Får ny tlf, en 6310I
Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 23-05-02 14:39

Hejsa

da jeg gennem firmaet får en 6310I og er lidt mobil tosset, og ikke rigtig
kan tyde dens specifikationer vil jeg høre nogle herinde om der var nogle
kyndige som kunne hjælpe.

http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/6310i/specifications.html

Er der mulighed for med den java ting som tlf. kan benytte at hente f.eks
Microsoft messenger eller icq ligende program til den ?

--
MVH Rune

Fra : Peter Rongsted

Dato : 23-05-02 14:29

"RuneR \(TDM850\)" <ruro@get3net.dk> wrote:

> [...]
>
>Er der mulighed for med den java ting som tlf. kan benytte at hente f.eks
>Microsoft messenger eller icq ligende program til den ?

Ja, der findes flere. Prøv at se på www.midlet.org. De har også nogle
e-mail klienter og en del spil.

Peter

Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 23-05-02 16:33

> Ja, der findes flere. Prøv at se på www.midlet.org. De har også nogle
> e-mail klienter og en del spil.
>
> Peter
Undskyld jeg spørger dumt, men hvordan for jeg de downloaded filer (via
kabel) over i min 6310i?

--
Med venlig hilsen / Best regards,
Søren R. Møller

Fra : Christian Larsen

Dato : 23-05-02 17:56

Hej.

Det gør du via Nokia PC-suite'en. De kan også hentes via WAP.

Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 23-05-02 21:08

Christian Larsen wrote:
> Hej.
>
> Det gør du via Nokia PC-suite'en. De kan også hentes via WAP.

Ok, hvis du kan "uploade" jad og jar-filer med din PC-suite er du meget
dygtig, kunne du evt. forklare hvordan du gøre det?

Fra : Christian Larsen

Dato : 24-05-02 00:14

Hej igen.

Se her: http://www.nokia.com/phones/6310i/acc_pc.html
Nærmere bestemt "Nokia Application Installer", så trick'et er såmænd "bare"
at have en ny nok udgave af PC-suiten.

n.b.: jeg kan afsløre at det faktisk virker rigtigt godt. Og det er faktisk
ret festligt at kunne lægge sine helt egne applikation ned på tlf.'en. ,-)

Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 24-05-02 07:38

> Se her: http://www.nokia.com/phones/6310i/acc_pc.html
> Nærmere bestemt "Nokia Application Installer", så trick'et er såmænd
> "bare" at have en ny nok udgave af PC-suiten.

Trist, for den er ikke med i min PC Suite 4.8, og 4.81 er ikke til download

Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 24-05-02 15:13

Christian Larsen wrote:
> Hej igen.
>
> Se her: http://www.nokia.com/phones/6310i/acc_pc.html
> Nærmere bestemt "Nokia Application Installer", så trick'et er såmænd
> "bare" at have en ny nok udgave af PC-suiten.

Hvor har du fået Nokia Application Installer og PC-suite 4.81 fra? - Jeg har
lige talt med Nokia support, og den er slet ikke udgivet, den er findes kun
som alpha-test udgave hos udviklerne, og der er (efter Nokias udsagn) den
eneste måde at overføre Java programmer til telefonen! - Men hvis du har
den, så ser jeg gerne et link!