Hvor køber vi billige reserve+servicedele?
Fra : Peter Øberg

Dato : 23-05-02 07:06

Jeg skal bruge service dele til en Yamaha R6 2000.
Hvor skal man handle sine MC dele?

Mvh Peter Øberg

Fra : Kennert Lindskjold

Dato : 24-05-02 13:23

Det gør du ved www.louis.de
her kan du købe alle sliddele til ca ½ pris af de danske.
Forsendelse koster ca 45kr. Også store forsendelser som 5liter
olie+gaffelolie og andre tunge ting.
De levere på 3-4 dage og er meget professionelle at handle med.
Hilsen Kennert.

Fra : Kenneth T

Dato : 24-05-02 19:16

> Hvor skal man handle sine MC dele?

Prøv http://www.hein-gericke.de
Hvis du ringer/kører til den afdeling der ligger nær Flensburg, så taler
indehaveren (kvinde) rimeligt dansk & hun sender de fleste ting gratis til
Danmark (men spørg lige først). Jeg plejer at ringe og så betale med
visa/mastercard, varene er ofte fremme efter 1-2 dage hvis hun har dem på
lager.

Jeg havde på et tidspunkt bestilt nogle sidespejle som kom i restorde,
derfor afbestilte jeg dem igen, en uge senere ringede hun og spurgte om jeg
stadig ville have dem, nu var de nemlig dukket op :)

--
Venligst
Kenneth T