He He
Fra : Kristian

Dato : 23-05-02 11:46

Hej alle i virus folk...prøv lige at tjekke
http://www.fantasyweb.dk/virus/virus.asp
*gG*

Fra : Daniel Blankensteine~

Dato : 23-05-02 11:49

"Kristian" <pollas@pc.dk> wrote in message
> Hej alle i virus folk...prøv lige at tjekke

Jeg tror virus-folket befinder sig i dk.edb.sikkerhed.virus

mvh
db

Fra : Kasper Dupont

Dato : 23-05-02 11:53

Daniel Blankensteiner wrote:

> "Kristian" <pollas@pc.dk> wrote in message
>
> Jeg tror virus-folket befinder sig i dk.edb.sikkerhed.virus

Jeg tror slet ikke den nævnte side handler om virus.

For sending spam use mailto:razor-report@daimi.au.dk

Fra : Daniel Blankensteine~

Dato : 23-05-02 11:55

"Kasper Dupont" <kasperd@daimi.au.dk> wrote in message

> Jeg tror slet ikke den nævnte side handler om virus.

Det gør den heller ikke, det er bare en lille joke

mvh
db

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 23-05-02 14:44

"Daniel Blankensteiner" <db@traceroute.dk> skrev i en meddelelse
> "Kasper Dupont" <kasperd@daimi.au.dk> wrote in message

> Det gør den heller ikke, det er bare en lille joke

Muligvis nok den lammeste form for spam jeg har set i lang tid.

--

Stig Meyer Jensen
stig@smj.dk

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 23-05-02 17:19

Og så fik jeg det her på email: (hvor lam er man så)

> Muligvis nok den lammeste form for spam jeg har set i lang tid.

[snip]

Fra : Daniel Blankensteine~

Dato : 23-05-02 17:33

"Stig Meyer Jensen" <stig@smj.dk> wrote in message
> Og så fik jeg det her på email: (hvor lam er man så)

Hold da £$¤# hvor lamt.....

mvh
db

Fra : Kent Friis

Dato : 24-05-02 16:50

Den Thu, 23 May 2002 12:55:14 +0200 skrev Daniel Blankensteiner:
>"Kasper Dupont" <kasperd@daimi.au.dk> wrote in message

>Det gør den heller ikke, det er bare en lille joke

Joke? Hvordan?

Jeg kommer frem til "gotyou.asp", med to bannere og ikke andet. Har
det noget at gøre med de tre e-mail adresser? Der stod jo ikke man
skulle indtaste sin egen, jeg ved jo ikke hvad der står i mailen.

Mvh
Kent
--
"Intelligence is the ability to avoid doing work, yet get the work done"
- Linus Torvalds

Fra : Daniel Blankensteine~

Dato : 26-05-02 20:07

"Kent Friis" <leeloo@phreaker.net> wrote in message news:aclng0$msq$1@sunsite.dk...

> Joke? Hvordan?

Det var ikke en seriøs side, så må jeg gå udfra at det var et forsøg på en joke?

mvh
db

Fra : Kasper Dupont

Dato : 27-05-02 12:45

Daniel Blankensteiner wrote:

> Det var ikke en seriøs side, så må jeg gå udfra at det var et forsøg på en joke?

Bondefangeri måske, de prøver at lokke email-addresser ud af os.

For sending spam use mailto:razor-report@daimi.au.dk

Fra : Bo Simonsen

Dato : 23-05-02 15:40

On Thu, 23 May 2002 12:46:19 +0200, Kristian wrote:

> Hej alle i virus folk...prøv lige at tjekke
> http://www.fantasyweb.dk/virus/virus.asp *gG*

Vi har sporet os frem til at du måske har virusen : W32.doog.ekoj

Helt sikkert, på en unix maskine

/Bo

Fra : Anders Lund

Dato : 23-05-02 20:03

Bo Simonsen wrote:
> Vi har sporet os frem til at du måske har virusen : W32.doog.ekoj
>
> Helt sikkert, på en unix maskine

Er det filsystemet, som forhindre dig i at lagre en virus?

--
Anders Lund - news@anders.adsl.dk
Message enhanced by "OE-QuoteFix" - http://home.in.tum.de/~jain/