S: Honda CB 750 Automatic
Fra : Palle Hansen

Dato : 23-05-02 08:03

Jeg har altså inegn ide om detter er den rigtige gruppe, og lad nu
være me at slagte mig hvis det ikke er, ok ??

Min kjære bror vil sælge hans Honda CB 750 med automatgear (den er god
nok, det ER automat)
Den er flot og velholdt (rigtig flot, faktisk) masser af nye dele,
synet, og hvad der ellers skal til...
Det er mok mest er en lieberhaver, meget sjælden model... Alt virker
perfekt, men lakken er ikke original.

Pris: ca. 25.000. Eventuelt kan kart (nat. A/Oldboys) indgå i handlen.

Er der iøvrigt een der kan fortælle mig hvor man kan finde den group
som omhandler køb/salg af biler/mc/osv.... Jeg mener at kan se de alle
er udgået.

Mvh,

Palle Hansen (Tel.23653631)

PS...Yes, jeg ER tilbage i Danmark nu....

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 23-05-02 09:04

hansenpalle@yahoo.com (Palle Hansen) writes:

> Jeg har altså inegn ide om detter er den rigtige gruppe, og lad nu
> være me at slagte mig hvis det ikke er, ok ??

Det er det ikke. Du henvises høfligt, men bestemt til
dk.marked.privat.motorcykel, som er oprettet til netop dette formål.

Mvh,

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '02 (blå/sort) Polini DB911 6.2hp (hvid)