Abefaling af grafikkort? (igen igen)
Fra : rof22@my-deja.com

Dato : 06-12-00 11:46

Config:
500 MHz AMD K6-2 (overvejer at OC til 550 - erfaringer?)
98 MB 100 MHz-ram

Hvilket kort vil jeg få mest ud af med henblik på prisen kontra ydelsen
med ovenstående config.?
Jeg har læst forskellige bud i tidligere tråde, hvor andre med lign.
config. er blevet anbefalet GF2 MX. Samtidig har jeg læst, at Aladin-
chipsættet nægter at samarbejde med GF2 (ville ikke med TNT2 M64
AGP)....passer det?
Iflg. Toms Hardware skulle ATI Radeon 64 MB DDR-ram leverer samme
ydelse som GF2 MX (nogle stedder bedre). Ville jeg kunne udnytte et ATI
Radeon-kort optimalt med config.'en fra før? Og hvad med prisen kontra
ydelse?

På forhånd tak!

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Fra : Simon - -:[CU]:-Quic~

Dato : 06-12-00 14:32

> [...]
> 98 MB 100 MHz-ram

> Hvilket kort vil jeg få mest ud af med henblik på prisen kontra ydelsen

Riva tnt 1.. Alt højere vil være overkill.. Eventuelt et S3 Savage 4

/Silver

Fra : HelloKitty

Dato : 06-12-00 14:43

Det er da lige i underkanten... et Voodoo 3 2000 vil være mere passende.

--

Sincerely/Mvh.,
HelloKitty, hellokitty@e-box.dk

Fra : N/A

Dato : 06-12-00 16:11

Fra : rof22@my-deja.com

Dato : 06-12-00 16:11

Tusind tak for hjælpen. På trods af, at jeg har læst i tidligere tråde
at GF2 MX ikke skulle virke på ALi-chips satser jeg på dette. Selvom
jeg kun kan/må køre 110 satser jeg på ferraien....Tak Thomas!

Game's on!!!

Jeg poster imorgen om det virkede på maskinen.

Fra : vassago

Dato : 06-12-00 16:55

har lige købt et gf2 mx og det køre sgu godt bare oc lidt meget ;))
og kan sige der er ikke meget mere at hente ved et gf1 eller gf2 GTS de
flere penge er ike det vær.
og ja jeg har haft alle de kort

vassago

Fra : Jakob Hansen

Dato : 06-12-00 16:58

On Wed, 6 Dec 2000 16:55:02 +0100, "vassago" <vassago@get2net.dk>
wrote:

>har lige købt et gf2 mx og det køre sgu godt bare oc lidt meget ;))
>og kan sige der er ikke meget mere at hente ved et gf1 eller gf2 GTS de
>flere penge er ike det vær.
>og ja jeg har haft alle de kort

Til 12 hundrede bananer er det "big bang for the bucs"

Hilsen
Jakob Hansen