Target-problem
Fra : Jesper Sørensen

Dato : 23-05-02 14:46

Oki her kommer det, sidder og er igang med at lave en hjemmeside
i ren html.

men jeg har et problem.

siden er delt op i felter(frame må det hedder):

__________________
|_________________|
| | | |
| | | |
| | | |
|_|_____________|_|

Siden ser ca sådan her ud, hvor det store midterfelt skal være
der det hele sker.
Feltet til venstre skal indeholde links så skal åbne i
midterfeltet, men kan ikke lige finde den rigtige formel.
vinduet jeg vil ha åbnet i feltet hedder cm og mit midterfelt
hedder frame3, nogen der kan bygge den rigtige formel til mig?

Venlig Hilsen
Jesper Sørensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jonni

Dato : 23-05-02 16:00

Jesper Sørensen wrote:
> [...]
> vinduet jeg vil ha åbnet i feltet hedder cm og mit midterfelt
> hedder frame3, nogen der kan bygge den rigtige formel til mig?

Det skulle kunne gøre det.
mvj
Jonni

Fra : Jonni

Dato : 23-05-02 16:06

Jonni wrote:

> Det skulle kunne gøre det.

Med så mange frames kunne du sikkert få brug for det her;
onclick="top.frame2.location='cm2.html'">Link</a>

Hvor du både åbner cm.html i frame3 og cm2 i frame2.
Men der er da nogen frames at holde styr på
mvh
Jonni