sin

Jeg tænkte nu ikke så meget over lige det.

> Jeg ved selvfølgelig ikke om han lever i et ægteskab der tillader den
slags,
> men det harmonerer ikke med mit billede af ægteskab.

Heller ikke med mit billede - men igen, man kan jo ikke
vide hvordan de har skruet det sammen.

> [...]
jeg
> har (for) tit lyst til andre kvinder - uden at det dog bliver til mere

Jeg skal da heller ikke lyde for hellig - jeg har da i fuldskab
været letsindig nok til ikke helt at holde mig på måtten, som
jeg nok burde (ikke at jeg var i forhold, men altså fyren *S*).

Men man er jo ikke ude at føjte, små-beruset eller lignende,
når man sidder hjemme bag skærmen og læser en profil,
eller svarer på den. Er så mine tanker.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Qnoice

Dato : 24-05-02 15:50

Hey

> Jeg mener - gutter... hvad sker der i sådan en mands hoved?

Jeg vil gætte på at personen som skrev enten ikke helt tog sig sammen til at
læse din tekst?
Det kunne også være en person som måske har den profil i håb om at der er
nogle piger/kvinder som skulle finde det med at "gøre det forbudte", i det
her tilfælde med en gift mand, spændene?

Ihvertifald kan vedkomne ikke ha tænkt særligt langt da han sendte det brev.

/Casper
som overvejer at komme tilbage til gruppen.

Fra : Sott

Dato : 24-05-02 16:16

"Qnoice" <taffi_casper@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Casper :0)

> Jeg vil gætte på at personen som skrev enten ikke helt tog sig sammen til
at
> læse din tekst?

Det var også lidt det jeg tænkte, og så synes jeg det virker
så respektløst.

> [...]
det
> her tilfælde med en gift mand, spændene?

Jeg kommer til at tænke på, at vi som får tilbuddene fra disse
gifte mennesker - også er med til at danne "præcedens", så
måske skulle man i højere grad fremelske sin næstekærlige
natur, og gøre det til vane at pointere, at det altså er en
umoralsk handling, når tilliden i parforholdet ikke værdsættes.

> Ihvertifald kan vedkomne ikke ha tænkt særligt langt da han sendte det
brev.

Nope.

> /Casper
> som overvejer at komme tilbage til gruppen.

Gør endelig det - det er så hyggeligt med mange forskellige
syn på de forskellige emner/temaer.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 24-05-02 20:03

[Sott | Thu, 23 May 2002 16:30:46 +0200]

>Jeg mener - gutter... hvad sker der i sådan en mands hoved?

Intet, ja dvs. meget lidt - han er liderlig og enhver fornuft kommer
aldrig til tastaturet.

Og derudover er han da et fjols...

(siger bøssen, der sagtens kan genkende situationen fra sin egen verden)

René
www.rene.hjorth.com