Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Procedure hos technikdirekt.de
Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 23-05-02 15:37

Jeg synes at have læst et sted at technikdirekt.de sender 2 mails afsted før
de sender ordren, jeg bestilte i fredags et fuji 2800z hos dem, og jeg har
kun fået denne mail fra dem i tirsdags vil det sige at kameraet ikke er
sendt endnu?

Ihre Kunden-Nummer : XXXXXX
Ihre Auftrags-Nummer: XXXXXXXX

AUFTRAGSBESTÄTIGUNG XXXXXXXX
Würzburg, 21.05.2002

Sehr geehrter Herr Pedersen,

wir bestätigen Ihre Bestellung vom 21.05.2002

Menge ArtNr. Bezeichnung Einzelpreis EUR
----- ------ ---------------------------------------------- ---------------
1 365055 Fuji FinePix 2800 399,00
ist bereits für Sie bestellt
KREDITKARTE

Zahlungsart : Kreditkarte
Lieferung : mit Portopauschale
Versandart : Standardpaket

Die gesetzliche Mehrwertsteuer ist in unseren Preisen enthalten.

Für die Lieferung gelten unsere allgemeinen Geschäftsbedingungen.

Adresse: TECHNIKdirekt
Alfred-Nobel-Straße 6
97080 Würzburg
Telefon: 0931-9 70 88 00
Fax : 0931-9 70 88 50

Bitte beachten Sie, daß beim Nachnahmeverfahren von der Post
zusätzliche EUR 1,53 Abwicklungsgebühr erhoben werden.

Wir gewähren eine kostenfreie Rückgabe von 14 Tagen ab Zustellung
der Sendung. Bei Rücksendungen in einwandfreiem, ungebrauchtem und
vollständigem Zustand, in unbeschädigter Originalverpackung, erfolgt
auf Wunsch Rücküberweisung des Kaufpreises. Der Kaufvertrag wird
damit aufgelöst.

Bei Rücksendung ist der Rechnungsdurchschlag beizufügen. Unfreie
Rücksendung ist auf dem Standard-Postweg möglich Bei einer Rück-
sendung haftet TECHNIKdirekt weder für Beschädigung noch Verlust
der Ware. Umtausch und Rückgabe ist nicht möglich bei Verbrauchs-
material und Sonderbestellungen (s. Allgemeine Geschäftsbedingungen).

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 24-05-02 08:36

"Christian Skau Pedersen" <christiansp@hotmail.com> wrote in

> [...]
> Würzburg, 21.05.2002
>
> Sehr geehrter Herr Pedersen,
>
> wir bestätigen Ihre Bestellung vom 21.05.2002

Dette er ganske rigtigt din ordrebekræftigelse, men ovenstående linie "ist
bereits für Sie bestellt" betyder at de ikke har varen på lager og at den
er bestilt hjem til dig. Ring evt. til dem og hør hvornår de forventer den
på lager.

--
Hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at darling dot dk

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 24-05-02 08:37

Tak for hjælpen, mit tysk er lidt rustent
Jeg har afbestilt hos dem via telefon.
Mvh.
Christian

Fra : Niels Henrichsen

Dato : 24-05-02 14:12

Christian wrote:
> Tak for hjælpen, mit tysk er lidt rustent
> Jeg har afbestilt hos dem via telefon.
> Mvh.
> Christian

Pas nu på och få din afbestillning skriftligt bekræftet før du
bestiller andet sted!!!!
niels

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 24-05-02 14:28

Det har jeg efter ønske fået på email.
Men tak for reminderen alligevel.
Mvh.
Christian

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-02 07:56

On Thu, 23 May 2002 16:36:55 +0200, "Christian Skau Pedersen"
> [...]

>kun fået denne mail fra dem i tirsdags vil det sige at kameraet ikke er

[snip regning]

Det er bare din ordrebekræftigelse. Du får en ny mail, når de pakker
og sender ordren. Der plejer at gå en 2-3 dage hvis de har varen på
lager. Men jeg ved fra erfaring at hvis den er i rest-ordre, så sker
der bare ingenting. Min sidste ordre blev 7 dage forsinket p.g.a. en
dum CDRW som var i restordre - annullerede den, og så kom sagerne

Mvh Jan