tilskud til EDB i små virksomheder
Fra : Kjers Kommunikation

Dato : 08-02-01 00:39

Jeg har her til aften hørt om en mulighed for at få tilskud til indkøb af
edb-udstyr til små virksomheder.

Hvem ved mere om betingelser og ansøgningsmuligheder?

Hans Stokholm Kjer

Fra : Jan Klindt

Dato : 08-02-01 01:15

Hej Hans

Jeg vil gætte på, at du tænker på ErhvervsService.
Her er der mulighed for, at får tilskud til indkøbe af IT-udstyr - 80% dog
max. 10.000 kr..
Der er dog visse regler, som du kan læse på www.eso.dk.

Mvh.
Jan Klindt

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 08-02-01 01:42

"Jan Klindt" <intronic@spam.dkdesign.com> wrote in message

> Her er der mulighed for, at får tilskud til indkøbe af IT-udstyr - 80%
dog
> max. 10.000 kr..

Maks. 12.000 http://www.eso.dk/leverandoerer/hjaelp_kontant.htm og det er
it-udgifter i forbindelse med ErhvervsService, som leverandøren kan søge på
kundens vegne.

Niels

Fra : Erik G Christensen

Dato : 08-02-01 05:02

Kjers Kommunikation wrote:

> Jeg har her til aften hørt om en mulighed for at få tilskud til indkøb af
> edb-udstyr til små virksomheder.
>
> Hvem ved mere om betingelser og ansøgningsmuligheder?

Du kan få op til 60% (her efter 1.1.2001) af investeringer i IT udstyr,
hvis du får en erhvervsserviceleverandør (godkendt) til at lave en aftale
om administrativ hjælp.
Du skal have mindst en heltidsansat og max ti, og aftalen skal være for
mindst et år.

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy