Her er så endnu en gåde
Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 23-05-02 12:03

Man of madness who lives in my head
Keeping me awake at night he sits on my bed

Fra : Tina

Dato : 23-05-02 14:39

"Mikkel Bierberg-Petterson" <mbp@kvl.dk> skrev i
> Man of madness who lives in my head
> Keeping me awake at night he sits on my bed

En lynhurtig søgning på Google gav følgende:

Black Sabbath - Selling My Soul

Er det virkelig så svært at søge selv??

Tina

-----

Man of madness who lives in my head
Keeping me awake at night he sits on my bed
He drives me crazy, he won't go away
Playing his game every night and everyday, yeah-ah

My mind feels heavy, my body feels weak
Suicidal thoughts crying out for some sleep
Impending doom is what I'm about
Think I'm going mad without a shadow of doubt

I sense a serenity yeah
Is it really out there?
I don't read the holy books 'cause they take me nowhere
I can't hold on yes I'm losing control
I'm paying the price now for... Selling My Soul
Selling My Soul

Yeah-ah
For Selling My Soul
Yeah-ah
Selling My Soul
Yeah-ah
For Selling My Soul

Fra : .Kody

Dato : 23-05-02 13:12

"Tina" <misstina_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det virkelig så svært at søge selv??

Nu stod der jo at det var en gåde !
Hvis du ikke har bemærket det har vi en lille konkurrence kørende

..Kody

Hvad med :

"But I crash in my mind whenever you are near"

Fra : El Jayz

Dato : 23-05-02 13:30

".Kody" skrev:
> Hvad med :
>
> "But I crash in my mind whenever you are near"

Saybia - The Day After Tomorrow

--
Mvh eljays
fjern TRAET_AF_SPAM ved svar

Hvis du ikke kan sige hvad du mener,
så mener du aldrig hvad du siger.

Fra : Max

Dato : 23-05-02 13:52

Hej Tina

> Er det virkelig så svært at søge selv??

Er det virkeligt så svært at følge med hvad der foregår i gruppen ? :)

Mvh Max

Fra : Uffe Holst

Dato : 23-05-02 14:34

In an article of 23 May 2002 Max wrote:

> Er det virkeligt så svært at følge med hvad der foregår i gruppen ? :)

Så kunne man da holde den i den samme tråd i stedet for at starte en
ny. Jeg må jo personligt indrømme, at jeg læser langt fra alle tråde
i denne gruppe.

--
Uffe Holst

Fra : HALLUM

Dato : 23-05-02 14:49

> Så kunne man da holde den i den samme tråd i stedet for at starte en
> ny. Jeg må jo personligt indrømme, at jeg læser langt fra alle tråde
> i denne gruppe.
> Uffe Holst

Hvis du ikke læser alle trådene i denne gruppe i forvejen - hvad
pokker gør det så om man køre et nyt quiz spørgsmål i en ny tråd ?

Hvad pokker er problemet ?

Skulle vi ikke lade være med at være så snerpet ?
- vejret er dejligt - solen skinner !

Der er sgu altid en eller anden der lige skal brokke sig
over noget - typisk en dansk nyhedsgruppe !

mvh. Hallum

Fra : Troels

Dato : 23-05-02 14:54

> Skulle vi ikke lade være med at være så snerpet ?
> - vejret er dejligt - solen skinner !

Her regner det. Er det så i orden hvis jeg brokker mig?

/Troels

Fra : HALLUM

Dato : 23-05-02 15:28

> Her regner det. Er det så i orden hvis jeg brokker mig?
> /Troels

Vand er liv - Liv er godt.

Nej - du må derfor ej brokke dig *S*

mvh. Hallum

Fra : Max

Dato : 23-05-02 21:47

Hej Hallum

> Nej - du må derfor ej brokke dig *S*

Men du må godt brokke dig over dem der brokker, er
det sådan det skal tolkes ?????

Mvh Max

Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 24-05-02 09:21

Er det ikke kørt lidt af sporet????

Fra : HALLUM

Dato : 25-05-02 11:37

> Hej Hallum

> Men du må godt brokke dig over dem der brokker, er
> det sådan det skal tolkes ?????
>
> Mvh Max

Ja - og du må også brokke dig - og gør det også, ser jeg.
Så der har du selv svaret på dit spørgsmål !

Lidt lærdom : *S* betyder at man smiler - det
er fordi man siger noget sjovt.........

mvh. Hallum